Meny

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

3,9/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
5
av 37 innen
mobilselskap
77%
anbefaler
Scoopr Mobil
Filtrer omtaler
184
23
12
9
42
Sorter omtaler etter
Viser av 270 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Scoopr Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bedre og billigere abonnement finner du ikke pr. i dag"
5 syns denne omtalen er nyttig

Som middels bruker av mobiltelefon og beskjeden nettsurfer har jeg funnet mitt abonnement hos Hudya Mobil. Det er billig, driftssikkert og en kundeservice som svarer raskt når du ringer, og ikke minst yter utmerket service. Hilsen en fornøyd kunde.

Svar fra Scoopr Mobil
17.01.2020 10.42
Hei Ola,

Så flott å høre at du er fornøyd med oss - takk for tilbakemeldingen !
Hudya har produkter som passer for de aller fleste. Kundeservice og kundeopplevelse er noe vi i Hudya setter høyt, så tilbakemeldinger som dette er alltid hyggelig

Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service og rimelige abonnement"
9 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er svært godt fornøyd med Hudya som jeg har vært kunde av i et par måneder nå. God kundeservice som svarer på de spørsmål jeg har og attraktive priser på abonnement. Liker også den fremoverlente innstillingen og ideen om å samle flere tjenester til gunstige priser på en plass.

Svar fra Scoopr Mobil
17.01.2020 10.41
Hei Per,

Takk for hyggelig tilbakemelding - supert å høre at du er fornøyd. Hudya setter kundeopplevelse og service høyt, og slike tilbakemeldinger er fine å få.
Hyggelig å høre at du liker visjonen til Hudya.

Hilsen Lene i Hudya
Eivind H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Billig og bra"
5 syns denne omtalen er nyttig

Så langt er min erfaring med Hudya, bare bra! Abonnementet er minst like bra som de dyreste. Hudya gir mer for pengene og har rask og behjelpelig kundeservice! Har egentlig ikke noe negativt å si, men synes at det er litt uoversiktlig å finne igjen databruken.

Svar fra Scoopr Mobil
13.01.2020 15.06
Hei Eivind!
Takk for hyggelig tilbakemelding - supert å høre at du er fornøyd :)
Vi jobber med å gjøre MinSide mer oversiktlig og det vil også komme en Mobil app i løpet av 2020.

Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer bra"
5 syns denne omtalen er nyttig

Overflytting fra tidligere abonnement gikk smertefritt. Rask respons hos kundeservice både på mail og telefon.

Svar fra Scoopr Mobil
21.01.2020 14.28
Hei Roger,

Takk for omtalen, si ifra hvis du skulle ha spørsmål videre!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det bare fungerer!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Først og fremst kundeservice. Aldri lang ventetid for å få kontakt. Alltid en person som har god kunnskap og som gir svar på spørsmål og veiledning på sparket. Jeg vil i tillegg nevne at jeg aldri har opplevet tekniske problemer.

Svar fra Scoopr Mobil
17.01.2020 10.41
Hei John,

Takk for flott omtale. Hudya setter sine kunder og kundeservice høyt, og vi jobber hele tiden med å kunne gi den beste kundeopplevelsen og hjelpen til våre kunder.

Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Telenordekning - Pris - Kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Er avhengig av Telenor-dekning, konkurransedyktig pris og en kundeservice jeg er fornøyd med. Hudya innfrir disse kravene.

Svar fra Scoopr Mobil
17.01.2020 10.41
Hei Svein,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, Hudya setter kunde fokus og service høyt. Dette er hyggelige ord

Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig fornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Angrer ikke ett sekund på at jeg valgte å bytte til Hudya. Har byttet for både egen familie, og nå også for mine foreldre. God dekning, og veldig god hjelp å få på kundeservice! Eneste som jeg kunne ønsket meg i tillegg er en egen app for å ha god oversikt over eget kundeforhold/forbruk.

Svar fra Scoopr Mobil
17.01.2020 10.41
Hei Kiristi,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og har anbefalt oss videre til dine foreldre. Vi i Hudya har stort fokus på våre kunder og kundeservice, så slik omtale varmer.

Vi jobber med å få opp en app, slik at dere som kunder kan administrere å følge med på deres forbruk.

Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"50% avslag og så svarer de når du ringer"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ja det er helt greit for meg og betale halv pris og få svar når du ringer til din operatør. Godt Nytt År!

Svar fra Scoopr Mobil
06.01.2020 11.50
Hei Per,

Takk for hyggelig tilbakemelding - vi har et stort fokus på å være tilgjengelig på telefonen, noe som har blitt mindre vanlig hos mange. Godt nytt år til deg også!

Hilsen Thomas i Hudya
Michael K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode priser på bruk i utlandet"
5 syns denne omtalen er nyttig

Kona og jeg byttet til Hudya hovedsakelig på grunn av de billige roaming prisene i Thailand. Vi har ikke noen håndsett binding og ABO pris i Norge for 10 til 12 GB er en av de beste. Men på utenlandspriser er Hudya helt konge 🤩👍

Svar fra Scoopr Mobil
06.01.2020 11.50
Hei Michael,

Takk for omtalen din - vi vil alltid forsøke å være blant de billigste i markedet, i tillegg til å fokusere på god kundeservice. Hyggelig å høre at du er fornøyd :)
Torbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig"
4 syns denne omtalen er nyttig

+ God Telenor dekning. - Tungvint innlogging på min side. Må få passord hver gang på mobil. - Dårlig oversikt på min side.

Svar fra Scoopr Mobil
06.01.2020 11.50
Hei Torbjørn,

Takk for tilbakemeldingen - Det er sant at MinSide ikke er altfor mye å rope høyt om foreløpig, men vi jobber med å forbedre denne og det kommer mange positive endringer i tiden fremover. Fint å høre at er fornøyd med dekningen!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God og problemfri avtale, litt kronglete å tegne nytt abonnement og få oversikt over eksisterende"
5 syns denne omtalen er nyttig

Funker bra, men savner bedre oversikt over forbruk på nett og en bedre måte å justere abonnement. Mistenker at dette skyldes overgangen mellom telipol og hudya i forbindelse med overtagelse. Bra og rask hjelp fra kundeservice.

Svar fra Scoopr Mobil
05.02.2020 15.30
Hei Stian.
Vi jobber med å forbedre oversikten på nett, slik at det blir enklere for våre kunder å justere abonnementet og få en god oversikt over sitt forbruk. Som du nevner så benytter vi oss fortsatt av Min Side hos Telipol, da My Hudya ikke er klar for bruk. Vi forventer at denne er oppe å går i løpet av 2020. I mellomtiden må man fortsatt inn på Min Side Telipol for å justere på abonnementet og se en oversikt over forbruk.
Hilsen Jonna i Hudya.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God oppfølging på brukerservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

God oppfølging på brukerservice. Litt begrenset åpningstid, men svarer raskt innenfor åpningstiden og gir god service videre.

Svar fra Scoopr Mobil
05.02.2020 15.29
Hei Øyvind! Takk for tilbakemeldingen og hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen! Vi jobber med å utvide åpningstidene på kundeservice i løpet av 2020.
Hilsen Johanna i Hudya.
Øyvind F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig på Telenor-dekning"
4 syns denne omtalen er nyttig

Enkelt og rimelig abonnement for meg som trenger lite data. Jeg har behov for Telenor-dekning, og da er Hudya topp.

Svar fra Scoopr Mobil
05.02.2020 15.29
Hei Øyvind! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding!
Hilsen Johanna i Hudya.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Bare rot?"
6 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte abonnement på Hudya 3. des. Torsdag fikk jeg melding om at sim-kort var sendt og omkobling skulle skje om 12. desember. 11. desember var simkort ikke kommet... jeg tok kontakt, og fikk høre at sim-kort ikke ble sendt før 9. desember, og derfor måtte oppkobling utsettes. Fikk løfte om at oppkobling skulle skje umiddelbart når simkortet kom. Sim-kortet kom fredag, og Hudya lovte oppkobling kl. 15.30 samme dag. Det skjedde ikke. Jeg ringte Hudya kl. 16.00... fikk da beskjed op at det bare var litt forsinkelse i systemet, og at oppkoblingen helt sikkert ville være i orden kl. 16.15. Kl. 16 stengte kundeservice. Noen oppkobling skjedde ikke hverken fredag eller lørdag. Resultatet var at jeg måtte kjøpe meg et kontantkort for å ha telefon over helga. Mandag ringte jeg kundeservice i Hudya, uten å få svar. Hva er det Hudya DRIVER MED? Jeg fraråder å ha med dette selskapet å gjøre... Det er bare bløff og tull slik jeg har opplevet det. Har Hudya en god forklaring?

Svar fra Scoopr Mobil
18.12.2019 09.19
Hei Ivar,

Det var synd å høre om din opplevelse hos oss. Jeg husker selv å ha snakket med deg på en av dine samtaler til kundeservice. Vi opplevde dessverre utfordringer med utsendelse av SIM kort i perioden du bestilte hos oss. Dette var grunnet et høyt antall bestillinger og noen tekniske utfordringer i våre systemer. Heldigvis er dette nå løst.
I tillegg så nevner du at det var utfordringer med å endre på din overføringsdato. Dette kan ofte skje når du tar kontakt kort tid før overføringen skjer da det er egne tidsfrister hos ulike operatører. På kundeservice føler vi at vi har vært imøtekommende og forsøkt å løse flokene som har oppstått her, men jeg forstår at din totale opplevelse ikke er god, og har full forståelse for tilbakemeldingen du gir.

Vi sendte deg en e-post 14 desember, men har ikke mottatt noe svar på denne - det er viktig at du svarer oss på e-posten så vi kan verifidere ditt SIM kort.

Hilsen Thomas fra Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig service"
7 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte nytt simkort på en lørdag og fikk beskjed om at dette ville komme i posten etter ca. 3-4 virkedager. En uke etter på fredag var det ennu ikke kommet og jeg kontaktet kundeservice og spurte. Fikk beskjed om at det var forsinket pga Black friday og at det ville komme over helgen. Påfølgende onsdag tok jeg kontakt igjen og fikk da vite at de hadde sendt det først mandag. Så kundeservice løy da de pratet med meg fredag. Nå er det gått en uke til. Ingen sim kort og jeg har bedt dem annullere bestillingen. Telia fikset sim kort på null komma nix.

Svar fra Scoopr Mobil
18.12.2019 09.16
Hei Lill,

Takk for at du gir tilbakemelding på din opplevelse med din bestilling. Vi hadde en uke hvor våre SIM kort var forsinket grunnet et stort antall bestillinger i løpet av kort tid og noen tekniske utfordringer. Vi beklager dette på det sterkeste. I tillegg har det vært ytterligere forsinkelser grunnet senere postgang nå i tiden rett før jul. SIM kort går nå ut som normalt. Det var synd at det ble slik, det var ikke slik vi hadde ønsket din opplevelse av å bestille hos oss. Vi håper likevel at du vurderer oss i fremtiden og at vi får mulighet til å gjøre opp for det dårlige inntrykket.

Hilsen Thomas fra Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Fikk hjelp med nytt abonnement uten å oppgi personnumneret på nettet"
4 syns denne omtalen er nyttig

Er skeptisk til å oppgi persondata på nettet. Dette ble ordnet ved telefon/ sjekk at jeg samhandlet med Hudyas konsulent. Hyggelig samtale og rask bestilling av nytt abonnement der og da.

Svar fra Scoopr Mobil
18.12.2019 09.16
Hei,
Fint å høre at du er fornøyd - vi har forståelse for at ikke alle ønsker å oppgi personnummer på nettet. Ta kontakt hvis det er mer du lurer på!
Per A. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Utmerket service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Til tross for litt kluss i første bestilling så ble det elegant tatt inn å ordnet opp i til min fulle tilfredsstillelse.

Svar fra Scoopr Mobil
29.12.2019 21.31
Hei Per!

Godt å høre at det ordnet seg, og takk for hyggelig tilbakemelding!
Per E. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Virker ok"
6 syns denne omtalen er nyttig

Veldig god behandling av meg som kunde! Var på Gran Canary og mistet forbindelsen. Kjøpte 15G, men ingen ting skjedde. Kjøpe 15G på nytt etter noen dager. Ble først belastet for begge, men klagde på den avgjørelsen. Ble senere ettergitt den ene 15G .

Svar fra Scoopr Mobil
11.12.2019 13.28
Hei Per,
Takk for omtalen - Beklager å høre at du ikke fikk bestilt pakke først, vi skal undersøke omstendighetene rundt dette nærmere. Bra at det ordnet seg til slutt, vi ønsker selvsagt ikke å ta betalt for datapakker som er bestilt feil.

Hilsen Thomas i Hudya
Bjarte H. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra"
11 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd. Kunne kanskje ha hatt kontantkort også. Trenger det til SMS styrte overvåkning på hyttene.

Svar fra Scoopr Mobil
11.12.2019 13.24
Hei Bjarte,

Takk for omtalen! Jeg vil anbefale vært Flex abonnement til 0 per måned. Her betaler du kun for bruken (0,99 pr Min/SMS/MMS). Den vil nok passe perfekt til hytteovervåkning :)

Hilsen Thomas fra Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget bra, håper det holder seg videre."
6 syns denne omtalen er nyttig

Meget bra operatør, god kundeservice som er serviceinnstilt. Meget bra dekning og super klar tale. Håper det kommer en App for nedlasting snart, er vel det eneste som er negativt med Hudya. Men forstår det slik at en App er under utvikling.

Svar fra Scoopr Mobil
11.12.2019 13.24
Hei Stig,

Som du nevner så jobber vi med en App, og gleder oss veldig til denne er på plass. Ellers, takk for omtalen og bare å kontakte oss hvis det er mer du lurer på :)

Hilsen Thomas i Hudya
Misfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Vurderer du å bytte til Hudya? Les dette her først! Et meget useriøst og elendig mobilabonnement. Tanken om at prisen var lav og at dette ville gagne en student var god, og imottagelsen var bra. Likevel viste det seg at det billige mobilselskapet ikke var så billig likevel, da regningen kom var det mye høyere enn hva de reklamerte med. Byttet derfor til et annet selskap etter bare et par måneder. Like før overføring til nytt selskap gikk jeg tom for mobildata, og kjøpe da datapakker til 99 kr. Hudya hadde da satt på struping på min mobildata slik at mobildata ikke fungerte, fordi jeg skulle bytte abbonement. Dette fjernet de ikke før jeg tok kontakt, altså de gjorde mobildataen «utilgjengelig» for meg, noe jeg vil påstå er en feil fra deres side. Tok kontakt med Hudya og fortalte at jeg synes det var urimelig å måtte betale mobildata som var ikke var blitt brukt, men ble møtt av en veldig dårlig kundeservice som snakket i munnen på meg og ikke var interessert i å høre på hva jeg sa. Virkelig en utrivelig telefonsamtale. Fordi mobildata (som ikke fungerte) hadde stått på hadde pakkene blitt tømt og dermed brukt i følge dem. Og nå må jeg betale for mobildata som ikke har fungert, på grunn av en feil de har gjort. Etter noe korrespondanse på e-post har jeg ikke fått så mye som en beklagelse, ikke noe ønske om å møtes på midten eller å vise forståelse for sine kunder. Elendig kundeservice spør du meg. Det er en grunn til at du aldri har hørt om Hudya før. Og jeg ber deg instendig om å ikke gjøre samme feil som meg, velg et annet selskap. Styr unna Hudya!

Svar fra Scoopr Mobil
09.12.2019 10.36
Hei,
Det er veldig beklagelig at du har opplevd vår kundeservice på denne måten!
Første faktura er alltid høyere da den inkluderer månedsavgift fra dato du blir kunde, og ut neste måned. På din andre faktura er det foretatt kjøp av ekstra datapakker, og faktura overstiger da månedsavgiften.
Angående struping så oppsto det en feil i Telenor sitt nett – og vi beklager dette på det sterkeste. Du kontaktet oss og strupingen ble fjernet i løpet av kort tid.
Vi har forsøkt å være så imøtekommende som mulig i kontakten vi har hatt med deg. Faktura for din siste datapakke ble kreditert, slik at du ikke har betalt for en tjeneste som ikke er benyttet.
All registrering på forbruk kommer fra vår leverandør Telenor, og det er reelle registreringer som kommer direkte fra ditt SIM-kort. Vi har undersøkt dette, og her er det ingen feil.
Det er synd at din første opplevelse hos oss ble slik, men håper likevel at du velger å prøve oss igjen i fremtiden.

Hilsen Thomas fra Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Ekstremt rask og imøtekommende kundeservice"
7 syns denne omtalen er nyttig

Har til nå vært i forbindelse med kundeservice to ganger og jeg blir veldig positivt overrasket over hvor raskt man får svar og hvor imøtekommende kundeservice har vært og oppfølgingen jeg har fått. Håper dette fortsetter.

Svar fra Scoopr Mobil
12.12.2019 15.43
Hei Audun,

Så fint å høre at du er fornøyd - takk for omtalen!
Mistadet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig for ekstra nummer"
5 syns denne omtalen er nyttig

Billig ved lite bruk, som f.eks å ha ekstra nummer til enkeltmannsforetak eller til sms verifisering.

Svar fra Scoopr Mobil
12.12.2019 15.42
Hei!
Takk for omtalen- som du nevner så har vi gode løsninger for mobilnumre med lite forbruk (0,- betal for det du bruker) og Basis (39,- for 50min/SMS/MMS).
Kristoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"HUDYA MOBIL"
7 syns denne omtalen er nyttig

Litt rotete hjemmeside for bestille abonnement til flere enn seg selv. Rask kundeservice på mobil. Dem har ikke sin egen APP for forbruket ditt.

Svar fra Scoopr Mobil
12.12.2019 15.42
Hei Kristoffer,

Hyggelig å høre at det er fornøyd med kundeservicen :)
Vi jobber med en enklere løsning å bestille flere abonnement samtidig, er enig at denne er litt rotete i dag. App jobber vi også med og vi gleder oss veldig til den er på plass. I mellomtiden kan MinSide brukes på mobilen, og den fungerer fint for å sjekke forbruk/bestille ekstra tjenester.
Brunbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra mobilselskap, men maser mye"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bestillingen gikk veldig greit. Ikke noe å utsette på verken dekning eller pris. Men de ringer opp og prøver å selge flere av tjenestene sine, som forsikringer og strøm. Unødvendig masing om personopplysninger de ikke har behov for som mobilselskap.

Svar fra Scoopr Mobil
26.11.2019 17.42
Hei!
Takk for omtalen, og hyggelig å høre at du er fornøyd med dekning og pris :)
Hudya tilbyr flere hverdagstjenester til våre kunder, ikke bare mobilabonnement. Vi er veldig opptatt av ikke å plage våre kunder unødvendig, og derfor samler vi inn personopplysninger (som kundene har gitt tillatelse til), for å tilby de mest relevante tjenestene til hver enkelt kunde.
Vi beklager at du har opplevd dette som masing, og skulle du ønske å trekke enkelte eller alle tillatelser, er det bare å ta kontakt med kundeservice på telefon 21 41 56 00.

Hilsen Thomas i Hudya
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR