Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alltid god hjelp. Svarer raskt og anbefaler dei beste produkter.
Hei Sigmund, Takk for omtalen, fint å høre at du er fornøyd :) Hilsen Thomas i Hudya
Som middels bruker av mobiltelefon og beskjeden nettsurfer har jeg funnet mitt abonnement hos Hudya Mobil. Det er billig, driftssikkert og en kundeservice som svarer raskt når du ringer, og ikke minst yter utmerket service. Hilsen en fornøyd kunde.
Hei Ola, Så flott å høre at du er fornøyd med oss - takk for tilbakemeldingen ! Hudya har produkter som passer for de aller fleste. Kundeservice og kundeopplevelse er noe vi i Hudya setter høyt, så tilbakemeldinger som dette er alltid hyggelig Hilsen Lene i Hudya
Jeg er svært godt fornøyd med Hudya som jeg har vært kunde av i et par måneder nå. God kundeservice som svarer på de spørsmål jeg har og attraktive priser på abonnement. Liker også den fremoverlente innstillingen og ideen om å samle flere tjenester til gunstige priser på en plass.
Hei Per, Takk for hyggelig tilbakemelding - supert å høre at du er fornøyd. Hudya setter kundeopplevelse og service høyt, og slike tilbakemeldinger er fine å få. Hyggelig å høre at du liker visjonen til Hudya. Hilsen Lene i Hudya
God dekning, priser i hjt. Forhåndsinfo, rask respons fra kundeservice.
Hei Ole, Takker for tilbakemeldingen, og fint å høre at du er fornøyd med dekningen!
Så langt er min erfaring med Hudya, bare bra! Abonnementet er minst like bra som de dyreste. Hudya gir mer for pengene og har rask og behjelpelig kundeservice! Har egentlig ikke noe negativt å si, men synes at det er litt uoversiktlig å finne igjen databruken.
Hei Eivind! Takk for hyggelig tilbakemelding - supert å høre at du er fornøyd :) Vi jobber med å gjøre MinSide mer oversiktlig og det vil også komme en Mobil app i løpet av 2020. Hilsen Lene i Hudya
Overflytting fra tidligere abonnement gikk smertefritt. Rask respons hos kundeservice både på mail og telefon.
Hei Roger, Takk for omtalen, si ifra hvis du skulle ha spørsmål videre!
Først og fremst kundeservice. Aldri lang ventetid for å få kontakt. Alltid en person som har god kunnskap og som gir svar på spørsmål og veiledning på sparket. Jeg vil i tillegg nevne at jeg aldri har opplevet tekniske problemer.
Hei John, Takk for flott omtale. Hudya setter sine kunder og kundeservice høyt, og vi jobber hele tiden med å kunne gi den beste kundeopplevelsen og hjelpen til våre kunder. Hilsen Lene i Hudya
Er avhengig av Telenor-dekning, konkurransedyktig pris og en kundeservice jeg er fornøyd med. Hudya innfrir disse kravene.
Hei Svein, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, Hudya setter kunde fokus og service høyt. Dette er hyggelige ord Hilsen Lene i Hudya
Angrer ikke ett sekund på at jeg valgte å bytte til Hudya. Har byttet for både egen familie, og nå også for mine foreldre. God dekning, og veldig god hjelp å få på kundeservice! Eneste som jeg kunne ønsket meg i tillegg er en egen app for å ha god oversikt over eget kundeforhold/forbruk.
Hei Kiristi, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og har anbefalt oss videre til dine foreldre. Vi i Hudya har stort fokus på våre kunder og kundeservice, så slik omtale varmer. Vi jobber med å få opp en app, slik at dere som kunder kan administrere å følge med på deres forbruk. Hilsen Lene i Hudya
Ja det er helt greit for meg og betale halv pris og få svar når du ringer til din operatør. Godt Nytt År!
Hei Per, Takk for hyggelig tilbakemelding - vi har et stort fokus på å være tilgjengelig på telefonen, noe som har blitt mindre vanlig hos mange. Godt nytt år til deg også! Hilsen Thomas i Hudya
Kona og jeg byttet til Hudya hovedsakelig på grunn av de billige roaming prisene i Thailand. Vi har ikke noen håndsett binding og ABO pris i Norge for 10 til 12 GB er en av de beste. Men på utenlandspriser er Hudya helt konge 🤩👍
Hei Michael, Takk for omtalen din - vi vil alltid forsøke å være blant de billigste i markedet, i tillegg til å fokusere på god kundeservice. Hyggelig å høre at du er fornøyd :)
+ God Telenor dekning. - Tungvint innlogging på min side. Må få passord hver gang på mobil. - Dårlig oversikt på min side.
Hei Torbjørn, Takk for tilbakemeldingen - Det er sant at MinSide ikke er altfor mye å rope høyt om foreløpig, men vi jobber med å forbedre denne og det kommer mange positive endringer i tiden fremover. Fint å høre at er fornøyd med dekningen!
Funker bra, men savner bedre oversikt over forbruk på nett og en bedre måte å justere abonnement. Mistenker at dette skyldes overgangen mellom telipol og hudya i forbindelse med overtagelse. Bra og rask hjelp fra kundeservice.
Hei Stian. Vi jobber med å forbedre oversikten på nett, slik at det blir enklere for våre kunder å justere abonnementet og få en god oversikt over sitt forbruk. Som du nevner så benytter vi oss fortsatt av Min Side hos Telipol, da My Hudya ikke er klar for bruk. Vi forventer at denne er oppe å går i løpet av 2020. I mellomtiden må man fortsatt inn på Min Side Telipol for å justere på abonnementet og se en oversikt over forbruk. Hilsen Jonna i Hudya.
God oppfølging på brukerservice. Litt begrenset åpningstid, men svarer raskt innenfor åpningstiden og gir god service videre.
Hei Øyvind! Takk for tilbakemeldingen og hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen! Vi jobber med å utvide åpningstidene på kundeservice i løpet av 2020. Hilsen Johanna i Hudya.
Enkelt og rimelig abonnement for meg som trenger lite data. Jeg har behov for Telenor-dekning, og da er Hudya topp.
Hei Øyvind! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding! Hilsen Johanna i Hudya.
Knallbra kundeservice, billige og gode abonnement, alltid blide og imøtekommende.
Hei Per! Så gøy å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår, det setter vi alltid pris på å høre😊 Så bra at du har funnet et abonnement som passer deg. Hilsen Johanna i Hudya