Meny

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

3,8/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
5
av 37 innen
mobilselskap
76%
anbefaler
Scoopr Mobil
Filtrer omtaler
187
27
12
10
45
Sorter omtaler etter
Viser av 281 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Scoopr Mobil?
Ronald S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt de i 1 mnd nå, og er veldig fornøyd. Telenor dekning er et stort pluss, en av grunnene til at jeg valgte de, og pris selvfølgelig. Tommelen opp for de👍😁

Svar fra Scoopr Mobil
04.02.2020 09:05
Hei Ronald, Fint å høre at du er fornøyd med dekningen og prisene :) Hilsen Thomas i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig kundebehandling og dårlig nettside"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det som er bra med Hudya er at det ikke er det eneste mobilselskapet i Norge, da tror jeg vi har hatt masse frustrerte folk rundt omkring. En "min side" som et barn må ha laget og det dårligste som finnes blant alle mobilselskap. Det blir vel Hudya til å få råd til når de er ute i markedet for å hente penger, sannsynligvis for å unngå konkurs. Maste i 3 måneder på Hudya for korrigering av beløp etter at Hudya kjøpte Telipol. Hudya skylder meg fremdeles en del penger og ikke bare meg, men mange andre som jeg kjenner bare gav opp å få det Hudya skyldte gamle Telipolkunder. Foruten dårlig dekning, dårlig kundeservice og dårlig nettside, så er vel Hudya ok. De som har skrevet gode anmeldelser under meg, er sannsynligvis enten betalt av Hudya, eller ansatt av Hudya. Umulig at et slik selskap har så høy rating! (Muligens endel omtale i forbindelse med emisjon??)

Svar fra Scoopr Mobil
04.02.2020 09:05
Hei Gøran, og takk for den din tilbakemelding! Vi er enige at MinSide fortsatt har mye å gå på - og vi jobber med å samle alt på hudya.no i løpet av 2020. Hudya er en av de mindre mobiloperatørene og har begrensede ressurser til å utvikle avanserte nettsider og MinSide løsninger, men det kommer! Samtidig leverer vi lave priser, god dekning og streber etter å gi den beste kundeservicen til våre kunder. Vi er en av få som ikke er 100% eid av Telenor eller Telia, og vi går nå på børs i Sverige for å fortsette vår satsing på gode og rimelige hverdags tjenester. Jeg har lett i våre sakslogger, men finner ikke frem til dine henvendelser til oss. Hvis det er slik at du har penger til gode hos Telipol eller Hudya, så skal vi selvsagt finne en løsning på dette. Ta kontakt på [email protected] så skal jeg se på saken. Jeg vil også presisere at vi aldri har betalt noen for for å skrive omtaler, og at alle omtaler av Hudya på bytt.no er personer som har erfaring med våre tjenester. Ansatte i Hudya benytter også våre mobilabonnement, men har ikke lov til å legge igjen tilbakemeldinger på bytt.no. Med vennlig hilsen Thomas i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Vældig bra"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har brukt Hudya en god tid å er svert godt fornøyd me di. Har nå hatt samtale med kundeservice for første gang. Hyggelig samtale å god hjelp, så ett abonnement ble til tre. Kan absolutt anbefal Hudya.

Svar fra Scoopr Mobil
03.02.2020 09:25
Hei Stein, Godt å høre at du fornøyd med oppstarten, og takk for tilbakemelding :) Hilsen Thomas i Hudya
Jan E. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd siden de bruker Telenor nett"
5 syns denne omtalen er nyttig

Klarte å låse min tlf. Og måtte ringe kundeservice. Liten til ingen ventetid. Og personen jeg snakket med løste problemet mitt på en blunk.. Så det var meget god service. Bare ++++ fra meg.!!!

Svar fra Scoopr Mobil
03.02.2020 09:25
Hei Jan! Så fint at det løste seg kjapt - takk for fin tilbakemelding. Hilsen Thomas i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg abonner"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg undersøker alltid markedet for å få så gode produkter som mulig. Med både økonomisk og teknisk kunnskap er jeg sikker på å kunne vurdere rimelig godt. Jeg har valgt å ha abonnement hos Telipol i flere år nå og da er det tegn på at det er et godt valg for meg. For andre med andre behov kan det være andre valg som kan være bedre. Jeg har også erfart at kundeservice er dyktige og hjelpsom. Hehe, min kone abonner også hos dere.

Svar fra Scoopr Mobil
27.01.2020 11:20
Hei Helge! Godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og kundeservicen vår :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super og rask kundesupport, veldig rimelige priser og riktig nett. til mitt bruk ihvertfall!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Konkuransedyktig på alle områder etter min erfaring, gi meg EN grunn til å bytte! :-) Skulle forresten vært mulig å sperre for martime nett som er en plage hver gang man reiser med ferger i internationalt farevann. Å huske å skru av roaming er fort gjort å glemme.

Svar fra Scoopr Mobil
27.01.2020 11:19
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding. Du har rett at det fortsatt er dyrt å bruke mobilen på båten hos alle operatørerer. Så skru av roaming eller kjøpe Wifi på båten er den beste løsningen :)
Sylvia I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra service"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kjapp svar og veldig bra service. Jeg lurte på om jeg hadde riktig abonnement og svaret var en veldig god oversikt over forbruket mitt med et forslag til meg. Dette hjalp meg ved å ta en god avgjørelse hvilket abonnement som passer best for meg akkuratt nå.

Svar fra Scoopr Mobil
21.01.2020 14:31
Hei Sylvia, Takk for tilbakemeldingen! Hvis forbruket ditt skulle endre seg i fremtiden så er det også enkelt og kostnadsfritt å endre opp/ned på ditt abonnement :) Hilsen Thomas i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra kundebehandling og svært rask"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk hjelp og svar med en gang jeg henvendte meg til kundeservice, så jeg er veldig fornøyd med oppfølgingen og hjelpen!

Svar fra Scoopr Mobil
21.01.2020 14:30
Hei Torhild, Så fint å høre at du er fornøyd med oppfølgingen fra oss - bare å ta kontakt hvis det er mer du lurer på :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bedre og billigere abonnement finner du ikke pr. i dag"
5 syns denne omtalen er nyttig

Som middels bruker av mobiltelefon og beskjeden nettsurfer har jeg funnet mitt abonnement hos Hudya Mobil. Det er billig, driftssikkert og en kundeservice som svarer raskt når du ringer, og ikke minst yter utmerket service. Hilsen en fornøyd kunde.

Svar fra Scoopr Mobil
17.01.2020 10:42
Hei Ola, Så flott å høre at du er fornøyd med oss - takk for tilbakemeldingen ! Hudya har produkter som passer for de aller fleste. Kundeservice og kundeopplevelse er noe vi i Hudya setter høyt, så tilbakemeldinger som dette er alltid hyggelig Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service og rimelige abonnement"
9 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er svært godt fornøyd med Hudya som jeg har vært kunde av i et par måneder nå. God kundeservice som svarer på de spørsmål jeg har og attraktive priser på abonnement. Liker også den fremoverlente innstillingen og ideen om å samle flere tjenester til gunstige priser på en plass.

Svar fra Scoopr Mobil
17.01.2020 10:41
Hei Per, Takk for hyggelig tilbakemelding - supert å høre at du er fornøyd. Hudya setter kundeopplevelse og service høyt, og slike tilbakemeldinger er fine å få. Hyggelig å høre at du liker visjonen til Hudya. Hilsen Lene i Hudya
Eivind H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Billig og bra"
5 syns denne omtalen er nyttig

Så langt er min erfaring med Hudya, bare bra! Abonnementet er minst like bra som de dyreste. Hudya gir mer for pengene og har rask og behjelpelig kundeservice! Har egentlig ikke noe negativt å si, men synes at det er litt uoversiktlig å finne igjen databruken.

Svar fra Scoopr Mobil
13.01.2020 15:06
Hei Eivind! Takk for hyggelig tilbakemelding - supert å høre at du er fornøyd :) Vi jobber med å gjøre MinSide mer oversiktlig og det vil også komme en Mobil app i løpet av 2020. Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer bra"
5 syns denne omtalen er nyttig

Overflytting fra tidligere abonnement gikk smertefritt. Rask respons hos kundeservice både på mail og telefon.

Svar fra Scoopr Mobil
21.01.2020 14:28
Hei Roger, Takk for omtalen, si ifra hvis du skulle ha spørsmål videre!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det bare fungerer!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Først og fremst kundeservice. Aldri lang ventetid for å få kontakt. Alltid en person som har god kunnskap og som gir svar på spørsmål og veiledning på sparket. Jeg vil i tillegg nevne at jeg aldri har opplevet tekniske problemer.

Svar fra Scoopr Mobil
17.01.2020 10:41
Hei John, Takk for flott omtale. Hudya setter sine kunder og kundeservice høyt, og vi jobber hele tiden med å kunne gi den beste kundeopplevelsen og hjelpen til våre kunder. Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Telenordekning - Pris - Kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Er avhengig av Telenor-dekning, konkurransedyktig pris og en kundeservice jeg er fornøyd med. Hudya innfrir disse kravene.

Svar fra Scoopr Mobil
17.01.2020 10:41
Hei Svein, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, Hudya setter kunde fokus og service høyt. Dette er hyggelige ord Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig fornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Angrer ikke ett sekund på at jeg valgte å bytte til Hudya. Har byttet for både egen familie, og nå også for mine foreldre. God dekning, og veldig god hjelp å få på kundeservice! Eneste som jeg kunne ønsket meg i tillegg er en egen app for å ha god oversikt over eget kundeforhold/forbruk.

Svar fra Scoopr Mobil
17.01.2020 10:41
Hei Kiristi, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og har anbefalt oss videre til dine foreldre. Vi i Hudya har stort fokus på våre kunder og kundeservice, så slik omtale varmer. Vi jobber med å få opp en app, slik at dere som kunder kan administrere å følge med på deres forbruk. Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"50% avslag og så svarer de når du ringer"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ja det er helt greit for meg og betale halv pris og få svar når du ringer til din operatør. Godt Nytt År!

Svar fra Scoopr Mobil
06.01.2020 11:50
Hei Per, Takk for hyggelig tilbakemelding - vi har et stort fokus på å være tilgjengelig på telefonen, noe som har blitt mindre vanlig hos mange. Godt nytt år til deg også! Hilsen Thomas i Hudya
Michael K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode priser på bruk i utlandet"
5 syns denne omtalen er nyttig

Kona og jeg byttet til Hudya hovedsakelig på grunn av de billige roaming prisene i Thailand. Vi har ikke noen håndsett binding og ABO pris i Norge for 10 til 12 GB er en av de beste. Men på utenlandspriser er Hudya helt konge 🤩👍

Svar fra Scoopr Mobil
06.01.2020 11:50
Hei Michael, Takk for omtalen din - vi vil alltid forsøke å være blant de billigste i markedet, i tillegg til å fokusere på god kundeservice. Hyggelig å høre at du er fornøyd :)
Torbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig"
4 syns denne omtalen er nyttig

+ God Telenor dekning. - Tungvint innlogging på min side. Må få passord hver gang på mobil. - Dårlig oversikt på min side.

Svar fra Scoopr Mobil
06.01.2020 11:50
Hei Torbjørn, Takk for tilbakemeldingen - Det er sant at MinSide ikke er altfor mye å rope høyt om foreløpig, men vi jobber med å forbedre denne og det kommer mange positive endringer i tiden fremover. Fint å høre at er fornøyd med dekningen!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God og problemfri avtale, litt kronglete å tegne nytt abonnement og få oversikt over eksisterende"
5 syns denne omtalen er nyttig

Funker bra, men savner bedre oversikt over forbruk på nett og en bedre måte å justere abonnement. Mistenker at dette skyldes overgangen mellom telipol og hudya i forbindelse med overtagelse. Bra og rask hjelp fra kundeservice.

Svar fra Scoopr Mobil
05.02.2020 15:30
Hei Stian. Vi jobber med å forbedre oversikten på nett, slik at det blir enklere for våre kunder å justere abonnementet og få en god oversikt over sitt forbruk. Som du nevner så benytter vi oss fortsatt av Min Side hos Telipol, da My Hudya ikke er klar for bruk. Vi forventer at denne er oppe å går i løpet av 2020. I mellomtiden må man fortsatt inn på Min Side Telipol for å justere på abonnementet og se en oversikt over forbruk. Hilsen Jonna i Hudya.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God oppfølging på brukerservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

God oppfølging på brukerservice. Litt begrenset åpningstid, men svarer raskt innenfor åpningstiden og gir god service videre.

Svar fra Scoopr Mobil
05.02.2020 15:29
Hei Øyvind! Takk for tilbakemeldingen og hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen! Vi jobber med å utvide åpningstidene på kundeservice i løpet av 2020. Hilsen Johanna i Hudya.
Øyvind F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig på Telenor-dekning"
4 syns denne omtalen er nyttig

Enkelt og rimelig abonnement for meg som trenger lite data. Jeg har behov for Telenor-dekning, og da er Hudya topp.

Svar fra Scoopr Mobil
05.02.2020 15:29
Hei Øyvind! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding! Hilsen Johanna i Hudya.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Bare rot?"
6 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte abonnement på Hudya 3. des. Torsdag fikk jeg melding om at sim-kort var sendt og omkobling skulle skje om 12. desember. 11. desember var simkort ikke kommet... jeg tok kontakt, og fikk høre at sim-kort ikke ble sendt før 9. desember, og derfor måtte oppkobling utsettes. Fikk løfte om at oppkobling skulle skje umiddelbart når simkortet kom. Sim-kortet kom fredag, og Hudya lovte oppkobling kl. 15.30 samme dag. Det skjedde ikke. Jeg ringte Hudya kl. 16.00... fikk da beskjed op at det bare var litt forsinkelse i systemet, og at oppkoblingen helt sikkert ville være i orden kl. 16.15. Kl. 16 stengte kundeservice. Noen oppkobling skjedde ikke hverken fredag eller lørdag. Resultatet var at jeg måtte kjøpe meg et kontantkort for å ha telefon over helga. Mandag ringte jeg kundeservice i Hudya, uten å få svar. Hva er det Hudya DRIVER MED? Jeg fraråder å ha med dette selskapet å gjøre... Det er bare bløff og tull slik jeg har opplevet det. Har Hudya en god forklaring?

Svar fra Scoopr Mobil
18.12.2019 09:19
Hei Ivar, Det var synd å høre om din opplevelse hos oss. Jeg husker selv å ha snakket med deg på en av dine samtaler til kundeservice. Vi opplevde dessverre utfordringer med utsendelse av SIM kort i perioden du bestilte hos oss. Dette var grunnet et høyt antall bestillinger og noen tekniske utfordringer i våre systemer. Heldigvis er dette nå løst. I tillegg så nevner du at det var utfordringer med å endre på din overføringsdato. Dette kan ofte skje når du tar kontakt kort tid før overføringen skjer da det er egne tidsfrister hos ulike operatører. På kundeservice føler vi at vi har vært imøtekommende og forsøkt å løse flokene som har oppstått her, men jeg forstår at din totale opplevelse ikke er god, og har full forståelse for tilbakemeldingen du gir. Vi sendte deg en e-post 14 desember, men har ikke mottatt noe svar på denne - det er viktig at du svarer oss på e-posten så vi kan verifidere ditt SIM kort. Hilsen Thomas fra Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig service"
7 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte nytt simkort på en lørdag og fikk beskjed om at dette ville komme i posten etter ca. 3-4 virkedager. En uke etter på fredag var det ennu ikke kommet og jeg kontaktet kundeservice og spurte. Fikk beskjed om at det var forsinket pga Black friday og at det ville komme over helgen. Påfølgende onsdag tok jeg kontakt igjen og fikk da vite at de hadde sendt det først mandag. Så kundeservice løy da de pratet med meg fredag. Nå er det gått en uke til. Ingen sim kort og jeg har bedt dem annullere bestillingen. Telia fikset sim kort på null komma nix.

Svar fra Scoopr Mobil
18.12.2019 09:16
Hei Lill, Takk for at du gir tilbakemelding på din opplevelse med din bestilling. Vi hadde en uke hvor våre SIM kort var forsinket grunnet et stort antall bestillinger i løpet av kort tid og noen tekniske utfordringer. Vi beklager dette på det sterkeste. I tillegg har det vært ytterligere forsinkelser grunnet senere postgang nå i tiden rett før jul. SIM kort går nå ut som normalt. Det var synd at det ble slik, det var ikke slik vi hadde ønsket din opplevelse av å bestille hos oss. Vi håper likevel at du vurderer oss i fremtiden og at vi får mulighet til å gjøre opp for det dårlige inntrykket. Hilsen Thomas fra Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Fikk hjelp med nytt abonnement uten å oppgi personnumneret på nettet"
4 syns denne omtalen er nyttig

Er skeptisk til å oppgi persondata på nettet. Dette ble ordnet ved telefon/ sjekk at jeg samhandlet med Hudyas konsulent. Hyggelig samtale og rask bestilling av nytt abonnement der og da.

Svar fra Scoopr Mobil
18.12.2019 09:16
Hei, Fint å høre at du er fornøyd - vi har forståelse for at ikke alle ønsker å oppgi personnummer på nettet. Ta kontakt hvis det er mer du lurer på!
Per A. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Utmerket service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Til tross for litt kluss i første bestilling så ble det elegant tatt inn å ordnet opp i til min fulle tilfredsstillelse.

Svar fra Scoopr Mobil
29.12.2019 21:31
Hei Per! Godt å høre at det ordnet seg, og takk for hyggelig tilbakemelding!
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR