Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette er ingen kritikk av produktet i seg selv, ettersom jeg ikke har blitt kunde ennå. Det jeg har tilbakemelding på er registreringsprosessen, derav kun en stjerne (i overkant brutalt, men systemet legger ikke opp til nyanser). Har prøvd på 4 forskjellige enheter nå, og samme feil oppstår: jeg kommer til et av de siste trinnene i registreringen, skal taste inn "koden fra sms for å bekrefte din bestilling" - men den blir ikke registrert. Rykker bare 'tilbake til start', dvs, må be om ny kode og fyller ut koden - igjen og igjen, men kommer ikke videre. Veldig tullete og irriterende programmeringsfeil hvis man er utålmodig og kundeservice har stengt for kvelden :-D
Hei Ellen. Vi beklager for opplevelsen du har hatt med bestilling på nettsiden vår. Jeg ser at du ga oss denne tilbakemeldingen på torsdag forrige uke, da hadde vi faktisk litt problem med bestillingsportalen. Denne ble fikset på fredag, så det skal være mulig å bestille nå. Hilsen Jonna i Hudya
Hadde glemt PIN og PUK kode og kom ikke inn på telefonen. Skrev mail som ble besvart på under 1 time, og dermed var problemet løst. Har også tidligere opplevd at Hudya svarer raskt og hjelper til med å løse problemer.
Hei Øyvind. Takk for din tilbakemelding. Så bra å høre at du fikk raskt svar på det du lurte på, vi jobber stadig med å forbedre kundeservicen vår, så din tilbakemelding settes pris på. Hilsen Jonna i Hudya
Har byttet leverandør etter 50 år. Skryter av dekningen Og sannsynligvis den dyreste. Går for Hudya, samme dekning og mye billigere.
Hei Elia. Så hyggelig at du ønsket å gå over til oss. Det er det som er så fint med når man er kunde hos Hudya, det funker like bra men det er mye rimeligere! Hilsen Jonna i Hudya
Har vært kunde hos Hudya en lengre periode, har øket mitt kundeforhold med flere telefonnummer. Hudya har tilbud for de fleste behov. Ved behov endringer har kundeservice vært unik de fikser alt på samme dag, er veldig hyggelig og imøtekommende. De kommer også med forslag tilpasset ønske og behov. Hudya er meget konkurransedyktig både på pris og tilleggstjenester. Det eneste jeg savner er at deres mobile bredbånd kunne anvendes i utlandet/Skandinavia.
Hei Magne. Takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding! Vi er glade for at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi jobber stadig med å bli bedre og slike kommentarer som dette gjør at vi vet vi er på riktig vei. Hilsen Jonna i Hudya.
Til forskjell fra mange andre selskap med uforståelige nettsider og automatiske svar på spørsmål, er jeg strålende fornøyd med Hudya. Jeg får svar som løser problem raskt og effektivt. Mobilabonnementene passer også våre behov svært godt, sist fikk vi en svært god løsning for "Ring hytta varm".
Hei Erling. Så bra du har funnet et abonnement som passer deg og dine. Ring hytta varm er noe flere bruker og vi ser at svært mange er fornøyd med løsningen vi har på det. Hilsen Jonna i Hudya
Dette abonnementet fungerer utmerket for meg. Har bare positive erfaringer. 👍
Hei Ottar, Hyggelig å høre at du er fornøyd med oss så langt, og takk for tilbakemeldingen :) Hilsen Thomas fra Hudya
Veldig bra kundeservice. Ordnet fort opp i hva jeg lurte på.
Hei! Takk for en fin omtale. Hyggelig å høre at du er fornøyd med den raske svartiden vår, hvis det er noe mer du lurer på kan du alltid kontakte oss på telefon: 21415600 eller på mail: [email protected]. Hilsen Jonna i Hudya
Jeg hadde en litt komplisert prosess med å få ordnet etter par abonnementer grunnet flytting og utenlandsk partner. Hudyas kundebehandlere utviste kjempekvalitet på service, og hadde hele tiden en løsningsorientert holdning som fikk meg til å føle at mine interesser ble tatt godt vare på. Kundebehandlerne strakk seg langt utover mine forventninger for å forsikre seg at jeg fikk abonnementene mine oppe og gå, og beholdt en tålmodig og behjelpelig tone over flere samtaler. Jeg fikk i tillegg én måned gratis på hvert av abonnementene som plaster på såret, samt kreditering for alle SIM-kort som ikke kom frem under flytteprosessen. Hudya anbefales!
Hei Magnus. Vi ønsker alltid å finne den beste løsningen til kundene, og blir glade for å høre av vi strakk oss over dine forventninger. Takk for din anbefaling! Hilsen Jonna i Hudya
Veldig fornøyd kunde. Opplevde god og rask service.
Hei Linda. Takk for din hyggelige tilbakemelding 😊 Hilsen Jonna i Hudya
Det er den verste erfaring som jeg hadde bare om en uke. ringte kundeservice for infomasjon, og det vært så dårlig at de er bare sitter å lure folk. Styr unna.
Hei Kumar, Det var synd å høre om din (korte) erfaring hos oss. Vi forsøker å være å behjelpelige som mulig på kundeservice, så jeg er litt usikker på hva som har skjedd her. Det er ikke bra at du føler deg lurt, og dette er veldig beklagelig. Jeg har ikke klart å finne din sak i våre systemer, så ta gjerne kontakt med kundeservice så skal vi finne en løsning på dette. Hilsen Thomas i Hudya
Upåklagelig. Rask service selvom man bruker mail, og ikke chat. Trekk for at de ikke har app med tilgang til "min side" eller lignende. Det står på bytt.no at EU/EØS er inkludert, og det er feil. Dette er ikke inkludert.
Hei Richard! Takk for hyggelig tilbakemelding. Som du nevner har vi ikke en app med Min Side for øyeblikket, men dette jobber vi med! Foreløpig så får du full oversikt over abonnementet ditt på Min Side Telipol.no. Du har inkludert bruk av mobilabonnementet ditt når du er i EU/EØS, det som ikke er inkludert er å ringe fra Norge til utlandet. Der løper vanlige utlandspriser. Her kan du se våre øvrige priser, hvor du også finner priser fra Norge til utlandet https://hudya.no/mobilabonnement/ovrige-priser-alle-abonnement. Hilsen Jonna i Hudya
Veldig bra Kundeservice, imøtekommende og fikk raskt svar på mine spørsmål. Løsningsorientert på kundens behov
Hei Åse! Vi på kundeservice setter veldig pris på din tilbakemelding. Kommentarer som dine er hva som driver oss til å yte enda bedre service! Tusen takk 😊 Hilsen Jonna i Hudya
Har hatt mobilabonnement fra Telipol i flere år. Har aldri hatt noen problemer. De ble overtatt av Hudya for en tid tilbake. Har ikke merket noen forandring. Jeg er like fornøyd.😃
Hei Solla! Så hyggelig å høre at du er like fornøyd med Hudya som du var med Telipol. Vi ønsket å gjøre overgangen fra Telipol til Hudya så sømløs som mulig, så din tilbakemelding varmer 😊 Hilsen Jonna i Hudya
Veldig god service hos kundesenteret da jeg ringte for å få hjelp til å bytte mobilabonnement til barna.
Hei Ann. Hyggelig å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk! Håper både du og barna blir fornøyde med det trygge mobilabonnementet med datakontroll.😊 Hilsen Jonna i Hudya.
Svært hyggelig kundeservice som svarer raskt og er behjelpelige. Gode priser, Telenor dekning og upåklagelige tjenester. Alt i alt en svært god operatør i 2020
Hei Andreas! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding! Så bra at du er fornøyd med kundeservicen, prisene og tjenestene vi tilbyr, dette setter vi stor pris på å høre.😊 Hilsen Johanna i Hudya.
Har bare hatt abonnement hos Hudya ett par uker, men er veldig fornøyd med prosessen med bytte av leverandør og mobildekningen etterpå. Snakket i dag med kundeservice vedrørende bytte av leverandør for mine foreldre, og opplevde da kort ventetid og veldig god hjelp/service over telefonen. Alt i alt anbefaler jeg de som vurderer å bytte leverandør, til å teste Hudya.
Takk for omtalen og anbefalingen Audun. Vi streber etter å levere den beste kundeservicen og vi er glade for å høre at du er fornøyd så langt! Hilsen Thomas i Hudya