Meny

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
5
av 36 innen
mobilselskap
80%
anbefaler
Scoopr Mobil
Filtrer omtaler
183
21
11
8
35
Sorter omtaler etter
Viser av 258 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Scoopr Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God oppfølging på brukerservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

God oppfølging på brukerservice. Litt begrenset åpningstid, men svarer raskt innenfor åpningstiden og gir god service videre.

Svar fra Scoopr Mobil
05.02.2020 15.29
Hei Øyvind! Takk for tilbakemeldingen og hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen! Vi jobber med å utvide åpningstidene på kundeservice i løpet av 2020.
Hilsen Johanna i Hudya.
Øyvind F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig på Telenor-dekning"
4 syns denne omtalen er nyttig

Enkelt og rimelig abonnement for meg som trenger lite data. Jeg har behov for Telenor-dekning, og da er Hudya topp.

Svar fra Scoopr Mobil
05.02.2020 15.29
Hei Øyvind! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding!
Hilsen Johanna i Hudya.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Bare rot?"
6 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte abonnement på Hudya 3. des. Torsdag fikk jeg melding om at sim-kort var sendt og omkobling skulle skje om 12. desember. 11. desember var simkort ikke kommet... jeg tok kontakt, og fikk høre at sim-kort ikke ble sendt før 9. desember, og derfor måtte oppkobling utsettes. Fikk løfte om at oppkobling skulle skje umiddelbart når simkortet kom. Sim-kortet kom fredag, og Hudya lovte oppkobling kl. 15.30 samme dag. Det skjedde ikke. Jeg ringte Hudya kl. 16.00... fikk da beskjed op at det bare var litt forsinkelse i systemet, og at oppkoblingen helt sikkert ville være i orden kl. 16.15. Kl. 16 stengte kundeservice. Noen oppkobling skjedde ikke hverken fredag eller lørdag. Resultatet var at jeg måtte kjøpe meg et kontantkort for å ha telefon over helga. Mandag ringte jeg kundeservice i Hudya, uten å få svar. Hva er det Hudya DRIVER MED? Jeg fraråder å ha med dette selskapet å gjøre... Det er bare bløff og tull slik jeg har opplevet det. Har Hudya en god forklaring?

Svar fra Scoopr Mobil
18.12.2019 09.19
Hei Ivar,

Det var synd å høre om din opplevelse hos oss. Jeg husker selv å ha snakket med deg på en av dine samtaler til kundeservice. Vi opplevde dessverre utfordringer med utsendelse av SIM kort i perioden du bestilte hos oss. Dette var grunnet et høyt antall bestillinger og noen tekniske utfordringer i våre systemer. Heldigvis er dette nå løst.
I tillegg så nevner du at det var utfordringer med å endre på din overføringsdato. Dette kan ofte skje når du tar kontakt kort tid før overføringen skjer da det er egne tidsfrister hos ulike operatører. På kundeservice føler vi at vi har vært imøtekommende og forsøkt å løse flokene som har oppstått her, men jeg forstår at din totale opplevelse ikke er god, og har full forståelse for tilbakemeldingen du gir.

Vi sendte deg en e-post 14 desember, men har ikke mottatt noe svar på denne - det er viktig at du svarer oss på e-posten så vi kan verifidere ditt SIM kort.

Hilsen Thomas fra Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig service"
7 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte nytt simkort på en lørdag og fikk beskjed om at dette ville komme i posten etter ca. 3-4 virkedager. En uke etter på fredag var det ennu ikke kommet og jeg kontaktet kundeservice og spurte. Fikk beskjed om at det var forsinket pga Black friday og at det ville komme over helgen. Påfølgende onsdag tok jeg kontakt igjen og fikk da vite at de hadde sendt det først mandag. Så kundeservice løy da de pratet med meg fredag. Nå er det gått en uke til. Ingen sim kort og jeg har bedt dem annullere bestillingen. Telia fikset sim kort på null komma nix.

Svar fra Scoopr Mobil
18.12.2019 09.16
Hei Lill,

Takk for at du gir tilbakemelding på din opplevelse med din bestilling. Vi hadde en uke hvor våre SIM kort var forsinket grunnet et stort antall bestillinger i løpet av kort tid og noen tekniske utfordringer. Vi beklager dette på det sterkeste. I tillegg har det vært ytterligere forsinkelser grunnet senere postgang nå i tiden rett før jul. SIM kort går nå ut som normalt. Det var synd at det ble slik, det var ikke slik vi hadde ønsket din opplevelse av å bestille hos oss. Vi håper likevel at du vurderer oss i fremtiden og at vi får mulighet til å gjøre opp for det dårlige inntrykket.

Hilsen Thomas fra Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Fikk hjelp med nytt abonnement uten å oppgi personnumneret på nettet"
4 syns denne omtalen er nyttig

Er skeptisk til å oppgi persondata på nettet. Dette ble ordnet ved telefon/ sjekk at jeg samhandlet med Hudyas konsulent. Hyggelig samtale og rask bestilling av nytt abonnement der og da.

Svar fra Scoopr Mobil
18.12.2019 09.16
Hei,
Fint å høre at du er fornøyd - vi har forståelse for at ikke alle ønsker å oppgi personnummer på nettet. Ta kontakt hvis det er mer du lurer på!
Per A. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Utmerket service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Til tross for litt kluss i første bestilling så ble det elegant tatt inn å ordnet opp i til min fulle tilfredsstillelse.

Svar fra Scoopr Mobil
29.12.2019 21.31
Hei Per!

Godt å høre at det ordnet seg, og takk for hyggelig tilbakemelding!
Per E. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Virker ok"
6 syns denne omtalen er nyttig

Veldig god behandling av meg som kunde! Var på Gran Canary og mistet forbindelsen. Kjøpte 15G, men ingen ting skjedde. Kjøpe 15G på nytt etter noen dager. Ble først belastet for begge, men klagde på den avgjørelsen. Ble senere ettergitt den ene 15G .

Svar fra Scoopr Mobil
11.12.2019 13.28
Hei Per,
Takk for omtalen - Beklager å høre at du ikke fikk bestilt pakke først, vi skal undersøke omstendighetene rundt dette nærmere. Bra at det ordnet seg til slutt, vi ønsker selvsagt ikke å ta betalt for datapakker som er bestilt feil.

Hilsen Thomas i Hudya
Bjarte H. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra"
11 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd. Kunne kanskje ha hatt kontantkort også. Trenger det til SMS styrte overvåkning på hyttene.

Svar fra Scoopr Mobil
11.12.2019 13.24
Hei Bjarte,

Takk for omtalen! Jeg vil anbefale vært Flex abonnement til 0 per måned. Her betaler du kun for bruken (0,99 pr Min/SMS/MMS). Den vil nok passe perfekt til hytteovervåkning :)

Hilsen Thomas fra Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget bra, håper det holder seg videre."
6 syns denne omtalen er nyttig

Meget bra operatør, god kundeservice som er serviceinnstilt. Meget bra dekning og super klar tale. Håper det kommer en App for nedlasting snart, er vel det eneste som er negativt med Hudya. Men forstår det slik at en App er under utvikling.

Svar fra Scoopr Mobil
11.12.2019 13.24
Hei Stig,

Som du nevner så jobber vi med en App, og gleder oss veldig til denne er på plass. Ellers, takk for omtalen og bare å kontakte oss hvis det er mer du lurer på :)

Hilsen Thomas i Hudya
Misfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Vurderer du å bytte til Hudya? Les dette her først! Et meget useriøst og elendig mobilabonnement. Tanken om at prisen var lav og at dette ville gagne en student var god, og imottagelsen var bra. Likevel viste det seg at det billige mobilselskapet ikke var så billig likevel, da regningen kom var det mye høyere enn hva de reklamerte med. Byttet derfor til et annet selskap etter bare et par måneder. Like før overføring til nytt selskap gikk jeg tom for mobildata, og kjøpe da datapakker til 99 kr. Hudya hadde da satt på struping på min mobildata slik at mobildata ikke fungerte, fordi jeg skulle bytte abbonement. Dette fjernet de ikke før jeg tok kontakt, altså de gjorde mobildataen «utilgjengelig» for meg, noe jeg vil påstå er en feil fra deres side. Tok kontakt med Hudya og fortalte at jeg synes det var urimelig å måtte betale mobildata som var ikke var blitt brukt, men ble møtt av en veldig dårlig kundeservice som snakket i munnen på meg og ikke var interessert i å høre på hva jeg sa. Virkelig en utrivelig telefonsamtale. Fordi mobildata (som ikke fungerte) hadde stått på hadde pakkene blitt tømt og dermed brukt i følge dem. Og nå må jeg betale for mobildata som ikke har fungert, på grunn av en feil de har gjort. Etter noe korrespondanse på e-post har jeg ikke fått så mye som en beklagelse, ikke noe ønske om å møtes på midten eller å vise forståelse for sine kunder. Elendig kundeservice spør du meg. Det er en grunn til at du aldri har hørt om Hudya før. Og jeg ber deg instendig om å ikke gjøre samme feil som meg, velg et annet selskap. Styr unna Hudya!

Svar fra Scoopr Mobil
09.12.2019 10.36
Hei,
Det er veldig beklagelig at du har opplevd vår kundeservice på denne måten!
Første faktura er alltid høyere da den inkluderer månedsavgift fra dato du blir kunde, og ut neste måned. På din andre faktura er det foretatt kjøp av ekstra datapakker, og faktura overstiger da månedsavgiften.
Angående struping så oppsto det en feil i Telenor sitt nett – og vi beklager dette på det sterkeste. Du kontaktet oss og strupingen ble fjernet i løpet av kort tid.
Vi har forsøkt å være så imøtekommende som mulig i kontakten vi har hatt med deg. Faktura for din siste datapakke ble kreditert, slik at du ikke har betalt for en tjeneste som ikke er benyttet.
All registrering på forbruk kommer fra vår leverandør Telenor, og det er reelle registreringer som kommer direkte fra ditt SIM-kort. Vi har undersøkt dette, og her er det ingen feil.
Det er synd at din første opplevelse hos oss ble slik, men håper likevel at du velger å prøve oss igjen i fremtiden.

Hilsen Thomas fra Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Ekstremt rask og imøtekommende kundeservice"
7 syns denne omtalen er nyttig

Har til nå vært i forbindelse med kundeservice to ganger og jeg blir veldig positivt overrasket over hvor raskt man får svar og hvor imøtekommende kundeservice har vært og oppfølgingen jeg har fått. Håper dette fortsetter.

Svar fra Scoopr Mobil
12.12.2019 15.43
Hei Audun,

Så fint å høre at du er fornøyd - takk for omtalen!
Mistadet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig for ekstra nummer"
5 syns denne omtalen er nyttig

Billig ved lite bruk, som f.eks å ha ekstra nummer til enkeltmannsforetak eller til sms verifisering.

Svar fra Scoopr Mobil
12.12.2019 15.42
Hei!
Takk for omtalen- som du nevner så har vi gode løsninger for mobilnumre med lite forbruk (0,- betal for det du bruker) og Basis (39,- for 50min/SMS/MMS).
Kristoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"HUDYA MOBIL"
7 syns denne omtalen er nyttig

Litt rotete hjemmeside for bestille abonnement til flere enn seg selv. Rask kundeservice på mobil. Dem har ikke sin egen APP for forbruket ditt.

Svar fra Scoopr Mobil
12.12.2019 15.42
Hei Kristoffer,

Hyggelig å høre at det er fornøyd med kundeservicen :)
Vi jobber med en enklere løsning å bestille flere abonnement samtidig, er enig at denne er litt rotete i dag. App jobber vi også med og vi gleder oss veldig til den er på plass. I mellomtiden kan MinSide brukes på mobilen, og den fungerer fint for å sjekke forbruk/bestille ekstra tjenester.
Brunbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra mobilselskap, men maser mye"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bestillingen gikk veldig greit. Ikke noe å utsette på verken dekning eller pris. Men de ringer opp og prøver å selge flere av tjenestene sine, som forsikringer og strøm. Unødvendig masing om personopplysninger de ikke har behov for som mobilselskap.

Svar fra Scoopr Mobil
26.11.2019 17.42
Hei!
Takk for omtalen, og hyggelig å høre at du er fornøyd med dekning og pris :)
Hudya tilbyr flere hverdagstjenester til våre kunder, ikke bare mobilabonnement. Vi er veldig opptatt av ikke å plage våre kunder unødvendig, og derfor samler vi inn personopplysninger (som kundene har gitt tillatelse til), for å tilby de mest relevante tjenestene til hver enkelt kunde.
Vi beklager at du har opplevd dette som masing, og skulle du ønske å trekke enkelte eller alle tillatelser, er det bare å ta kontakt med kundeservice på telefon 21 41 56 00.

Hilsen Thomas i Hudya
Johan A. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Eneste aberet er at det tok sånn tid å skru av telefonsvar. (Anonymisert) på kundeservice hjalp meg og ga meg enkle instruksjoner. Hun gjør en bra jobb.

Svar fra Scoopr Mobil
25.11.2019 12.45
Hei Johan,

Mobilsvar slår man enkelt av direkte på sin mobiltelefon, kan være litt misforståelser rundt dette da mobilsvar er knyttet opp mot nettverket. Flott å høre at dette ordnet seg, vi setter pris på slike hyggelige omtaler

Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og greit"
5 syns denne omtalen er nyttig

Valgte Telipol/Hudya på grunn av pris og Telenordekning. Etterhvert som behovene har endret seg har Telipol/Hudya kommet meg i møte på beste måte. Også når jeg har tabbet meg ut.

Svar fra Scoopr Mobil
25.11.2019 12.45
Hei Arve,

Takk for hyggelig omtale. Vi jobber for å hjelpe, bistå og gjøre det beste for våre kunder, og er ikke vanskelig med å være imøtekommende. Slike tilbakemeldinger setter vi stor pris på

Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd ny kunde"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har opplevd god og umiddelbar service, valgt abonnement fra et bredt og rimelig spekter, og blitt kjempefornøyd.

Svar fra Scoopr Mobil
25.11.2019 12.45
Hei Mikael,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og vårt utvalg av produkter, slike tilbakemeldinger setter vi pris på

Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
4 syns denne omtalen er nyttig

Bare positive opplevelser med abbonementet i alle år og prisen for tjenesten. Opplever også veldig god dekning og god kundeservice. Kan anbefales!

Svar fra Scoopr Mobil
25.11.2019 12.45
Hei Jan,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og at du anbefaler oss videre. Dette setter vi pris på ! Ta gjerne kontakt om det er noe vi kan hjelpe deg med

Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget god kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Hadde litt utfordringer med at sim kortet jeg originalt fikk var defekt, dette ble løst på en svært profesjonell og effektiv måte.

Svar fra Scoopr Mobil
25.11.2019 12.44
Hei Daniel,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Vi jobber for at våre kunder skal få rask og effektiv behandling, så slike tilbakemeldinger setter vi pris på

Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Veldig kjapp, og effektiv kundeservice! De svarer gjerne på e-post innen 10 minutter, slik at man slipper å ringe.

Svar fra Scoopr Mobil
25.11.2019 12.44
Hei Martin,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Hudya jobber for å gjøre det enkelt for våre kunder å komme i kontakt med oss og få den hjelpen de trenger på best mulig måte. Så slike tilbakemeldinger tar vi til oss.

Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fremragende kundeservice som evner å følge opp forespørsler"
5 syns denne omtalen er nyttig

Med imøtekommende og velvillige medarbeidere som kan svare og hjelpe til med gode løsninger, blir man strålende fornøyd! Fortsett i det sporet, hilsen Asgeir F.

Svar fra Scoopr Mobil
24.11.2019 20.46
Hei Asgeir,

Takk for tilbakemeldingen din og at du er fornøyd så langt. Vi fortsetter i det sporet!

Hilsen Thomas i Hudya
Jonatan M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Behagelig oppstart"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke hatt Hudya så lenge eller hørt så mye om det fra før, men hadde en veldig hyggelig oppstarts samtale.

Svar fra Scoopr Mobil
24.11.2019 20.46
Hei Jonatan,

Hyggelig å høre at du er fornøyd med oppstarten!

Hilsen Thomas i Hudya
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og greit"
5 syns denne omtalen er nyttig

Hadde først Telipol, så ble de overtatt av Hudya. Merker ingen forskjell, billig abonnement, aldri hatt problemer.

Svar fra Scoopr Mobil
13.11.2019 14.00
Hei Inger,

Takk for omtale, det er korrekt at det ikke medførte noen forskjeller i pris og dekning da Hudya kjøpte Telipol i Desember 2018. Samme vilkår er gjeldende

Mvh Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Hudya ordner opp straks på telefon. Hydya og Telipol er samme operatør og da gikk jeg fra Telipol 12GB til Hudya 12GB 6 november, noe som faktisk blir billigere, og de glemte å få med rollover til november, men det ble ordnet på 2 minutter mens jeg satt i telefonen. Heller ingen ventetid på kundeservice. Kan anbeales etter ca 1 år som kunde.

Svar fra Scoopr Mobil
13.11.2019 13.58
Hei Reidar,

Takk for en flott omtale. Det er korrekt at det ikke ble noen endringer da Telipol ble oppkjøpt av Hudya i Desember 2018. Samme vilkår og priser.
Vi på kundeservice er her for kundene våre og vi setter stor pris på slik omtale. Ta kontakt om det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med.

Mvh Lene i Hudya
Anne G. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Spørsmål ang oppføring av tlf nr i nummeropplysningen"
6 syns denne omtalen er nyttig

Raskt svar, spørsmål sendt på kvelden ble besvart neste morgen. Og mitt ønske ble ekspedert innen en time. Meget god service.

Svar fra Scoopr Mobil
13.11.2019 13.57
Hei Anne,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, vi er her for å hjelpe våre kunder så slike omtaler setter vi pris på.

Mvh Lene i Hudya
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR