Begge i huset byttet fra Talkmore til Hudya. Vi hadde aldri hatt problemer med mobildata eller liknende før, men etter byttet fikk begge problemer. Hos ene virket verken MMS eller mobildata mens hos den andre virket MMS, men ikke mobildata. Mobilene er under 1 og under 2 år gammel så burde ikke være et problem. Hudya hadde total ansvarsfraskrivelse og var ikke behjelpelig i det hele tatt. Vi fulgte "guidene" de sendte uten hell. Forøvrig var step by step guidene de sendte ikke riktige, så vi måtte google hvor man fant innstillingene vi skulle legge til... Når de fantastiske guidene ikke fungerte var svaret "Dette er ikke et problem hos oss, så dere må kontakte kundeservice hos mobilleverandørene deres." Vi hadde også byttet ut sim-kortene på mobilene med venners sim-kort hos andre selskaper og var ikke et problem med noen andre enn Hudya. Så da byttet vil like gjerne til et annet selskap. Når vi byttet selskap fungerte mobildata med en gang... Forøvrig har de nå økt prisen slik at de ikke lengre er billigst. Så da er det absolutt ingen grunn til å bruke Hudya lengre.

Jeg hadde problem med mobilsvar men det viste seg å være en innstilling på min iPhone som var årsaken altså ikke Hudya. Likevel fikk jeg hjelp og jeg kom fram direkte og oppfølgingen kunne ikke vært bedre, jeg er imponert over Hudya som har lavere priser og bedre service enn de operatører jeg har benyttet tidligere.

Vet lite om det. Hadde opprinnelig Sponz, og så bare ble det Hudya. Men alt fungerer forsåvidt, så er fornøyd. Har slitt litt med dekningen.

Dårlig kundebehandling. Vi har nå heldigvis byttet ut Hudya med en ny og forhåpentligvis bedre abonnement. Venter i spenning på å kunne sette nytt simkort. Snart blir det hadde til Hudya.

Har ved noen anledninger hatt kontakt med Hudya Mobil’s kundesenter - ingen over, ingen ved siden av. Bare positivt å si om dem.

Abon har forsåvidt god dekning, men har ikke rollover og å kjøpe mer data er dyrt. De har ikke brukervennlige sider og vanskelig å følge med på hvor mye data som er brukt.

Hudya høynet prisen på abonnementet uten å gi beskjed i forkant. Det er brudd på avtalevilkårene så det vil jeg ikke godta selv om det bare er snakk om 39kr.

Ringte og spurte om man hadde tenkt å sette opp prisen da jeg ble kunde og fikk et klart "Nei". Etter bare en måned kom en økning. Ikke mye, men det er en prinsippsak. Da var jeg lenge nok kunde hos dem.
Alle våre telefoner var sperret fra bruk i Danmark. Måtte kontakte kundeservice og først fant de ikke ut hvorfor vi var blokkert alle 4 i familien. Senere la de seg flate og fant ut at vi alle var sperret for utenlandstrafikk. Fikk åpnet telefonene slik at vi kunne motta og sende sms samt surfe på nett. Når vi skulle hjem med ferjen så koblet en av telefonene seg opp automatisk og vi fikk påført oss en ekstra regning på 500,- kr for data trafikk. Kundeservice kom med forklaringer og ikke noe mere. I tillegg fikk vi sms med velkommen til Danmark, fra Sponz, enda de nå heter Hudya. Helt utrolig dårlig kundebehandling og de virker desperate om de får dårlig tilbakemelding. Kommer bare med unnskyldninger og beskyldninger mot kunder og Sponz. Styr unna!

Fikk tak i kundeservice med en gang, veldig hyggelig ung mann som svarte å fikk fort hjelp med det jeg trengte. Veldig fornøyd med prisene :-)
Bestilte disse da de var best i test og rimelig. Fikk ikke mobildekning som jeg skulle og har hatt en forferdelig mnd med ekle situasjoner hvor Google maps ikke virker, jeg ikke får sms før 1 dag etter de er kommer mm. Selskapet nekter å ta på seg ansvar for at de ikke leverer det jeg betaler for. I tillegg er det tatt 20 kr fra nettbank uten mitt samtykke, og jeg har spesifikt bestilt uten noe form for tilleggstjenester eller mulighet for dette. Nest Sist men ikke minst setter de opp prisen med nesten 50 prosent etter under 2 uker med dem. Fra 113 til 149 kr mnd, hele vitsen borte. Sist men ikke minst, jeg byttet tilbake til Ice 1.6 med overtakelse 10.6. Her pleier selskapene å snakke med hverandre og jeg trenger ikke gjøre noe. Hudya krever betaling for denne mnd også, selv om jeg a ikke har hatt dem, og b de har aldri levert det jeg betaler for. Hadde vært bedre å ikke ha noe mobilabonnement disse mnd, så hadde jeg i hvertfall vært forberedt på å ikke ha data.enn at det aldri virker i viktige situasjoner. Kundeservice er heller ikke god, en gjeng med fjols som ingen vil ta ansvar for noe, og skryter seg selv opp i skyene på tross at det er et elendig selskap. Skal aldri nærme meg dette selskapet igjen og råder ingen andre til å ha dem heller

Da ringte jeg angående pris økning i Hudya, fikk jeg snakkes med (anonymisert). Så forklarte jeg til ham om min personlige mobil forbruker. Resultatet er han ga meg en god løsning som er en best løsning for meg. Samtidig forklarte han meg detaljer om pris og hva jeg kan få i prisen. Han behandlet meg på en veldig høflig og forståelig måte mot meg. Jeg synes at god pris og service er viktigste punkter for en suksess firmaer som Hudya.

Kan ikke anbefale Hudya. Etter bestilling gikk det vel en måned før jeg fikk simkort. Rotete opplegg pga: Simkortet og tjenesten heter Sponz. Skal visstnok være Telenor dekning. Kundeforholdet er hos Hudya. Teknisk support er inne på et annet firmas nettside som heter Telipol. Særdeles dårlig erfaring med support og kundeservice. Meget dårlig navigasjonslogikk på hjelpesidene. Sms og mms fungerer til tider ikke i det hele tatt. Lite kundevennlig åpningstid på kundeservice. Satte opp prisen nå med ca 30% på mitt abonnement. Tilbød meg en måned gratis, men hva er poenget når ting ikke funker og det er dårlig opplevd dekning. Ikke bytt til Hudya mener jeg.

Their employees pay packets were obviously becoming to thin because they've imposed a 40% increase in subscription charges overnight from the 01/07/2020! Who said pure greed and profiteering were a thing of the past?... No it's very much alive and kicking with Hudya... stay clear.

Jeg ble dessverre kunde hos Hudya for ca 1 mnd siden. Den dagen jeg ringte inn for å bytte, så fortalte jeg om prisendringen til den abonnenten jeg byttet ifra. Å da svarte Hudya kundeservice at de ikke drev med sånn. Å 1 mnd etterpå så er det akkuratt det som skjer. Som om ikke dette er ille nok, så frasier kundeservice seg ansvaret å tilby ikke engang så lite som 1 mnd gratis abonnement for å ha jugd! Tydeligvis er dette en kundeservice som ikke tenker på kundens beste, bare på penga!

Buttet til Hudya pga pris kr 119 i måned, men fom 1 juli prisen går opp til kr 149, for meg uakseptabelt, så nå prøver å bytte til en billigste, bare etter en måned som kunde hos Hudya.

Før jeg ble kunde i april, spurte jeg om de planla prisøkninger i tiden framover. Svaret var NEI. Kort tid etter ble prisen økt med 32%. Etter bytteprosessen i april, ble jeg spurt om å skrive omtale her på bytt.no. Det aksepterte jeg. 32% prisøkning forklares med mer databruk og generelt «endret bruksmønster». Forventningen har altså vært at kundene ikke skal bruke data de har kjøpt og betalt for. Hudyas kundeservice er kjapp, men hvorfor alltid autosvar på mottatt melding? Problemet er imidlertid at svarene ikke er pålitelige. Hudya mangler app, nettsidene er uoversiktlige og uferdige, og når et selskap opptrer på denne måten, er det uansett ikke så dumt å styre unna.

STYR UNNA DETTE SELSKAPET! Kundeservice har ikke åpent sånn at man kan ringe når man selv har tid, her må man man kontakte dem når men selv er på jobb. Ikke åpent om helgene. Sim kortet dem sender ut kan plutselig slutte og fungere (noe jeg aldri har opplevd før) dem skylder på mobilen (funket alltid hos den gamle operatøren) Dem sender nytt sim og man mottar, men når man skal få det aktivert er kundeservice stengt. Og man blir uten mobil.. Bestilte nytt kort hos Telenor, hentet det i butikk samme dag og en person jobbet på en avdeling som egentlig har stengt om helgene dro ekstra på jobb for og aktivere kortet. Det er kundeservice!

Jeg ble fri for strøm på telefonen min og husket selvfølgelig ikke PIN koden..... Sendte en mail til " HUDYA " og spurte om de kunne sende meg PIN koden på mail. Oppga selvfølgelig navnet mitt og slikt. Det tok ikke mange minuttene før jeg fikk tilsendt PIN koden! Utmerket service! Jeg var tidligere kunde hos " SPONZ MOBIL " og de var jeg også kjempefornøyd med. Nå har jeg oppdaget at jeg har fått enda billigere abonnement! Bare positivt å si om " HUDYA " for min del ihvertfall. Kent

Bestilte er mobilabonnement hos Hudya. Fikk et sim-kort levert i posten. Dette virket ikke, så etter mange telefoner fram og tilbake sendte de meg et nytt sim-kort. Dette kom aldri fram til meg... Etter nok en samtale med dem sendte de meg et nytt sim-kort. Når dette omsider kom, funket ikke dette heller! Går nå inn i 3 uke uten mulighet for å ringe eller sende sms. Kundeservicen har vært bra, de har hatt forståelse for min frustrasjon.

Var tidligere registrert mot at nummeret mitt var mulig å finne i telefonkatalogene på nett, men etter at Hudya overtok abonnementet mitt har dette tydeligvis forsvunnet, og jeg har blitt nedringt av alle mulige slags utenlandske nummer som bare skal tilby meg det ene etter det andre, gjerne i dårlig engelsk med indisk aksent.

Hadde Onecall tidligere, noe jeg ikke var fornøyd med i det hele tatt pga. dekningen falt ut hele tiden. Byttet så til Hudya fordi de ga bedre pristilbud og er så langt veldig fornøyd med både dekningen og kundeservicen. Jeg anbefaler Hudya til alle rundt meg :)

Om man er så uheldig å bruke opp sin data pakke, og befinner seg i utlandet, stenger de bare av hele abonnementet, og kundeservice tjenesten som sier at det er åpent fra 9-16, er 100% løgn!!! Det benekter de selvsagt på tlf når man kommer hjem :( !!

Ble flyttet fra sponz til Hudya, så langt har jeg ingenting negativt å si. Ingen ubehagelige overraskelser på telefonregningen. Telenor dekning. E-faktura. Hjemmesiden er ganske plagsom, med chattegreier istedenfor all info tilgjengelig umiddelbart. Syntes også prishoppet mellom 1 og 2 gb er for stort. Blir derfor ikke full pott.

Har abo. i Sponz som er oppkjøpt av Hudya. Er IKKE fornøyd med Telenors nett!!! Når det regner har jeg "blinklys-mobil".. Hakker og faller ut hele tiden. Store deler av samtaler faller ut og jeg må gjenta meg selv hele tiden. Har tatt dette opp med Sponz, Telenor og NKOM, ingen ting skjer for å forbedre saken. Nå vurderes et abo. som bruker Telias nett, da det har bedre dekning. Dette har ikke noe med Hudya å gjøre..
