Meny

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
7
av 37 innen
mobilselskap
75%
anbefaler
Scoopr Mobil
Filtrer omtaler
194
27
14
13
50
Sorter omtaler etter
Viser av 298 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Scoopr Mobil?
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mistet tidligere tjeneste og de tar seg klekkelig betalt for å gjeninnføre den"
2 syns denne omtalen er nyttig

Var tidligere registrert mot at nummeret mitt var mulig å finne i telefonkatalogene på nett, men etter at Hudya overtok abonnementet mitt har dette tydeligvis forsvunnet, og jeg har blitt nedringt av alle mulige slags utenlandske nummer som bare skal tilby meg det ene etter det andre, gjerne i dårlig engelsk med indisk aksent.

Svar fra Scoopr Mobil
15.05.2020 11:14
Hei, Det er standard hos oss at alle nye kunder ikke er synlig hos nummeropplysningen, vi videresender derfor ingen informasjon for nye kunder slik at det skal være mulig å søke opp telefonnummer. Det kan skje fra tid til annen at man blir oppringt fra ulike aktører på markedet, dette kan skje om man er synlig eller ikke på nummeropplysningen. Jeg kan anbefale å reservere deg i Brønnøysundregisteret mot telefonsalg. Det koster ingenting hos oss å være reservert fra nummeropplysningen, om du tar kontakt med kundeservice på telefon eller epost så hjelper vi deg gjerne med dette. Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Byttet pga bedre pristilbud"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde Onecall tidligere, noe jeg ikke var fornøyd med i det hele tatt pga. dekningen falt ut hele tiden. Byttet så til Hudya fordi de ga bedre pristilbud og er så langt veldig fornøyd med både dekningen og kundeservicen. Jeg anbefaler Hudya til alle rundt meg :)

Svar fra Scoopr Mobil
11.05.2020 14:54
Hei Magnus! Tusen takk for din omtale! Så hyggelig at du er fornøyd med dekning, pris og kundeservicen vår. Det setter vi veldig pris på 😊 Takk for din anbefaling! Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig service :( Og elendig oppfølging :("
4 syns denne omtalen er nyttig

Om man er så uheldig å bruke opp sin data pakke, og befinner seg i utlandet, stenger de bare av hele abonnementet, og kundeservice tjenesten som sier at det er åpent fra 9-16, er 100% løgn!!! Det benekter de selvsagt på tlf når man kommer hjem :( !!

Svar fra Scoopr Mobil
05.05.2020 13:44
Hei Ole, Det er beklagelig den opplevelsen du har hatt. Når man bruker opp inkludert mobildata strupes datahastigheten og man kan kjøpe en ekstra datapakke om man ønsker, dette kan kjøpes via SMS eller på Min Side. Om man oppholder seg i land utenfor EU og bruker mobildata eller tellerskritt som ikke er inkludert i abonnementet, er det en automatisk sikkerhetsgrense som skal være en sikkerhet for at man skal unngå store kostnader ved bruk i utlandet, når man passerer denne grensen sperres abonnementet for å unngå bruk, men man mottar en SMS man kan besvare om man ønsker å fortsette å bruke mobildata eller abonnementet i utlandet,, ved å besvare denne SMS kan man fortsette å bruke abonnementet. Kundeservice er åpent på telefon og epost mellom klokken 09-16 alle hverdager. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice om du har ytterligere spørsmål vedrørende bruk av abonnementet i utlandet. Ha en fin dag - Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt greit, men hakking i samtaler til tider."
2 syns denne omtalen er nyttig

Fungerer stort sett bra, men er irriterende med hakking i samtaler i tide og utide.

Svar fra Scoopr Mobil
05.05.2020 13:43
Hei Bård, Flott at ting fungerer på det meste, når det kommer til hakking i samtaler anbefaler jeg at du sjekker nettverksinnstillinger og ser om disse er satt opp korrekt. Du kan også forsøke å nullstille nettverksinnstillinger og manuelt velge nettverk. Håper det løser seg, ta gjerne kontakt med oss i kundeservice om problemet vedvarer. Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra abonnement"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble flyttet fra sponz til Hudya, så langt har jeg ingenting negativt å si. Ingen ubehagelige overraskelser på telefonregningen. Telenor dekning. E-faktura. Hjemmesiden er ganske plagsom, med chattegreier istedenfor all info tilgjengelig umiddelbart. Syntes også prishoppet mellom 1 og 2 gb er for stort. Blir derfor ikke full pott.

Svar fra Scoopr Mobil
05.05.2020 13:42
Hei Oddi! Takk for din omtale. Så hyggelig å høre at du syntes overgangen var smertefritt :) Når det kommer til vår hjemmeside så jobber vi fortsatt med å gjøre den enda bedre og setter pris på din tilbakemelding! Prishoppet fra 1GB til 2GB er fordi vi har presset ned prisen på 1GB så langt som det går, vi har gjort dette for det er så mange kunder som er fornøyde med vår 1GB abonnement og vi ønsker at det skal være en pakke som alle kan ha :) Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Glimrende"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bra pris, bra dekning og veldig hyggelig kundeservice!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Anbefales på det varmeste :)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kjapp respons, hyggelig og behjelpelig kundeservice

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"uproblematisk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Rimelig. God dekning. Oversiktlig e-faktura. Ser pr dato ingen grunn til å skifte leverandør.

Per B. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hudya er super, men jeg har elendig dekning i Telenor"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har abo. i Sponz som er oppkjøpt av Hudya. Er IKKE fornøyd med Telenors nett!!! Når det regner har jeg "blinklys-mobil".. Hakker og faller ut hele tiden. Store deler av samtaler faller ut og jeg må gjenta meg selv hele tiden. Har tatt dette opp med Sponz, Telenor og NKOM, ingen ting skjer for å forbedre saken. Nå vurderes et abo. som bruker Telias nett, da det har bedre dekning. Dette har ikke noe med Hudya å gjøre..

Svar fra Scoopr Mobil
30.04.2020 07:25
Hei Per! Takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du ikke har Telenor dekning der du bor, dessverre så er det ikke alle som får full dekning hos dem. Du kan gjerne kontakte oss på [email protected] så kan vi feilmelde problemet til Telenor. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med Hudya, selv med dårlig dekning. Det er ingen bindingstid på abonnementene våre, så du står fritt med å bytte til et selskap med Telia dekning hvis du måtte ønske dette. Du er hjertelig velkommen tilbake i så fall 🙂 Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

God og rask kundeservice. Slipper lang telefonkø og masse forskjellige valg før en får snakket med kundeservice :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super service, enkelt og greit!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig god service, rask å svare. Var medlem i Sponz og overføringen til Hudya gikk veldig bra. Prisnivået er også veldig bra med tanke på hva man får :)

Jannicke G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Suveren service og priser"
4 syns denne omtalen er nyttig

Får svar på spm veldig rask, perfekt abonnement til oss! Gode råd og god service! Anbefales på det sterkeste

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"They hilight what is for free, but all the fees you have to look for.."
9 syns denne omtalen er nyttig

I compared the prices from few mobile operators and Hudya had the most gb for the money. I read all the highlighted things that are for free and from the first glance couldn't find any other costs.. after 9 days of using Hudya I received a message that I have used 80% of 1000 kr and that my phone can be blocked if it reaches 100%.. So I started to look for what and found out that calls to EU are not for free.. If you compare Telenor and OneCall when you press on your chosen abonnement you can see what is for free and what is not the same place, but in Hudya you have to read til the very end where the last line says: Se alle priser her. And it's not highlighted, so it took me some time to find it.. Also when I changed to Hudya I didn't receive any contract with all the prices written down.. In the end I payed for my mistake of not doing good enough due diligence.. but I have feeling that they have also hidden rocks in all of their services, so I suggest not to fall for their marketing tricks.

Svar fra Scoopr Mobil
30.04.2020 07:24
Hi Gintar, thank you for your feedback. We in Hudya do not try to hide our prices on our website, and I am sorry if it comes out that way. Its usually not included in other phone companies, but the bigger ones usually have it included. That is also why they are more expensive. We do take your feedback seriously, and we are always working to make our products and website better. Best regards Jonna from Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fekk rask svar og ordner opp i saken - sålangt kjempe fornøygt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Rimelig og godt abonnement"
3 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig fornøyd med overgangen til Huday mobil, har fungert på alle området. Hyggelig og rask kundeservice. Kan anbefales alle.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mangler app, dårlig nettside, men dette sier de kommer i sommer."
2 syns denne omtalen er nyttig

Svært rask og god kundeservice. Savner bare app og gode nettsider, men det kommer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Lovende!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er akkurat i ferd med portering fra ice til Hudya. Så foreløpig har jeg bare erfaring med nettside og kundeservice, men disse har til gjengjeld vært helt topp! Siden de tilbyr Telenor-dekning og ellers bra priser og andre vilkår, tror jeg dette blir bra:)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mest for pengene. Meget god dekning. Seriøst selskap.

Roy V. S
Kundetilfredshet
"Fantastisk god kundeservice og dekning, og ikke minst pris."
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har prøvd utallige mobilselskaper igjennom årene. Har aldri opplevet noe så bra. Håper at det fortsetter i fremtiden?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig selskap med telenordekning!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kjempe fornøyd med abonnementene de leverer. Ikke noen uventede kostnader og veldig greit med reduksjon i hastighet som kicker inn når mnd. datapakke er brukt opp. Bra kundeservice, kjapp respons på mail.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Er i begynner fasen..."
1 syns denne omtalen er nyttig

Men hyggelig mottagelse av de på kundeservice, virker ærlige på det du spør de om.

Tormod K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rollover"
2 syns denne omtalen er nyttig

Rart at datamengder som ikke er brukt i mars kan overføres når jeg skifter abonnement. Ellers har jeg oppdaget at rabatten jeg får på mitt OBOS medlemskap gir bedre pris hos Talkmore. Ellers er forbruksoversikten fin.

Svar fra Scoopr Mobil
30.04.2020 07:23
Hei Tormod! Takk for din tilbakemelding. Fint å høre at du liker forbruksoversikten :) Som kunde hos oss får du inkludert Data Rollover, hvor resterende data blir overført til neste måned. Når du endrer på datapakken din mister du oppspart Data Rollover, men ved neste måned så begynner du å spare opp igjen. Vi har ingen avtale med OBOS, da vi ønsker å gi lave priser til alle kunder, ikke bare via medlemskap. Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Jeg liker det ☺"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tjenester er greit og alle problemer løses umiddelbart

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bedre"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde Telenor, men Hudya er bedre på pris i alle ledd: BankID, Datamengde, datasim, tvillingsim. Totalprisen blir langt lavere! Skift nå og spar penger!

Svar fra Scoopr Mobil
31.03.2020 14:48
Hei Ray, godt å høre at du er fornøyd! Og du vet at du kan spare enn mer penger og til og med få gratis mobil om du ser på våres forsikring. Skader ikke å ta en gjennomgang! mvh Thomas i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Velfungerende"
2 syns denne omtalen er nyttig

Enkelt og greit selskap som fungerer etter mitt ønske.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR