Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Valgte Hudya i anledning hjemflytt til Norge, meget god pris i forhold til mitt brukerbehov. Fenomenal kundeservice, så langt meget fornøyd.
Hei Adele, Strålende å høre at du er fornøyd med vår kundeservice så langt! :) Hilsen Thomas i Hudya
Har hatt de i 1 mnd nå, og er veldig fornøyd. Telenor dekning er et stort pluss, en av grunnene til at jeg valgte de, og pris selvfølgelig. Tommelen opp for de👍😁
Hei Ronald, Fint å høre at du er fornøyd med dekningen og prisene :) Hilsen Thomas i Hudya
Det som er bra med Hudya er at det ikke er det eneste mobilselskapet i Norge, da tror jeg vi har hatt masse frustrerte folk rundt omkring. En "min side" som et barn må ha laget og det dårligste som finnes blant alle mobilselskap. Det blir vel Hudya til å få råd til når de er ute i markedet for å hente penger, sannsynligvis for å unngå konkurs. Maste i 3 måneder på Hudya for korrigering av beløp etter at Hudya kjøpte Telipol. Hudya skylder meg fremdeles en del penger og ikke bare meg, men mange andre som jeg kjenner bare gav opp å få det Hudya skyldte gamle Telipolkunder. Foruten dårlig dekning, dårlig kundeservice og dårlig nettside, så er vel Hudya ok. De som har skrevet gode anmeldelser under meg, er sannsynligvis enten betalt av Hudya, eller ansatt av Hudya. Umulig at et slik selskap har så høy rating! (Muligens endel omtale i forbindelse med emisjon??)
Hei Gøran, og takk for den din tilbakemelding! Vi er enige at MinSide fortsatt har mye å gå på - og vi jobber med å samle alt på hudya.no i løpet av 2020. Hudya er en av de mindre mobiloperatørene og har begrensede ressurser til å utvikle avanserte nettsider og MinSide løsninger, men det kommer! Samtidig leverer vi lave priser, god dekning og streber etter å gi den beste kundeservicen til våre kunder. Vi er en av få som ikke er 100% eid av Telenor eller Telia, og vi går nå på børs i Sverige for å fortsette vår satsing på gode og rimelige hverdags tjenester. Jeg har lett i våre sakslogger, men finner ikke frem til dine henvendelser til oss. Hvis det er slik at du har penger til gode hos Telipol eller Hudya, så skal vi selvsagt finne en løsning på dette. Ta kontakt på [email protected] så skal jeg se på saken. Jeg vil også presisere at vi aldri har betalt noen for for å skrive omtaler, og at alle omtaler av Hudya på bytt.no er personer som har erfaring med våre tjenester. Ansatte i Hudya benytter også våre mobilabonnement, men har ikke lov til å legge igjen tilbakemeldinger på bytt.no. Med vennlig hilsen Thomas i Hudya
Har brukt Hudya en god tid å er svert godt fornøyd me di. Har nå hatt samtale med kundeservice for første gang. Hyggelig samtale å god hjelp, så ett abonnement ble til tre. Kan absolutt anbefal Hudya.
Hei Stein, Godt å høre at du fornøyd med oppstarten, og takk for tilbakemelding :) Hilsen Thomas i Hudya
Klarte å låse min tlf. Og måtte ringe kundeservice. Liten til ingen ventetid. Og personen jeg snakket med løste problemet mitt på en blunk.. Så det var meget god service. Bare ++++ fra meg.!!!
Hei Jan! Så fint at det løste seg kjapt - takk for fin tilbakemelding. Hilsen Thomas i Hudya
Byttet gikk effektivt, dekning og kundeservice er meget god.
Hei Petter! Hyggelig å høre at du er fornøyd så langt :)
Når jeg trenger hjelp får jeg enkel hjelp som er lett forståelig av et hyggelig menneske. Takk.
Hei Henriette, Veldig fint å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår! Hilsen Thomas i Hudya
Har knallgode tlf-forhold på hytta etter at jeg byttet til Hudya! Det vet gull verd!
Hei Ellen! Godt å høre at dekningen har blitt bedre på hytta :-) Hilsen Thomas fra Hudya
Jeg undersøker alltid markedet for å få så gode produkter som mulig. Med både økonomisk og teknisk kunnskap er jeg sikker på å kunne vurdere rimelig godt. Jeg har valgt å ha abonnement hos Telipol i flere år nå og da er det tegn på at det er et godt valg for meg. For andre med andre behov kan det være andre valg som kan være bedre. Jeg har også erfart at kundeservice er dyktige og hjelpsom. Hehe, min kone abonner også hos dere.
Hei Helge! Godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og kundeservicen vår :)
Veldig bra, kjempe fornøyd med dette, god dekning 😄
Takk for omtalen Morten, fint å høre at du er fornøyd :)
Konkuransedyktig på alle områder etter min erfaring, gi meg EN grunn til å bytte! :-) Skulle forresten vært mulig å sperre for martime nett som er en plage hver gang man reiser med ferger i internationalt farevann. Å huske å skru av roaming er fort gjort å glemme.
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding. Du har rett at det fortsatt er dyrt å bruke mobilen på båten hos alle operatørerer. Så skru av roaming eller kjøpe Wifi på båten er den beste løsningen :)
Veldig bra abonnement og helt supert kunde servicen.
Hei Cristiane! Takk for hyggelig tilbakemelding :) Hilsen Thomas i Hudya
God service og bra abbonement så langt, gode priser i forhold til mange andre ting der ute
Hei Anne, Godt at du er fornøyd med ditt abonnement og kundeservicen hos oss! Hilsen Thomas i Hudya
Kjapp svar og veldig bra service. Jeg lurte på om jeg hadde riktig abonnement og svaret var en veldig god oversikt over forbruket mitt med et forslag til meg. Dette hjalp meg ved å ta en god avgjørelse hvilket abonnement som passer best for meg akkuratt nå.
Hei Sylvia, Takk for tilbakemeldingen! Hvis forbruket ditt skulle endre seg i fremtiden så er det også enkelt og kostnadsfritt å endre opp/ned på ditt abonnement :) Hilsen Thomas i Hudya
Har abonnement som passer for meg og min bruk av telefon
Hei Inger! Fint å høre at du har funnet abonnement som passer for deg. Hilsen Thomas i Hudya
Jeg fikk hjelp og svar med en gang jeg henvendte meg til kundeservice, så jeg er veldig fornøyd med oppfølgingen og hjelpen!
Hei Torhild, Så fint å høre at du er fornøyd med oppfølgingen fra oss - bare å ta kontakt hvis det er mer du lurer på :)