Meny

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
7
av 37 innen
mobilselskap
75%
anbefaler
Scoopr Mobil
Filtrer omtaler
190
27
12
13
48
Sorter omtaler etter
Viser av 290 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Scoopr Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ny hos Hudya"
5 syns denne omtalen er nyttig

Foreløpig svært godt fornøyd. Årsak til at jeg byttet er at hos Hudya så virker 4G tale på min Huawei Mate 9pro Noe det ikke var mulig i konkurenters nett. Alt virker til å gå raskere. Kunde-service ser også ut til å fungere veldig bra. Savner app, men den skal visstnok være rett rundt hjørnet. Prismessig er Hudya blant de beste i dette nettverket. Veldig fornøyd så langt.

Svar fra Scoopr Mobil
31.03.2020 14:42
Hei Bjørn. Godt å høre at du er fornøyd så langt. Som nevnt kommer app om ikke lenge og fram til den tid kan du jo bruke minside som er mobiltilpasset, og du kan lett "bookmarke" den i din mobils nettleser. Ikke nøl å ta kontakt dersom det er noe du lurer på ellers. mvh Thomas i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hudya passer meg!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hadde litt problem med å opprette "min side", men Hudya har en utmerket service, så det gikk fint! Abonnementet dekker mitt behov både hjemme og på fjellet👍😀

Svar fra Scoopr Mobil
31.03.2020 14:42
Godt å høre at allting virker inkludert vår kundeservice :D mvh Thomas i Hudya
Marita V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd med kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg kontaktet Hudya og fikk en positiv opplevelse i møte med kundeservice.

Svar fra Scoopr Mobil
31.03.2020 14:41
Hei Marita! Det er vi glade for å høre:D. Du vet hvor vi finns om det er noe mer du trenger hjelp med. mvh Thomas i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig med god kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hadde problemer med sperret abonnement pga av en glemt betaling, men det ble åpnet på 20-30 minutter etter å sendt kvittering. I tillegg hjalp de meg med oppretting av eFaktura, noe som ikke kom opp automatisk i nettbanken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bodd ganske avsides og dette er det eneste med dekning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning - Rask og hyggelig kundeservice."
1 syns denne omtalen er nyttig

Rimelige abonnement med god dekning! Rask og hyggelig kundeservice.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Personopplysninger"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte abonnement 500mb fri tale og sms. Fant ut til min forskrekkelse at ingen av mine personopplysninger kunne endres etter at bruker og avtale var inngått. Ønsker en side med åpenhet. Detta lukter svidd lang vei.

Svar fra Scoopr Mobil
24.03.2020 15:26
Hei Georg! Takk for din tilbakemelding! På MinSide på www.telipol.no vil du kunne se dine personopplysninger og kunne gjøre noen endringer. Grunnet sikkerhetsårsaker er det begrenset hvor mye du kan endre inne på MinSide, da siden ikke har en 2-factor idendifisering (for eks innlogging med SMS eller BankID). Vi tar sikkerheten til våre kunder på alvor, og vi har som mål å være så ærlige og åpne som mulig i alt vi gjør. Så ikke nøl med å spørre hvis det er mer du er usikker på. Vi jobber med en helt ny MinSide løsning, MyHudya, som vil komme i løpet av 2020. Der vil du kunne endre blant annet adresse og annen kontaktinformasjon. Hvis du ønsker å gjøre endringer nå kan du også kontakte kundeservice på telefon 21 41 56 00 eller på mail til [email protected], så hjelper vi deg gjerne. Hilsen Jonna I Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God tjeneste, men de selger personinfo"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke noe negativt å si om tjeneste de tilbyr - dekning, hastighet, kvalitet osv. er fullstendig top notch på alle punkt. Men, rett etter at jeg bytter til Hudya fra en annen leverandør (som jeg har hatt i drøyt 14 år), begynte jeg å bli nedringt av selgere, hustlere osv., spesielt fra USA (country code +1). Jeg dobbeltsjekket om jeg hadde registret meg noe sted den nærmeste fortiden som kunne føre til dette, men den eneste forskjellen har vært bytte av leverandør på mobilen. På en side er dette kanskje nødvendig for å holde prisene SÅ lave, men det i hovedsak forkastelig. Har selvfølgelig videreformidlet dette til de rette myndigheter, men det går vel ikke så langt da jeg ikke har noen mulighet for å skaffe regelrett bevis på dette.

Svar fra Scoopr Mobil
23.03.2020 16:06
Hei Fredrik! Det er fint å høre at du er fornøyd med dekning, pris og kundeservice hos oss og setter pris på tilbakemeldingen din. Vi gjør ingen videreformidling eller videresalg av din personlige informasjon, hverken til Norske eller utenlandske selskaper. Det kan se ut som du har blitt utsatt for telefoner som er forsøk på svindel, noe vi har sett en økning i den siste tiden. Svindlere ringer gjennom tilfeldige norske nummerserier, så at dette begynte å skje når du byttet til oss er helt tilfeldig. Så fremt du ikke svarer på anropene så vil disse forsøkene på svindel slutte, når de merker at de ikke får noe svar. Telenor jobber med ulike tiltak for å stoppe denne type anrop, men det vanskelig å vite med sikkerhet hvilke anrop som er svindel og hvilke som er reelle. Jeg forstår at dette er plagsomt, og du kan i mellomtiden sperre for de spesifikke numrene som ringer deg fra din mobil. Håper du har fått svar på hvorfor disse anropene er mottatt, og ta gjerne kontakt med oss på 21 41 56 00 eller [email protected] hvis det er mer du lurer på rundt dette. Hilsen Thomas fra Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det har vært flere anledninger hvor jeg har måttet kontakte Hudya kundeservice. Jeg har alltid fått god og rask service. Jeg har møtt løsningorienterte og serviceinnstilte konsulenter. Det eneste problemet jeg har hatt, er at telefonen ikke har fungert i utlandet og det har skapt problemer. Men, Hudya har prøvd å løse det på en god måte.

Svar fra Scoopr Mobil
23.03.2020 15:55
Hei Simmi! Godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Bare å si ifra hvis du lurer på noe! Hilsen Thomas fra Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tommel opp"
1 syns denne omtalen er nyttig

God dekning der hvor jeg ferdes, bl.a ute i skjærgården. God kundebehandling.

Svar fra Scoopr Mobil
22.03.2020 10:46
Hei Marian Godt å høre at du er fornøyd, det liker vi! Du vet hvor vi er om det skulle være noe mer:)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Enkelt og billig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Telenordekning og rimelig. Flinke på supporttelefon.

Svar fra Scoopr Mobil
22.03.2020 10:47
Hei Tom Setter pris på din tilbakemelding og det høres meget bra ut at du fått god hjelp på telefon hos oss. Sånn det skal være å være kunde hos oss i Hudya:)
Jan M. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ene registrerte telefon nummeret hadde ikke dekning i utlandet. kontaktet Hudya på mail og innen 10 minutter så var det ordnet. Og er nå 2 gangen de svarer og orden opp på veldig rask tid. Absolutt til å anbefale.

Svar fra Scoopr Mobil
22.03.2020 10:47
Herlig Jan:) Godt å høre du er fornøyd, det blir vi glade av å høre! Du bet hvor vi finns om det er noe mere..
Obreten O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd med tjenesten"
1 syns denne omtalen er nyttig

De er veldig høflige operatører, som alltid lytter og er klare til å hjelpe.

Svar fra Scoopr Mobil
22.03.2020 10:46
Godt å høre at du er fornøyd! Setter veldig pris på din tilbakemelding og ikke nøl med å ta kontakt om du trenger hjelp med noe mer:)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rimelig abonnement"
1 syns denne omtalen er nyttig

Rimelig abonnement. Men de har ingen App til telefonen men får i løpet av året så kundebehandler.

Svar fra Scoopr Mobil
22.03.2020 10:46
Hei Idar! Det stemmer det du skriver så vi får smi oss med tålmodighet. I mellomtiden har du en mobiltilpasset minside som du også kan lagre som bokmerke på din mobil og ha med når du er på farten. Håper du holder ut:)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig mobilabonnement med god 4g-dekning"
4 syns denne omtalen er nyttig

Vet ikke sikker om dette er Norges rimeligste mobilabonnement, men da jeg sa opp hos Telenor etter 25 år som abonnent, så ble prisen hos Sponz bare 1/3 og med større datapakke. Svært bra!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd👍🏼"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd. Kundeservicen har vært bra om jeg har trengt hjelp. God pris på abonnementene. Enkelt og greit. Fungerer supert for oss i vår familie.

Svar fra Scoopr Mobil
26.03.2020 12:14
Hei Trine, Så hyggelig å høre at dere er fornøyd med oss som mobiloperatør og kundeservice. Vi i Hudya jobber kontinuerlig med kundeservice og våre produkter for å kunne dekke de fleste behov, hyggelig å høre at det passer for deg og din familie. Hilsen Lene i Hudya
Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dårlig betaler?"
4 syns denne omtalen er nyttig

Skulle bestille et abonnement til litt over hundre kroner måneden, og fikk ikke etter en angivelig kredittsjekk. Har aldri hatt noen betalingsanmerkninger, og har god økonomi, god rating på alle mine kredittvurderinger. Og så skulle de selge meg forbrukslån? Dette er useriøs markedføring. Ser frem til gjenpartsbrevet for kredittvurderingen dere er lovpålagt å sende meg.

Svar fra Scoopr Mobil
26.03.2020 08:05
Hei Christian, Takk for din tilbakemelding, og beklager på det sterkeste den dårlige opplevelsen du hadde med bestilling via våre nettsider. Det er ulike årsaker på hvorfor du kan ha blitt avslått å bestille mobilabonnement via våre nettsider. Dette er en automatisk kredittsjekk som ikke alltid kan garantere 100% korrekte tilbakemeldinger. For eksempel så vil du ikke kunne bestille abonnement hos oss hvis du har sperret for kredittsjekk på ditt personnummer. Det er også mulig at det var en feil på nettsiden når du forsøkte å bestille, og dette er meldt til våre utviklere som vil se nærmere på dette. Angående tilbud om refinansiering ved avslag på kredittsjekk så er dette ofte en god og lønnsom tjeneste for mange som har gjeld og betalingsanmerkninger. Vi tilbyr ikke forbrukslån som er et helt annet produkt, men det er forståelig at du reagerte på dette. Jeg håper du velger å prøve vårt mobilabonnement i fremtiden, da jeg er sikker på at du blir fornøyd med oss når du får testet oss ordentlig. Kontakt oss gjerne på telefon 21 41 56 00 så kan vi ta en manuell kredittsjekk som helt sikkert kommer til å gå i orden. Med vennlig hilsen Thomas fra Hudya
Bjørn J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice i Særklasse!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Det er nå snart to mnd siden vi skiftet våre to abb. fra Telenor mobil til Hudya Mobil. Tok en telefon til kundeservice hvor jeg traff en veldig hyggelig konsulent som bistod med å skifte fra Telenor (skrekk&gru) til Hudya. I Hudyas rike utvalg fant vi to abb som passet oss perfekt. Dobbelt med data til en langt lavere pris i forhold til tidligere operatør! Og upåklagelig dekning. Det kan ikke bli bedre! Her blir du besvart kjemperaskt av kundeservice som har hyggelige personer som har kompetanse , og slipper å få svar fra en datamaskin som svarer i hytt og pine. Angrer ikke ett sekund på skifte til Hudya, og anbefaler Alle å benytte dem. Tusen takk for God Service! Mvh Bjørn

Svar fra Scoopr Mobil
26.03.2020 08:05
Hei Bjørn, Veldig hyggelig å få tilbakemelding fra deg, og det gleder å høre du er så fornøyd med kundeservice og våre produkter! Ikke nøl med å ta kontakt hvis det er mer du lurer på, Med vennlig hilsen Thomas fra Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra og rask kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg satt feil adresse så sim-kort ikke kom frem. Ringte kundeservice og de ordnet opp med en gang og utsatte porteringsdato og sendte nytt sim-kort så jeg ikke sto uten telefon. Ventetiden hos kundeservice var under 20 sekunder. Tommel opp!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mye for pengene"
2 syns denne omtalen er nyttig

Billig, super dekning, utmerket kundeservice. Alt man trenger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Super kundeservice og kjapp responstid. Her slipper du å sitte timevis på vent og stadig være kasteball. De ønsker faktisk og hjelpe deg. I tillegg er det bra priser, mange valgmuligheter og god dekning.

Svar fra Scoopr Mobil
19.03.2020 14:44
Hei John, Takk for en hyggelig omtale! Vi i Hudya jobber hele tiden med å forbedre vår kundeservice på best mulig måte, så omtaler som dette er noe vi tar med oss videre. Hilsen Lene i Hudya
Alf A. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Er godt fornøyd med pris"
2 syns denne omtalen er nyttig

God kundeservice og god dekning. Er jo nylig blitt kunde så har jo ikke så mye å skrive om.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd 😃"
1 syns denne omtalen er nyttig

Enkelt og greit veldig fornøyd med mitt mobil abonnement. 😃

Mahbobeh T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Overrasket god opplevelse."
1 syns denne omtalen er nyttig

Godt & raskt kontakt & hensyn til kunde. Glimrende!

Dekning
Verdi for pengene
Kundeservice
Kundetilfredshet
"Billig og bra"
3 syns denne omtalen er nyttig

Da jeg skulle til Australia sjekket jeg prisene på samtaler og sms derfra til Norge. Det var svært stor prisforskjell mellom selskapene, og Telipol /Hudya kom klart best ut. Jeg bestilte et 0,5 GB abonnement, som jeg har beholdt siden. Perfekt for oss som ikke trenger mye data. Betaler 99 kr i måneden og er kjempefornøyd.

Svar fra Scoopr Mobil
19.03.2020 14:44
Hei Britt, Så hyggelig at valget falt på oss som ny mobiloperatør ! Vi jobber hele tiden med å tilpasse våre produkter etter behovet til våre kunder. Det er hyggelig å få slike flotte omtaler Hilsen Lene i Hudya
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR