Meny

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
5
av 36 innen
mobilselskap
80%
anbefaler
Scoopr Mobil
Filtrer omtaler
183
21
11
8
35
Sorter omtaler etter
Viser av 258 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Scoopr Mobil?
Roberto P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Skuffet"
5 syns denne omtalen er nyttig

Buttet til Hudya pga pris kr 119 i måned, men fom 1 juli prisen går opp til kr 149, for meg uakseptabelt, så nå prøver å bytte til en billigste, bare etter en måned som kunde hos Hudya.

Svar fra Scoopr Mobil
04.06.2020 15.10
Hei Roberto, takk for din omtale. Vi forstår at prisendringen ikke er en positiv opplevelse for alle kunder, og jeg beklager at endingen kom så brått på. På grunn av sterk ending i bruksmønstret så vi oss nødt til å gjøre denne endringen nå, slik at vi kan opprettholde den gode kundeservicen og våre tjenester. Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"32% prisøkning på 1 GB"
6 syns denne omtalen er nyttig

Før jeg ble kunde i april, spurte jeg om de planla prisøkninger i tiden framover. Svaret var NEI. Kort tid etter ble prisen økt med 32%. Etter bytteprosessen i april, ble jeg spurt om å skrive omtale her på bytt.no. Det aksepterte jeg. 32% prisøkning forklares med mer databruk og generelt «endret bruksmønster». Forventningen har altså vært at kundene ikke skal bruke data de har kjøpt og betalt for. Hudyas kundeservice er kjapp, men hvorfor alltid autosvar på mottatt melding? Problemet er imidlertid at svarene ikke er pålitelige. Hudya mangler app, nettsidene er uoversiktlige og uferdige, og når et selskap opptrer på denne måten, er det uansett ikke så dumt å styre unna.

Svar fra Scoopr Mobil
04.06.2020 15.07
Hei Geir, takk for din omtale. Jeg beklager at prisendringen har kommet brått på etter at du ble ny kunde hos oss. Vi i Hudya har ikke hatt noen prisøkning på våre abonnement på 1,5 år, tvert imot, satt ned prisene. Årsaken til prisendringene er at vi har sett et sterkt endret bruksmønster. Folk ringer mye mer og de har lengre samtaler. De sender også SMS oftere enn før. De fleste av våre abonnement har alt dette inkludert, og det betyr at vi får sterkt økende kostnader uten at inntektene øker. Vi forstår at denne prisøkningen ikke faller i smak hos alle kunder, men vi ønsker fortsatt å opprettholde den gode kundeservicen og våre tjenester.

Vi har en app som er under utvikling, denne vil være klar i løpet av 2020. Vi jobber også med utvikling av hjemmesiden vår som vil være ferdig i løpet av 2020. Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"STYR UNNA!"
3 syns denne omtalen er nyttig

STYR UNNA DETTE SELSKAPET! Kundeservice har ikke åpent sånn at man kan ringe når man selv har tid, her må man man kontakte dem når men selv er på jobb. Ikke åpent om helgene. Sim kortet dem sender ut kan plutselig slutte og fungere (noe jeg aldri har opplevd før) dem skylder på mobilen (funket alltid hos den gamle operatøren) Dem sender nytt sim og man mottar, men når man skal få det aktivert er kundeservice stengt. Og man blir uten mobil.. Bestilte nytt kort hos Telenor, hentet det i butikk samme dag og en person jobbet på en avdeling som egentlig har stengt om helgene dro ekstra på jobb for og aktivere kortet. Det er kundeservice!

Svar fra Scoopr Mobil
28.05.2020 11.07
Hei Petrus, takk for din omtale.
Her har du vært skikkelig uheldig med oppstart hos oss og det er bare å beklage. Det kan skje at SIM-kort blir skadet under frakt eller at det mister forbindelse og blir ødelagt, dessverre er ikke dette noe vi kan forutse. Det er beklagelig at dette har skjedd med deg og at du har fått dette inntrykket av oss som mobiloperatør. Kundeservice sine åpningstider per telefon er hverdager mellom 09-16, epost blir fulgt opp kontinuerlig og vi holder også åpnet i helger per epost, slik at det er mulig å kontakte oss for hjelp.
Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"PIN kode"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble fri for strøm på telefonen min og husket selvfølgelig ikke PIN koden..... Sendte en mail til " HUDYA " og spurte om de kunne sende meg PIN koden på mail. Oppga selvfølgelig navnet mitt og slikt. Det tok ikke mange minuttene før jeg fikk tilsendt PIN koden! Utmerket service! Jeg var tidligere kunde hos " SPONZ MOBIL " og de var jeg også kjempefornøyd med. Nå har jeg oppdaget at jeg har fått enda billigere abonnement! Bare positivt å si om " HUDYA " for min del ihvertfall. Kent

Svar fra Scoopr Mobil
25.05.2020 12.26
Hei Kent. Takk for din hyggelige tilbakemelding! Vi jobber alltid med å forbedre vår kundeservice og rask svartid er noe vi prioriterer, sammen med gode løsninger. Veldig fint å høre at du er like fornøyd hos oss som du var hos Sponz, og at overgangen var en positiv opplevelse! Hilsen Jonna i hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke klart å levere produktet..."
3 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte er mobilabonnement hos Hudya. Fikk et sim-kort levert i posten. Dette virket ikke, så etter mange telefoner fram og tilbake sendte de meg et nytt sim-kort. Dette kom aldri fram til meg... Etter nok en samtale med dem sendte de meg et nytt sim-kort. Når dette omsider kom, funket ikke dette heller! Går nå inn i 3 uke uten mulighet for å ringe eller sende sms. Kundeservicen har vært bra, de har hatt forståelse for min frustrasjon.

Svar fra Scoopr Mobil
19.05.2020 11.53
Hei Thomas, takk for din tilbakemelding. Det er beklagelig å høre at du enda ikke har en fungerende telefon. Dessverre så hender det at noen SIM-kort er defekte, noe vi ikke kan forutse. Når Sim-kortet heller ikke kommer frem i tillegg, så har du rett og slett hatt mye uflaks :( Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice så finner vi en løsning på dette! Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mistet tidligere tjeneste og de tar seg klekkelig betalt for å gjeninnføre den"
2 syns denne omtalen er nyttig

Var tidligere registrert mot at nummeret mitt var mulig å finne i telefonkatalogene på nett, men etter at Hudya overtok abonnementet mitt har dette tydeligvis forsvunnet, og jeg har blitt nedringt av alle mulige slags utenlandske nummer som bare skal tilby meg det ene etter det andre, gjerne i dårlig engelsk med indisk aksent.

Svar fra Scoopr Mobil
15.05.2020 11.14
Hei,
Det er standard hos oss at alle nye kunder ikke er synlig hos nummeropplysningen, vi videresender derfor ingen informasjon for nye kunder slik at det skal være mulig å søke opp telefonnummer. Det kan skje fra tid til annen at man blir oppringt fra ulike aktører på markedet, dette kan skje om man er synlig eller ikke på nummeropplysningen. Jeg kan anbefale å reservere deg i Brønnøysundregisteret mot telefonsalg. Det koster ingenting hos oss å være reservert fra nummeropplysningen, om du tar kontakt med kundeservice på telefon eller epost så hjelper vi deg gjerne med dette.
Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Byttet pga bedre pristilbud"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde Onecall tidligere, noe jeg ikke var fornøyd med i det hele tatt pga. dekningen falt ut hele tiden. Byttet så til Hudya fordi de ga bedre pristilbud og er så langt veldig fornøyd med både dekningen og kundeservicen. Jeg anbefaler Hudya til alle rundt meg :)

Svar fra Scoopr Mobil
11.05.2020 14.54
Hei Magnus! Tusen takk for din omtale! Så hyggelig at du er fornøyd med dekning, pris og kundeservicen vår. Det setter vi veldig pris på 😊 Takk for din anbefaling! Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig service :( Og elendig oppfølging :("
4 syns denne omtalen er nyttig

Om man er så uheldig å bruke opp sin data pakke, og befinner seg i utlandet, stenger de bare av hele abonnementet, og kundeservice tjenesten som sier at det er åpent fra 9-16, er 100% løgn!!! Det benekter de selvsagt på tlf når man kommer hjem :( !!

Svar fra Scoopr Mobil
05.05.2020 13.44
Hei Ole,

Det er beklagelig den opplevelsen du har hatt. Når man bruker opp inkludert mobildata strupes datahastigheten og man kan kjøpe en ekstra datapakke om man ønsker, dette kan kjøpes via SMS eller på Min Side. Om man oppholder seg i land utenfor EU og bruker mobildata eller tellerskritt som ikke er inkludert i abonnementet, er det en automatisk sikkerhetsgrense som skal være en sikkerhet for at man skal unngå store kostnader ved bruk i utlandet, når man passerer denne grensen sperres abonnementet for å unngå bruk, men man mottar en SMS man kan besvare om man ønsker å fortsette å bruke mobildata eller abonnementet i utlandet,, ved å besvare denne SMS kan man fortsette å bruke abonnementet. Kundeservice er åpent på telefon og epost mellom klokken 09-16 alle hverdager. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice om du har ytterligere spørsmål vedrørende bruk av abonnementet i utlandet.

Ha en fin dag - Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra abonnement"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble flyttet fra sponz til Hudya, så langt har jeg ingenting negativt å si. Ingen ubehagelige overraskelser på telefonregningen. Telenor dekning. E-faktura. Hjemmesiden er ganske plagsom, med chattegreier istedenfor all info tilgjengelig umiddelbart. Syntes også prishoppet mellom 1 og 2 gb er for stort. Blir derfor ikke full pott.

Svar fra Scoopr Mobil
05.05.2020 13.42
Hei Oddi! Takk for din omtale. Så hyggelig å høre at du syntes overgangen var smertefritt :) Når det kommer til vår hjemmeside så jobber vi fortsatt med å gjøre den enda bedre og setter pris på din tilbakemelding! Prishoppet fra 1GB til 2GB er fordi vi har presset ned prisen på 1GB så langt som det går, vi har gjort dette for det er så mange kunder som er fornøyde med vår 1GB abonnement og vi ønsker at det skal være en pakke som alle kan ha :) Hilsen Jonna i Hudya
Per B. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hudya er super, men jeg har elendig dekning i Telenor"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har abo. i Sponz som er oppkjøpt av Hudya. Er IKKE fornøyd med Telenors nett!!! Når det regner har jeg "blinklys-mobil".. Hakker og faller ut hele tiden. Store deler av samtaler faller ut og jeg må gjenta meg selv hele tiden. Har tatt dette opp med Sponz, Telenor og NKOM, ingen ting skjer for å forbedre saken. Nå vurderes et abo. som bruker Telias nett, da det har bedre dekning. Dette har ikke noe med Hudya å gjøre..

Svar fra Scoopr Mobil
30.04.2020 07.25
Hei Per! Takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du ikke har Telenor dekning der du bor, dessverre så er det ikke alle som får full dekning hos dem. Du kan gjerne kontakte oss på kundeservice@hudya.no så kan vi feilmelde problemet til Telenor. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med Hudya, selv med dårlig dekning. Det er ingen bindingstid på abonnementene våre, så du står fritt med å bytte til et selskap med Telia dekning hvis du måtte ønske dette. Du er hjertelig velkommen tilbake i så fall 🙂 Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

God og rask kundeservice. Slipper lang telefonkø og masse forskjellige valg før en får snakket med kundeservice :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super service, enkelt og greit!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig god service, rask å svare. Var medlem i Sponz og overføringen til Hudya gikk veldig bra. Prisnivået er også veldig bra med tanke på hva man får :)

Jannicke G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Suveren service og priser"
4 syns denne omtalen er nyttig

Får svar på spm veldig rask, perfekt abonnement til oss! Gode råd og god service! Anbefales på det sterkeste

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"They hilight what is for free, but all the fees you have to look for.."
9 syns denne omtalen er nyttig

I compared the prices from few mobile operators and Hudya had the most gb for the money. I read all the highlighted things that are for free and from the first glance couldn't find any other costs.. after 9 days of using Hudya I received a message that I have used 80% of 1000 kr and that my phone can be blocked if it reaches 100%.. So I started to look for what and found out that calls to EU are not for free.. If you compare Telenor and OneCall when you press on your chosen abonnement you can see what is for free and what is not the same place, but in Hudya you have to read til the very end where the last line says: Se alle priser her. And it's not highlighted, so it took me some time to find it.. Also when I changed to Hudya I didn't receive any contract with all the prices written down.. In the end I payed for my mistake of not doing good enough due diligence.. but I have feeling that they have also hidden rocks in all of their services, so I suggest not to fall for their marketing tricks.

Svar fra Scoopr Mobil
30.04.2020 07.24
Hi Gintar, thank you for your feedback. We in Hudya do not try to hide our prices on our website, and I am sorry if it comes out that way. Its usually not included in other phone companies, but the bigger ones usually have it included. That is also why they are more expensive. We do take your feedback seriously, and we are always working to make our products and website better. Best regards Jonna from Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Rimelig og godt abonnement"
3 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig fornøyd med overgangen til Huday mobil, har fungert på alle området. Hyggelig og rask kundeservice. Kan anbefales alle.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Lovende!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er akkurat i ferd med portering fra ice til Hudya. Så foreløpig har jeg bare erfaring med nettside og kundeservice, men disse har til gjengjeld vært helt topp! Siden de tilbyr Telenor-dekning og ellers bra priser og andre vilkår, tror jeg dette blir bra:)

Roy V. S
Kundetilfredshet
"Fantastisk god kundeservice og dekning, og ikke minst pris."
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har prøvd utallige mobilselskaper igjennom årene. Har aldri opplevet noe så bra. Håper at det fortsetter i fremtiden?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig selskap med telenordekning!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kjempe fornøyd med abonnementene de leverer. Ikke noen uventede kostnader og veldig greit med reduksjon i hastighet som kicker inn når mnd. datapakke er brukt opp. Bra kundeservice, kjapp respons på mail.

Tormod K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rollover"
2 syns denne omtalen er nyttig

Rart at datamengder som ikke er brukt i mars kan overføres når jeg skifter abonnement. Ellers har jeg oppdaget at rabatten jeg får på mitt OBOS medlemskap gir bedre pris hos Talkmore. Ellers er forbruksoversikten fin.

Svar fra Scoopr Mobil
30.04.2020 07.23
Hei Tormod!

Takk for din tilbakemelding. Fint å høre at du liker forbruksoversikten :)

Som kunde hos oss får du inkludert Data Rollover, hvor resterende data blir overført til neste måned. Når du endrer på datapakken din mister du oppspart Data Rollover, men ved neste måned så begynner du å spare opp igjen.

Vi har ingen avtale med OBOS, da vi ønsker å gi lave priser til alle kunder, ikke bare via medlemskap.

Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bedre"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde Telenor, men Hudya er bedre på pris i alle ledd: BankID, Datamengde, datasim, tvillingsim. Totalprisen blir langt lavere! Skift nå og spar penger!

Svar fra Scoopr Mobil
31.03.2020 14.48
Hei Ray, godt å høre at du er fornøyd! Og du vet at du kan spare enn mer penger og til og med få gratis mobil om du ser på våres forsikring. Skader ikke å ta en gjennomgang! mvh Thomas i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd"
4 syns denne omtalen er nyttig

God og rask kundeservice da det ble dobbel bestilling av ekstra datapakke pga. forsinkelser i systemet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice i superklassen!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Mobilabonnement som også passer for oss som bruker lite data. Enkelt å øke hvis det er behov. God og tålmodig hjelp når det trengs. Fikk super service når jeg følte meg lurt av en tjenesteleverandør. Anbefaler Hudya!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raskt svar og rask aksjon"
3 syns denne omtalen er nyttig

For meg, som har bra WiFi nettverk hjemme, er Hudya det beste valg. Hudya kundeservice svarer også raskt og ordner opp når det er saker jeg tar opp med de.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ny hos Hudya"
5 syns denne omtalen er nyttig

Foreløpig svært godt fornøyd. Årsak til at jeg byttet er at hos Hudya så virker 4G tale på min Huawei Mate 9pro Noe det ikke var mulig i konkurenters nett. Alt virker til å gå raskere. Kunde-service ser også ut til å fungere veldig bra. Savner app, men den skal visstnok være rett rundt hjørnet. Prismessig er Hudya blant de beste i dette nettverket. Veldig fornøyd så langt.

Svar fra Scoopr Mobil
31.03.2020 14.42
Hei Bjørn. Godt å høre at du er fornøyd så langt. Som nevnt kommer app om ikke lenge og fram til den tid kan du jo bruke minside som er mobiltilpasset, og du kan lett "bookmarke" den i din mobils nettleser. Ikke nøl å ta kontakt dersom det er noe du lurer på ellers. mvh Thomas i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hudya passer meg!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hadde litt problem med å opprette "min side", men Hudya har en utmerket service, så det gikk fint! Abonnementet dekker mitt behov både hjemme og på fjellet👍😀

Svar fra Scoopr Mobil
31.03.2020 14.42
Godt å høre at allting virker inkludert vår kundeservice :D
mvh Thomas i Hudya
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR