Meny
Hello har opphørt
Hello opphørte sin mobilsatsing den i løpet av oktober 2017 og tilbyr derfor ikke lenger mobiltjenester. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Hello omtaler og erfaringer

Bytt til Hello
2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
35%
anbefaler
Hello

"Dyreste operatøren jeg har hatt noensinne"

Omtale om Hello skrevet av Tor E for 09.08.2016 11:53

Hello har totalt 110 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Hello?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dyreste operatøren jeg har hatt noensinne"
4 syns denne omtalen er nyttig

Bytta til Hello pga gode priser på data. Merkelig nok så gikk dataforbruket mitt opp endel etter at jeg ble kunde der, selv om forbruksmønsteret mitt ikke endret seg. Ifølge Hello så hadde jeg brukt ca 1,5 gb over data kvoten min. Og de serverte meg en regning på kr 2500.- for overskytende data. Ifølge kundebehandler så fikk jeg klar beskjed om å lese vilkårene deres en gang til. Jeg takket for meg og flyttet abb over til annen operatør etter kun 1 mnd som kunde. ALDRI mer Hello.

Bytt.no
"Dyreste operatøren jeg har hatt noensinne" skrev Tor E om Hello

Har du en tilsvarende erfaring med Hello?
Gjør som Tor E og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Hello du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bra, men helt krise dårlig på kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var fornøyd med alt helt til jeg skulle ha tak i kundeservice fordi det ble feil med en faktura, dårligere kundeservice skal man lete lengte etter. Da ble det et rask bytte på meg etter jeg endelig hadde klart å få fikset fakturaen. Kundeservice er viktigere enn man skulle tro.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billigt utgangspunkt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har nå vert kunde i godt over 1 år. + Du får eit billig abonnement. + Lett og oversiktlig når du skal gjør forandringer i abonnementet. + Fornøyd med kundeservicen (har vert i kontakt med dem 4 ganger) som har hjulpet meg hver gang. + Raske med å sende nytt SIM kort, da eg ringte dem for at eg gikk over til ny mobil med nanoSIM. - Ikke den raskeste hastigheten 10 Mbit/s (eg har ikke lagt merke til dette under normalt bruk med surfing, musikk og film, kun ved nedlasting av større filer og apper) - Dyrt å bruke utover inkludert data mengde. - Ingen fysiske butikker du kan gå innom å besøke for å få hjelp. Dei bruker Telenor sitt nett, så om du har Telenor dekning, så skal du ha samme dekning med Hello.

Arne B. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Billig i utgangspunktet, men sjokket kommer med regningene"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er du uheldig å bruke for mye data koster det 1.49kr/MB, det blir fort dyrt.. Er du på ferie og lander i for eksempel i Qatar får man melding at datatrafikk koster 19.99/MB! Det koster 15kr å ringe, 4kr å sende SMS. Kjøper man ekstra datapakke er det faktisk umulig å følge med på forbruket, det kommer ikke inn i appen, og det er jo soleklart hva som er agendaen med det. Men tåler man skyhøye regninger er Hello et godt valg. :-)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempefin kundeservice"

Ingenting å utsette på Hello, men er selv ingen storbruker av data. Meget fornøyd med kundeservicen!

Hello har totalt 110 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR