Meny

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
5
av 36 innen
mobilselskap
80%
anbefaler
Scoopr Mobil
Filtrer omtaler
183
21
11
8
35
Sorter omtaler etter
Viser av 258 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Scoopr Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig med god kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hadde problemer med sperret abonnement pga av en glemt betaling, men det ble åpnet på 20-30 minutter etter å sendt kvittering. I tillegg hjalp de meg med oppretting av eFaktura, noe som ikke kom opp automatisk i nettbanken.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Personopplysninger"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte abonnement 500mb fri tale og sms. Fant ut til min forskrekkelse at ingen av mine personopplysninger kunne endres etter at bruker og avtale var inngått. Ønsker en side med åpenhet. Detta lukter svidd lang vei.

Svar fra Scoopr Mobil
24.03.2020 15.26
Hei Georg!

Takk for din tilbakemelding! På MinSide på www.telipol.no vil du kunne se dine personopplysninger og kunne gjøre noen endringer. Grunnet sikkerhetsårsaker er det begrenset hvor mye du kan endre inne på MinSide, da siden ikke har en 2-factor idendifisering (for eks innlogging med SMS eller BankID). Vi tar sikkerheten til våre kunder på alvor, og vi har som mål å være så ærlige og åpne som mulig i alt vi gjør. Så ikke nøl med å spørre hvis det er mer du er usikker på.

Vi jobber med en helt ny MinSide løsning, MyHudya, som vil komme i løpet av 2020. Der vil du kunne endre blant annet adresse og annen kontaktinformasjon. Hvis du ønsker å gjøre endringer nå kan du også kontakte kundeservice på telefon 21 41 56 00 eller på mail til kundeservice@hudya.no, så hjelper vi deg gjerne. Hilsen Jonna I Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God tjeneste, men de selger personinfo"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke noe negativt å si om tjeneste de tilbyr - dekning, hastighet, kvalitet osv. er fullstendig top notch på alle punkt. Men, rett etter at jeg bytter til Hudya fra en annen leverandør (som jeg har hatt i drøyt 14 år), begynte jeg å bli nedringt av selgere, hustlere osv., spesielt fra USA (country code +1). Jeg dobbeltsjekket om jeg hadde registret meg noe sted den nærmeste fortiden som kunne føre til dette, men den eneste forskjellen har vært bytte av leverandør på mobilen. På en side er dette kanskje nødvendig for å holde prisene SÅ lave, men det i hovedsak forkastelig. Har selvfølgelig videreformidlet dette til de rette myndigheter, men det går vel ikke så langt da jeg ikke har noen mulighet for å skaffe regelrett bevis på dette.

Svar fra Scoopr Mobil
23.03.2020 16.06
Hei Fredrik!

Det er fint å høre at du er fornøyd med dekning, pris og kundeservice hos oss og setter pris på tilbakemeldingen din.

Vi gjør ingen videreformidling eller videresalg av din personlige informasjon, hverken til Norske eller utenlandske selskaper. Det kan se ut som du har blitt utsatt for telefoner som er forsøk på svindel, noe vi har sett en økning i den siste tiden. Svindlere ringer gjennom tilfeldige norske nummerserier, så at dette begynte å skje når du byttet til oss er helt tilfeldig. Så fremt du ikke svarer på anropene så vil disse forsøkene på svindel slutte, når de merker at de ikke får noe svar.

Telenor jobber med ulike tiltak for å stoppe denne type anrop, men det vanskelig å vite med sikkerhet hvilke anrop som er svindel og hvilke som er reelle.
Jeg forstår at dette er plagsomt, og du kan i mellomtiden sperre for de spesifikke numrene som ringer deg fra din mobil.

Håper du har fått svar på hvorfor disse anropene er mottatt, og ta gjerne kontakt med oss på 21 41 56 00 eller kundeservice@hudya.no hvis det er mer du lurer på rundt dette.

Hilsen Thomas fra Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det har vært flere anledninger hvor jeg har måttet kontakte Hudya kundeservice. Jeg har alltid fått god og rask service. Jeg har møtt løsningorienterte og serviceinnstilte konsulenter. Det eneste problemet jeg har hatt, er at telefonen ikke har fungert i utlandet og det har skapt problemer. Men, Hudya har prøvd å løse det på en god måte.

Svar fra Scoopr Mobil
23.03.2020 15.55
Hei Simmi!

Godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår.
Bare å si ifra hvis du lurer på noe!

Hilsen Thomas fra Hudya
Jan M. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ene registrerte telefon nummeret hadde ikke dekning i utlandet. kontaktet Hudya på mail og innen 10 minutter så var det ordnet. Og er nå 2 gangen de svarer og orden opp på veldig rask tid. Absolutt til å anbefale.

Svar fra Scoopr Mobil
22.03.2020 10.47
Herlig Jan:) Godt å høre du er fornøyd, det blir vi glade av å høre!
Du bet hvor vi finns om det er noe mere..
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig mobilabonnement med god 4g-dekning"
4 syns denne omtalen er nyttig

Vet ikke sikker om dette er Norges rimeligste mobilabonnement, men da jeg sa opp hos Telenor etter 25 år som abonnent, så ble prisen hos Sponz bare 1/3 og med større datapakke. Svært bra!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd👍🏼"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd. Kundeservicen har vært bra om jeg har trengt hjelp. God pris på abonnementene. Enkelt og greit. Fungerer supert for oss i vår familie.

Svar fra Scoopr Mobil
26.03.2020 12.14
Hei Trine,

Så hyggelig å høre at dere er fornøyd med oss som mobiloperatør og kundeservice. Vi i Hudya jobber kontinuerlig med kundeservice og våre produkter for å kunne dekke de fleste behov, hyggelig å høre at det passer for deg og din familie.

Hilsen Lene i Hudya
Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dårlig betaler?"
4 syns denne omtalen er nyttig

Skulle bestille et abonnement til litt over hundre kroner måneden, og fikk ikke etter en angivelig kredittsjekk. Har aldri hatt noen betalingsanmerkninger, og har god økonomi, god rating på alle mine kredittvurderinger. Og så skulle de selge meg forbrukslån? Dette er useriøs markedføring. Ser frem til gjenpartsbrevet for kredittvurderingen dere er lovpålagt å sende meg.

Svar fra Scoopr Mobil
26.03.2020 08.05
Hei Christian,

Takk for din tilbakemelding, og beklager på det sterkeste den dårlige opplevelsen du hadde med bestilling via våre nettsider.

Det er ulike årsaker på hvorfor du kan ha blitt avslått å bestille mobilabonnement via våre nettsider. Dette er en automatisk kredittsjekk som ikke alltid kan garantere 100% korrekte tilbakemeldinger. For eksempel så vil du ikke kunne bestille abonnement hos oss hvis du har sperret for kredittsjekk på ditt personnummer. Det er også mulig at det var en feil på nettsiden når du forsøkte å bestille, og dette er meldt til våre utviklere som vil se nærmere på dette.

Angående tilbud om refinansiering ved avslag på kredittsjekk så er dette ofte en god og lønnsom tjeneste for mange som har gjeld og betalingsanmerkninger. Vi tilbyr ikke forbrukslån som er et helt annet produkt, men det er forståelig at du reagerte på dette.

Jeg håper du velger å prøve vårt mobilabonnement i fremtiden, da jeg er sikker på at du blir fornøyd med oss når du får testet oss ordentlig. Kontakt oss gjerne på telefon 21 41 56 00 så kan vi ta en manuell kredittsjekk som helt sikkert kommer til å gå i orden.

Med vennlig hilsen
Thomas fra Hudya
Bjørn J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice i Særklasse!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Det er nå snart to mnd siden vi skiftet våre to abb. fra Telenor mobil til Hudya Mobil. Tok en telefon til kundeservice hvor jeg traff en veldig hyggelig konsulent som bistod med å skifte fra Telenor (skrekk&gru) til Hudya. I Hudyas rike utvalg fant vi to abb som passet oss perfekt. Dobbelt med data til en langt lavere pris i forhold til tidligere operatør! Og upåklagelig dekning. Det kan ikke bli bedre! Her blir du besvart kjemperaskt av kundeservice som har hyggelige personer som har kompetanse , og slipper å få svar fra en datamaskin som svarer i hytt og pine. Angrer ikke ett sekund på skifte til Hudya, og anbefaler Alle å benytte dem. Tusen takk for God Service! Mvh Bjørn

Svar fra Scoopr Mobil
26.03.2020 08.05
Hei Bjørn,

Veldig hyggelig å få tilbakemelding fra deg, og det gleder å høre du er så fornøyd med kundeservice og våre produkter!

Ikke nøl med å ta kontakt hvis det er mer du lurer på,

Med vennlig hilsen
Thomas fra Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra og rask kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg satt feil adresse så sim-kort ikke kom frem. Ringte kundeservice og de ordnet opp med en gang og utsatte porteringsdato og sendte nytt sim-kort så jeg ikke sto uten telefon. Ventetiden hos kundeservice var under 20 sekunder. Tommel opp!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Super kundeservice og kjapp responstid. Her slipper du å sitte timevis på vent og stadig være kasteball. De ønsker faktisk og hjelpe deg. I tillegg er det bra priser, mange valgmuligheter og god dekning.

Svar fra Scoopr Mobil
19.03.2020 14.44
Hei John,

Takk for en hyggelig omtale! Vi i Hudya jobber hele tiden med å forbedre vår kundeservice på best mulig måte, så omtaler som dette er noe vi tar med oss videre.

Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra"
3 syns denne omtalen er nyttig

Da jeg skulle til Australia sjekket jeg prisene på samtaler og sms derfra til Norge. Det var svært stor prisforskjell mellom selskapene, og Telipol /Hudya kom klart best ut. Jeg bestilte et 0,5 GB abonnement, som jeg har beholdt siden. Perfekt for oss som ikke trenger mye data. Betaler 99 kr i måneden og er kjempefornøyd.

Svar fra Scoopr Mobil
19.03.2020 14.44
Hei Britt,

Så hyggelig at valget falt på oss som ny mobiloperatør ! Vi jobber hele tiden med å tilpasse våre produkter etter behovet til våre kunder. Det er hyggelig å få slike flotte omtaler

Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Billig og bra"
8 syns denne omtalen er nyttig

Når nåværende leverandør av mobilabonnement plutselig velger å sette opp prisen på sitt 1GB abonnement var valget enkelt. Hudya med god dekning og lav pris er da det opplagte valget for oss som ikke trenger så mye data.

Svar fra Scoopr Mobil
19.03.2020 14.44
Hei Albert,

Så hyggelig at du har valgt oss som ny mobiloperatør, og vi kan oppfylle dine krav med dekning og pris. Ta kontakt om det er noe vi kan hjelpe deg med ved en senere anledning

Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vanskelig å bytte"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skulle bytte fra 6 Gb til 5 Gb som passet min bruk. Kunne ikke bare endre på min side men måtte registrere nytt abonnement. Men da var jeg blitt en dårlig betaler og fikk ikke endre abonnement. Har aldrig hatt bet anmerkninger. Jeg tok da en telefon til dere og vedkommende beklaget feilen og ordnet byttet raskt. Men tilliten til dere er svekket selv om vedkommende på telefonen ordnet saken

Svar fra Scoopr Mobil
19.03.2020 14.43
Hei Arne,

Det er beklagelig at dette oppleves noe rotete måte og endre abonnement på, men vi ønsker at man skal akseptere vilkår hos Hudya, vi jobber med å gjøre denne prosessen enklere for våre kunder som allerede er eksisterende for å unngå dette. Vi håper vi kan gjenvinne vår tillit til deg ved en senere anledning. Bare ta kontakt om det er noe annet vi kan hjelpe deg med !

Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Veldig enkelt å flytte fra Telipol til Hudya"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde 3GB abo pluss Datasim i router på hytta til 268,- pr. mnd hos Telipol. Flyttet til Hudya 5GB abo med Datasim inkludert til 279,- pr. mnd. Hyggelig pris. Veldig raske, hyggelige og utfyllende svar på spørsmålene mine hos kundeservice. Må presisere at dette bare gjelder operatørskiftet. Håper jeg kan fortsette å gi 5 stjerner etter hvert som jeg blir bruker av Hudya Mobil.

Svar fra Scoopr Mobil
19.03.2020 14.43
Hei Arild,

Så bra å høre at du er fornøyd med både pris og kundeservice. Vi jobber hele tiden med og gjøre våre kunder fornøyde, topp kundeservice, og en enkel prosess med bytte av abonnement hos oss !

Hilsen Lene i Hudya
Kristin G. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Superrask kundesevice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har kontaktet kundeservice to ganger den siste tiden, og begge gangene har jeg fått svar veldig fort, samme dag eller dagen etter. Tommel opp!

Svar fra Scoopr Mobil
19.03.2020 14.43
Hei Kristin,

Så flott å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og respons tid. Vi jobber hele tiden med å forbedre vår kundeservice, så slike tilbakemeldinger setter vi stor pris på.

Hilsen Lene i Hudya
Ingeborg M. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Strålende fornøyd!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Etter flere år som kunde er jeg fremdeles 100 % fornøyd med Hudya Mobil. Det rimeligste mobilabonnementet jeg noensinne har hatt og kundeservice er vennlige og hjelpsomme. Strålende fornøyd, og toppkarakter fra meg!

Svar fra Scoopr Mobil
27.02.2020 10.10
Hei Ingeborg. Vi er glade for å ha deg som kunde i så lang tid! Det er alltid en fryd å hjelpe hyggelige kunder :) Takk for din tilbakemelding!

Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
"Kronglete registrering"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette er ingen kritikk av produktet i seg selv, ettersom jeg ikke har blitt kunde ennå. Det jeg har tilbakemelding på er registreringsprosessen, derav kun en stjerne (i overkant brutalt, men systemet legger ikke opp til nyanser). Har prøvd på 4 forskjellige enheter nå, og samme feil oppstår: jeg kommer til et av de siste trinnene i registreringen, skal taste inn "koden fra sms for å bekrefte din bestilling" - men den blir ikke registrert. Rykker bare 'tilbake til start', dvs, må be om ny kode og fyller ut koden - igjen og igjen, men kommer ikke videre. Veldig tullete og irriterende programmeringsfeil hvis man er utålmodig og kundeservice har stengt for kvelden :-D

Svar fra Scoopr Mobil
24.02.2020 15.16
Hei Ellen. Vi beklager for opplevelsen du har hatt med bestilling på nettsiden vår. Jeg ser at du ga oss denne tilbakemeldingen på torsdag forrige uke, da hadde vi faktisk litt problem med bestillingsportalen. Denne ble fikset på fredag, så det skal være mulig å bestille nå.

Hilsen Jonna i Hudya
Øyvind P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God og rask service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde glemt PIN og PUK kode og kom ikke inn på telefonen. Skrev mail som ble besvart på under 1 time, og dermed var problemet løst. Har også tidligere opplevd at Hudya svarer raskt og hjelper til med å løse problemer.

Svar fra Scoopr Mobil
24.02.2020 15.15
Hei Øyvind. Takk for din tilbakemelding. Så bra å høre at du fikk raskt svar på det du lurte på, vi jobber stadig med å forbedre kundeservicen vår, så din tilbakemelding settes pris på.

Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har byttet leverandør etter 50 år. Skryter av dekningen Og sannsynligvis den dyreste. Går for Hudya, samme dekning og mye billigere.

Svar fra Scoopr Mobil
24.02.2020 15.15
Hei Elia. Så hyggelig at du ønsket å gå over til oss. Det er det som er så fint med når man er kunde hos Hudya, det funker like bra men det er mye rimeligere!

Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raskeste og beste mobiltelefon selskap"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde hos Hudya en lengre periode, har øket mitt kundeforhold med flere telefonnummer. Hudya har tilbud for de fleste behov. Ved behov endringer har kundeservice vært unik de fikser alt på samme dag, er veldig hyggelig og imøtekommende. De kommer også med forslag tilpasset ønske og behov. Hudya er meget konkurransedyktig både på pris og tilleggstjenester. Det eneste jeg savner er at deres mobile bredbånd kunne anvendes i utlandet/Skandinavia.

Svar fra Scoopr Mobil
24.02.2020 15.14
Hei Magne. Takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding! Vi er glade for at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi jobber stadig med å bli bedre og slike kommentarer som dette gjør at vi vet vi er på riktig vei.

Hilsen Jonna i Hudya.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hudya er enkelt å forholde seg til."
2 syns denne omtalen er nyttig

Til forskjell fra mange andre selskap med uforståelige nettsider og automatiske svar på spørsmål, er jeg strålende fornøyd med Hudya. Jeg får svar som løser problem raskt og effektivt. Mobilabonnementene passer også våre behov svært godt, sist fikk vi en svært god løsning for "Ring hytta varm".

Svar fra Scoopr Mobil
24.02.2020 15.14
Hei Erling. Så bra du har funnet et abonnement som passer deg og dine. Ring hytta varm er noe flere bruker og vi ser at svært mange er fornøyd med løsningen vi har på det.

Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde en litt komplisert prosess med å få ordnet etter par abonnementer grunnet flytting og utenlandsk partner. Hudyas kundebehandlere utviste kjempekvalitet på service, og hadde hele tiden en løsningsorientert holdning som fikk meg til å føle at mine interesser ble tatt godt vare på. Kundebehandlerne strakk seg langt utover mine forventninger for å forsikre seg at jeg fikk abonnementene mine oppe og gå, og beholdt en tålmodig og behjelpelig tone over flere samtaler. Jeg fikk i tillegg én måned gratis på hvert av abonnementene som plaster på såret, samt kreditering for alle SIM-kort som ikke kom frem under flytteprosessen. Hudya anbefales!

Svar fra Scoopr Mobil
12.02.2020 12.07
Hei Magnus. Vi ønsker alltid å finne den beste løsningen til kundene, og blir glade for å høre av vi strakk oss over dine forventninger. Takk for din anbefaling!
Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Betale nesten dobbelt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det er den verste erfaring som jeg hadde bare om en uke. ringte kundeservice for infomasjon, og det vært så dårlig at de er bare sitter å lure folk. Styr unna.

Svar fra Scoopr Mobil
11.02.2020 10.19
Hei Kumar,

Det var synd å høre om din (korte) erfaring hos oss. Vi forsøker å være å behjelpelige som mulig på kundeservice, så jeg er litt usikker på hva som har skjedd her. Det er ikke bra at du føler deg lurt, og dette er veldig beklagelig. Jeg har ikke klart å finne din sak i våre systemer, så ta gjerne kontakt med kundeservice så skal vi finne en løsning på dette.

Hilsen Thomas i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Knall, men med ÉN mangel.."
4 syns denne omtalen er nyttig

Upåklagelig. Rask service selvom man bruker mail, og ikke chat. Trekk for at de ikke har app med tilgang til "min side" eller lignende. Det står på bytt.no at EU/EØS er inkludert, og det er feil. Dette er ikke inkludert.

Svar fra Scoopr Mobil
12.02.2020 12.03
Hei Richard! Takk for hyggelig tilbakemelding. Som du nevner har vi ikke en app med Min Side for øyeblikket, men dette jobber vi med! Foreløpig så får du full oversikt over abonnementet ditt på Min Side Telipol.no. Du har inkludert bruk av mobilabonnementet ditt når du er i EU/EØS, det som ikke er inkludert er å ringe fra Norge til utlandet. Der løper vanlige utlandspriser. Her kan du se våre øvrige priser, hvor du også finner priser fra Norge til utlandet https://hudya.no/mobilabonnement/ovrige-priser-alle-abonnement.

Hilsen Jonna i Hudya
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR