Meny

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

3,9/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
5
av 37 innen
mobilselskap
77%
anbefaler
Scoopr Mobil
Filtrer omtaler
184
23
12
9
41
Sorter omtaler etter
Viser av 269 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Scoopr Mobil?
Kristin G. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Superrask kundesevice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har kontaktet kundeservice to ganger den siste tiden, og begge gangene har jeg fått svar veldig fort, samme dag eller dagen etter. Tommel opp!

Svar fra Scoopr Mobil
19.03.2020 14.43
Hei Kristin,

Så flott å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og respons tid. Vi jobber hele tiden med å forbedre vår kundeservice, så slike tilbakemeldinger setter vi stor pris på.

Hilsen Lene i Hudya
Ingeborg M. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Strålende fornøyd!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Etter flere år som kunde er jeg fremdeles 100 % fornøyd med Hudya Mobil. Det rimeligste mobilabonnementet jeg noensinne har hatt og kundeservice er vennlige og hjelpsomme. Strålende fornøyd, og toppkarakter fra meg!

Svar fra Scoopr Mobil
27.02.2020 10.10
Hei Ingeborg. Vi er glade for å ha deg som kunde i så lang tid! Det er alltid en fryd å hjelpe hyggelige kunder :) Takk for din tilbakemelding!

Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
"Kronglete registrering"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette er ingen kritikk av produktet i seg selv, ettersom jeg ikke har blitt kunde ennå. Det jeg har tilbakemelding på er registreringsprosessen, derav kun en stjerne (i overkant brutalt, men systemet legger ikke opp til nyanser). Har prøvd på 4 forskjellige enheter nå, og samme feil oppstår: jeg kommer til et av de siste trinnene i registreringen, skal taste inn "koden fra sms for å bekrefte din bestilling" - men den blir ikke registrert. Rykker bare 'tilbake til start', dvs, må be om ny kode og fyller ut koden - igjen og igjen, men kommer ikke videre. Veldig tullete og irriterende programmeringsfeil hvis man er utålmodig og kundeservice har stengt for kvelden :-D

Svar fra Scoopr Mobil
24.02.2020 15.16
Hei Ellen. Vi beklager for opplevelsen du har hatt med bestilling på nettsiden vår. Jeg ser at du ga oss denne tilbakemeldingen på torsdag forrige uke, da hadde vi faktisk litt problem med bestillingsportalen. Denne ble fikset på fredag, så det skal være mulig å bestille nå.

Hilsen Jonna i Hudya
Øyvind P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God og rask service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde glemt PIN og PUK kode og kom ikke inn på telefonen. Skrev mail som ble besvart på under 1 time, og dermed var problemet løst. Har også tidligere opplevd at Hudya svarer raskt og hjelper til med å løse problemer.

Svar fra Scoopr Mobil
24.02.2020 15.15
Hei Øyvind. Takk for din tilbakemelding. Så bra å høre at du fikk raskt svar på det du lurte på, vi jobber stadig med å forbedre kundeservicen vår, så din tilbakemelding settes pris på.

Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har byttet leverandør etter 50 år. Skryter av dekningen Og sannsynligvis den dyreste. Går for Hudya, samme dekning og mye billigere.

Svar fra Scoopr Mobil
24.02.2020 15.15
Hei Elia. Så hyggelig at du ønsket å gå over til oss. Det er det som er så fint med når man er kunde hos Hudya, det funker like bra men det er mye rimeligere!

Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raskeste og beste mobiltelefon selskap"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde hos Hudya en lengre periode, har øket mitt kundeforhold med flere telefonnummer. Hudya har tilbud for de fleste behov. Ved behov endringer har kundeservice vært unik de fikser alt på samme dag, er veldig hyggelig og imøtekommende. De kommer også med forslag tilpasset ønske og behov. Hudya er meget konkurransedyktig både på pris og tilleggstjenester. Det eneste jeg savner er at deres mobile bredbånd kunne anvendes i utlandet/Skandinavia.

Svar fra Scoopr Mobil
24.02.2020 15.14
Hei Magne. Takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding! Vi er glade for at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi jobber stadig med å bli bedre og slike kommentarer som dette gjør at vi vet vi er på riktig vei.

Hilsen Jonna i Hudya.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hudya er enkelt å forholde seg til."
2 syns denne omtalen er nyttig

Til forskjell fra mange andre selskap med uforståelige nettsider og automatiske svar på spørsmål, er jeg strålende fornøyd med Hudya. Jeg får svar som løser problem raskt og effektivt. Mobilabonnementene passer også våre behov svært godt, sist fikk vi en svært god løsning for "Ring hytta varm".

Svar fra Scoopr Mobil
24.02.2020 15.14
Hei Erling. Så bra du har funnet et abonnement som passer deg og dine. Ring hytta varm er noe flere bruker og vi ser at svært mange er fornøyd med løsningen vi har på det.

Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde en litt komplisert prosess med å få ordnet etter par abonnementer grunnet flytting og utenlandsk partner. Hudyas kundebehandlere utviste kjempekvalitet på service, og hadde hele tiden en løsningsorientert holdning som fikk meg til å føle at mine interesser ble tatt godt vare på. Kundebehandlerne strakk seg langt utover mine forventninger for å forsikre seg at jeg fikk abonnementene mine oppe og gå, og beholdt en tålmodig og behjelpelig tone over flere samtaler. Jeg fikk i tillegg én måned gratis på hvert av abonnementene som plaster på såret, samt kreditering for alle SIM-kort som ikke kom frem under flytteprosessen. Hudya anbefales!

Svar fra Scoopr Mobil
12.02.2020 12.07
Hei Magnus. Vi ønsker alltid å finne den beste løsningen til kundene, og blir glade for å høre av vi strakk oss over dine forventninger. Takk for din anbefaling!
Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Betale nesten dobbelt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det er den verste erfaring som jeg hadde bare om en uke. ringte kundeservice for infomasjon, og det vært så dårlig at de er bare sitter å lure folk. Styr unna.

Svar fra Scoopr Mobil
11.02.2020 10.19
Hei Kumar,

Det var synd å høre om din (korte) erfaring hos oss. Vi forsøker å være å behjelpelige som mulig på kundeservice, så jeg er litt usikker på hva som har skjedd her. Det er ikke bra at du føler deg lurt, og dette er veldig beklagelig. Jeg har ikke klart å finne din sak i våre systemer, så ta gjerne kontakt med kundeservice så skal vi finne en løsning på dette.

Hilsen Thomas i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Knall, men med ÉN mangel.."
4 syns denne omtalen er nyttig

Upåklagelig. Rask service selvom man bruker mail, og ikke chat. Trekk for at de ikke har app med tilgang til "min side" eller lignende. Det står på bytt.no at EU/EØS er inkludert, og det er feil. Dette er ikke inkludert.

Svar fra Scoopr Mobil
12.02.2020 12.03
Hei Richard! Takk for hyggelig tilbakemelding. Som du nevner har vi ikke en app med Min Side for øyeblikket, men dette jobber vi med! Foreløpig så får du full oversikt over abonnementet ditt på Min Side Telipol.no. Du har inkludert bruk av mobilabonnementet ditt når du er i EU/EØS, det som ikke er inkludert er å ringe fra Norge til utlandet. Der løper vanlige utlandspriser. Her kan du se våre øvrige priser, hvor du også finner priser fra Norge til utlandet https://hudya.no/mobilabonnement/ovrige-priser-alle-abonnement.

Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"GREAT!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra Kundeservice, imøtekommende og fikk raskt svar på mine spørsmål. Løsningsorientert på kundens behov

Svar fra Scoopr Mobil
12.02.2020 12.03
Hei Åse! Vi på kundeservice setter veldig pris på din tilbakemelding. Kommentarer som dine er hva som driver oss til å yte enda bedre service! Tusen takk 😊

Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra selskap."
8 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt mobilabonnement fra Telipol i flere år. Har aldri hatt noen problemer. De ble overtatt av Hudya for en tid tilbake. Har ikke merket noen forandring. Jeg er like fornøyd.😃

Svar fra Scoopr Mobil
12.02.2020 12.02
Hei Solla! Så hyggelig å høre at du er like fornøyd med Hudya som du var med Telipol. Vi ønsket å gjøre overgangen fra Telipol til Hudya så sømløs som mulig, så din tilbakemelding varmer 😊

Hilsen Jonna i Hudya
Ann K. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Kjempegod service"
7 syns denne omtalen er nyttig

Veldig god service hos kundesenteret da jeg ringte for å få hjelp til å bytte mobilabonnement til barna.

Svar fra Scoopr Mobil
06.02.2020 16.34
Hei Ann. Hyggelig å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk! Håper både du og barna blir fornøyde med det trygge mobilabonnementet med datakontroll.😊
Hilsen Jonna i Hudya.
Andreas K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra operatør"
5 syns denne omtalen er nyttig

Svært hyggelig kundeservice som svarer raskt og er behjelpelige. Gode priser, Telenor dekning og upåklagelige tjenester. Alt i alt en svært god operatør i 2020

Svar fra Scoopr Mobil
05.02.2020 15.34
Hei Andreas!

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding! Så bra at du er fornøyd med kundeservicen, prisene og tjenestene vi tilbyr, dette setter vi stor pris på å høre.😊

Hilsen Johanna i Hudya.
Audun T. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd så langt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har bare hatt abonnement hos Hudya ett par uker, men er veldig fornøyd med prosessen med bytte av leverandør og mobildekningen etterpå. Snakket i dag med kundeservice vedrørende bytte av leverandør for mine foreldre, og opplevde da kort ventetid og veldig god hjelp/service over telefonen. Alt i alt anbefaler jeg de som vurderer å bytte leverandør, til å teste Hudya.

Svar fra Scoopr Mobil
04.02.2020 09.05
Takk for omtalen og anbefalingen Audun. Vi streber etter å levere den beste kundeservicen og vi er glade for å høre at du er fornøyd så langt!

Hilsen Thomas i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget god kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Valgte Hudya i anledning hjemflytt til Norge, meget god pris i forhold til mitt brukerbehov. Fenomenal kundeservice, så langt meget fornøyd.

Svar fra Scoopr Mobil
04.02.2020 09.05
Hei Adele,

Strålende å høre at du er fornøyd med vår kundeservice så langt! :)

Hilsen Thomas i Hudya
Ronald S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt de i 1 mnd nå, og er veldig fornøyd. Telenor dekning er et stort pluss, en av grunnene til at jeg valgte de, og pris selvfølgelig. Tommelen opp for de👍😁

Svar fra Scoopr Mobil
04.02.2020 09.05
Hei Ronald,
Fint å høre at du er fornøyd med dekningen og prisene :)

Hilsen Thomas i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig kundebehandling og dårlig nettside"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det som er bra med Hudya er at det ikke er det eneste mobilselskapet i Norge, da tror jeg vi har hatt masse frustrerte folk rundt omkring. En "min side" som et barn må ha laget og det dårligste som finnes blant alle mobilselskap. Det blir vel Hudya til å få råd til når de er ute i markedet for å hente penger, sannsynligvis for å unngå konkurs. Maste i 3 måneder på Hudya for korrigering av beløp etter at Hudya kjøpte Telipol. Hudya skylder meg fremdeles en del penger og ikke bare meg, men mange andre som jeg kjenner bare gav opp å få det Hudya skyldte gamle Telipolkunder. Foruten dårlig dekning, dårlig kundeservice og dårlig nettside, så er vel Hudya ok. De som har skrevet gode anmeldelser under meg, er sannsynligvis enten betalt av Hudya, eller ansatt av Hudya. Umulig at et slik selskap har så høy rating! (Muligens endel omtale i forbindelse med emisjon??)

Svar fra Scoopr Mobil
04.02.2020 09.05
Hei Gøran, og takk for den din tilbakemelding!

Vi er enige at MinSide fortsatt har mye å gå på - og vi jobber med å samle alt på hudya.no i løpet av 2020. Hudya er en av de mindre mobiloperatørene og har begrensede ressurser til å utvikle avanserte nettsider og MinSide løsninger, men det kommer! Samtidig leverer vi lave priser, god dekning og streber etter å gi den beste kundeservicen til våre kunder.
Vi er en av få som ikke er 100% eid av Telenor eller Telia, og vi går nå på børs i Sverige for å fortsette vår satsing på gode og rimelige hverdags tjenester.

Jeg har lett i våre sakslogger, men finner ikke frem til dine henvendelser til oss. Hvis det er slik at du har penger til gode hos Telipol eller Hudya, så skal vi selvsagt finne en løsning på dette. Ta kontakt på kundeservice@hudya.no så skal jeg se på saken.

Jeg vil også presisere at vi aldri har betalt noen for for å skrive omtaler, og at alle omtaler av Hudya på bytt.no er personer som har erfaring med våre tjenester. Ansatte i Hudya benytter også våre mobilabonnement, men har ikke lov til å legge igjen tilbakemeldinger på bytt.no.

Med vennlig hilsen Thomas i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Vældig bra"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har brukt Hudya en god tid å er svert godt fornøyd me di. Har nå hatt samtale med kundeservice for første gang. Hyggelig samtale å god hjelp, så ett abonnement ble til tre. Kan absolutt anbefal Hudya.

Svar fra Scoopr Mobil
03.02.2020 09.25
Hei Stein,
Godt å høre at du fornøyd med oppstarten, og takk for tilbakemelding :)

Hilsen Thomas i Hudya
Jan E. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd siden de bruker Telenor nett"
5 syns denne omtalen er nyttig

Klarte å låse min tlf. Og måtte ringe kundeservice. Liten til ingen ventetid. Og personen jeg snakket med løste problemet mitt på en blunk.. Så det var meget god service. Bare ++++ fra meg.!!!

Svar fra Scoopr Mobil
03.02.2020 09.25
Hei Jan!
Så fint at det løste seg kjapt - takk for fin tilbakemelding.

Hilsen Thomas i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg abonner"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg undersøker alltid markedet for å få så gode produkter som mulig. Med både økonomisk og teknisk kunnskap er jeg sikker på å kunne vurdere rimelig godt. Jeg har valgt å ha abonnement hos Telipol i flere år nå og da er det tegn på at det er et godt valg for meg. For andre med andre behov kan det være andre valg som kan være bedre. Jeg har også erfart at kundeservice er dyktige og hjelpsom. Hehe, min kone abonner også hos dere.

Svar fra Scoopr Mobil
27.01.2020 11.20
Hei Helge!
Godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og kundeservicen vår :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super og rask kundesupport, veldig rimelige priser og riktig nett. til mitt bruk ihvertfall!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Konkuransedyktig på alle områder etter min erfaring, gi meg EN grunn til å bytte! :-) Skulle forresten vært mulig å sperre for martime nett som er en plage hver gang man reiser med ferger i internationalt farevann. Å huske å skru av roaming er fort gjort å glemme.

Svar fra Scoopr Mobil
27.01.2020 11.19
Hei!
Takk for hyggelig tilbakemelding. Du har rett at det fortsatt er dyrt å bruke mobilen på båten hos alle operatørerer. Så skru av roaming eller kjøpe Wifi på båten er den beste løsningen :)
Sylvia I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra service"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kjapp svar og veldig bra service. Jeg lurte på om jeg hadde riktig abonnement og svaret var en veldig god oversikt over forbruket mitt med et forslag til meg. Dette hjalp meg ved å ta en god avgjørelse hvilket abonnement som passer best for meg akkuratt nå.

Svar fra Scoopr Mobil
21.01.2020 14.31
Hei Sylvia,

Takk for tilbakemeldingen! Hvis forbruket ditt skulle endre seg i fremtiden så er det også enkelt og kostnadsfritt å endre opp/ned på ditt abonnement :)

Hilsen Thomas i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra kundebehandling og svært rask"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk hjelp og svar med en gang jeg henvendte meg til kundeservice, så jeg er veldig fornøyd med oppfølgingen og hjelpen!

Svar fra Scoopr Mobil
21.01.2020 14.30
Hei Torhild,

Så fint å høre at du er fornøyd med oppfølgingen fra oss - bare å ta kontakt hvis det er mer du lurer på :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bedre og billigere abonnement finner du ikke pr. i dag"
5 syns denne omtalen er nyttig

Som middels bruker av mobiltelefon og beskjeden nettsurfer har jeg funnet mitt abonnement hos Hudya Mobil. Det er billig, driftssikkert og en kundeservice som svarer raskt når du ringer, og ikke minst yter utmerket service. Hilsen en fornøyd kunde.

Svar fra Scoopr Mobil
17.01.2020 10.42
Hei Ola,

Så flott å høre at du er fornøyd med oss - takk for tilbakemeldingen !
Hudya har produkter som passer for de aller fleste. Kundeservice og kundeopplevelse er noe vi i Hudya setter høyt, så tilbakemeldinger som dette er alltid hyggelig

Hilsen Lene i Hudya
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR