Meny
Fjordkraft Mobil overtar Skymobil og Scoopr sine kunder.
Scoopr Mobil sitt samarbeid med Skymobil avsluttes, ettersom Skymobil har overført sine kunder til Fjordkraft Mobil. Klikk her for å gå til Fjordkraft Mobil.

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Scoopr Mobil
3,8/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
0
av 39 innen
mobilselskap
75%
anbefaler
Scoopr Mobil
Filtrer omtaler
198
28
13
13
50
Sorter omtaler etter
Viser av 302 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Scoopr Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig mobilabonnement med god 4g-dekning"
4 syns denne omtalen er nyttig

Vet ikke sikker om dette er Norges rimeligste mobilabonnement, men da jeg sa opp hos Telenor etter 25 år som abonnent, så ble prisen hos Sponz bare 1/3 og med større datapakke. Svært bra!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd👍🏼"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd. Kundeservicen har vært bra om jeg har trengt hjelp. God pris på abonnementene. Enkelt og greit. Fungerer supert for oss i vår familie.

Svar fra Scoopr Mobil
26.03.2020 12:14
Hei Trine, Så hyggelig å høre at dere er fornøyd med oss som mobiloperatør og kundeservice. Vi i Hudya jobber kontinuerlig med kundeservice og våre produkter for å kunne dekke de fleste behov, hyggelig å høre at det passer for deg og din familie. Hilsen Lene i Hudya
Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dårlig betaler?"
4 syns denne omtalen er nyttig

Skulle bestille et abonnement til litt over hundre kroner måneden, og fikk ikke etter en angivelig kredittsjekk. Har aldri hatt noen betalingsanmerkninger, og har god økonomi, god rating på alle mine kredittvurderinger. Og så skulle de selge meg forbrukslån? Dette er useriøs markedføring. Ser frem til gjenpartsbrevet for kredittvurderingen dere er lovpålagt å sende meg.

Svar fra Scoopr Mobil
26.03.2020 08:05
Hei Christian, Takk for din tilbakemelding, og beklager på det sterkeste den dårlige opplevelsen du hadde med bestilling via våre nettsider. Det er ulike årsaker på hvorfor du kan ha blitt avslått å bestille mobilabonnement via våre nettsider. Dette er en automatisk kredittsjekk som ikke alltid kan garantere 100% korrekte tilbakemeldinger. For eksempel så vil du ikke kunne bestille abonnement hos oss hvis du har sperret for kredittsjekk på ditt personnummer. Det er også mulig at det var en feil på nettsiden når du forsøkte å bestille, og dette er meldt til våre utviklere som vil se nærmere på dette. Angående tilbud om refinansiering ved avslag på kredittsjekk så er dette ofte en god og lønnsom tjeneste for mange som har gjeld og betalingsanmerkninger. Vi tilbyr ikke forbrukslån som er et helt annet produkt, men det er forståelig at du reagerte på dette. Jeg håper du velger å prøve vårt mobilabonnement i fremtiden, da jeg er sikker på at du blir fornøyd med oss når du får testet oss ordentlig. Kontakt oss gjerne på telefon 21 41 56 00 så kan vi ta en manuell kredittsjekk som helt sikkert kommer til å gå i orden. Med vennlig hilsen Thomas fra Hudya
Bjørn J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice i Særklasse!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Det er nå snart to mnd siden vi skiftet våre to abb. fra Telenor mobil til Hudya Mobil. Tok en telefon til kundeservice hvor jeg traff en veldig hyggelig konsulent som bistod med å skifte fra Telenor (skrekk&gru) til Hudya. I Hudyas rike utvalg fant vi to abb som passet oss perfekt. Dobbelt med data til en langt lavere pris i forhold til tidligere operatør! Og upåklagelig dekning. Det kan ikke bli bedre! Her blir du besvart kjemperaskt av kundeservice som har hyggelige personer som har kompetanse , og slipper å få svar fra en datamaskin som svarer i hytt og pine. Angrer ikke ett sekund på skifte til Hudya, og anbefaler Alle å benytte dem. Tusen takk for God Service! Mvh Bjørn

Svar fra Scoopr Mobil
26.03.2020 08:05
Hei Bjørn, Veldig hyggelig å få tilbakemelding fra deg, og det gleder å høre du er så fornøyd med kundeservice og våre produkter! Ikke nøl med å ta kontakt hvis det er mer du lurer på, Med vennlig hilsen Thomas fra Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra og rask kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg satt feil adresse så sim-kort ikke kom frem. Ringte kundeservice og de ordnet opp med en gang og utsatte porteringsdato og sendte nytt sim-kort så jeg ikke sto uten telefon. Ventetiden hos kundeservice var under 20 sekunder. Tommel opp!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mye for pengene"
2 syns denne omtalen er nyttig

Billig, super dekning, utmerket kundeservice. Alt man trenger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Super kundeservice og kjapp responstid. Her slipper du å sitte timevis på vent og stadig være kasteball. De ønsker faktisk og hjelpe deg. I tillegg er det bra priser, mange valgmuligheter og god dekning.

Svar fra Scoopr Mobil
19.03.2020 14:44
Hei John, Takk for en hyggelig omtale! Vi i Hudya jobber hele tiden med å forbedre vår kundeservice på best mulig måte, så omtaler som dette er noe vi tar med oss videre. Hilsen Lene i Hudya
Alf A. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Er godt fornøyd med pris"
2 syns denne omtalen er nyttig

God kundeservice og god dekning. Er jo nylig blitt kunde så har jo ikke så mye å skrive om.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd 😃"
1 syns denne omtalen er nyttig

Enkelt og greit veldig fornøyd med mitt mobil abonnement. 😃

Mahbobeh T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Overrasket god opplevelse."
1 syns denne omtalen er nyttig

Godt & raskt kontakt & hensyn til kunde. Glimrende!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra"
3 syns denne omtalen er nyttig

Da jeg skulle til Australia sjekket jeg prisene på samtaler og sms derfra til Norge. Det var svært stor prisforskjell mellom selskapene, og Telipol /Hudya kom klart best ut. Jeg bestilte et 0,5 GB abonnement, som jeg har beholdt siden. Perfekt for oss som ikke trenger mye data. Betaler 99 kr i måneden og er kjempefornøyd.

Svar fra Scoopr Mobil
19.03.2020 14:44
Hei Britt, Så hyggelig at valget falt på oss som ny mobiloperatør ! Vi jobber hele tiden med å tilpasse våre produkter etter behovet til våre kunder. Det er hyggelig å få slike flotte omtaler Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Meget bra så langt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Billig er viktigst, men Telenordekning er også viktig.

Svar fra Scoopr Mobil
26.03.2020 08:04
Hei Werner! Takk for tilbakemeldingen! - vi er enige at både pris og dekning er viktig, og vi har et fokus på å holde prisene så lave som mulig for alle våre kunder. Hilsen Thomas fra Hudya
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Billig og bra"
8 syns denne omtalen er nyttig

Når nåværende leverandør av mobilabonnement plutselig velger å sette opp prisen på sitt 1GB abonnement var valget enkelt. Hudya med god dekning og lav pris er da det opplagte valget for oss som ikke trenger så mye data.

Svar fra Scoopr Mobil
19.03.2020 14:44
Hei Albert, Så hyggelig at du har valgt oss som ny mobiloperatør, og vi kan oppfylle dine krav med dekning og pris. Ta kontakt om det er noe vi kan hjelpe deg med ved en senere anledning Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vanskelig å bytte"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skulle bytte fra 6 Gb til 5 Gb som passet min bruk. Kunne ikke bare endre på min side men måtte registrere nytt abonnement. Men da var jeg blitt en dårlig betaler og fikk ikke endre abonnement. Har aldrig hatt bet anmerkninger. Jeg tok da en telefon til dere og vedkommende beklaget feilen og ordnet byttet raskt. Men tilliten til dere er svekket selv om vedkommende på telefonen ordnet saken

Svar fra Scoopr Mobil
19.03.2020 14:43
Hei Arne, Det er beklagelig at dette oppleves noe rotete måte og endre abonnement på, men vi ønsker at man skal akseptere vilkår hos Hudya, vi jobber med å gjøre denne prosessen enklere for våre kunder som allerede er eksisterende for å unngå dette. Vi håper vi kan gjenvinne vår tillit til deg ved en senere anledning. Bare ta kontakt om det er noe annet vi kan hjelpe deg med ! Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Veldig enkelt å flytte fra Telipol til Hudya"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde 3GB abo pluss Datasim i router på hytta til 268,- pr. mnd hos Telipol. Flyttet til Hudya 5GB abo med Datasim inkludert til 279,- pr. mnd. Hyggelig pris. Veldig raske, hyggelige og utfyllende svar på spørsmålene mine hos kundeservice. Må presisere at dette bare gjelder operatørskiftet. Håper jeg kan fortsette å gi 5 stjerner etter hvert som jeg blir bruker av Hudya Mobil.

Svar fra Scoopr Mobil
19.03.2020 14:43
Hei Arild, Så bra å høre at du er fornøyd med både pris og kundeservice. Vi jobber hele tiden med og gjøre våre kunder fornøyde, topp kundeservice, og en enkel prosess med bytte av abonnement hos oss ! Hilsen Lene i Hudya
Kristin G. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Superrask kundesevice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har kontaktet kundeservice to ganger den siste tiden, og begge gangene har jeg fått svar veldig fort, samme dag eller dagen etter. Tommel opp!

Svar fra Scoopr Mobil
19.03.2020 14:43
Hei Kristin, Så flott å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og respons tid. Vi jobber hele tiden med å forbedre vår kundeservice, så slike tilbakemeldinger setter vi stor pris på. Hilsen Lene i Hudya
Kristoffer H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gode priser, god dekning, god kundeservice og innovativt.

Svar fra Scoopr Mobil
26.03.2020 08:03
Hei Kristoffer, Takk for tilbakemeldingen din! Ikke nøl med å ta kontakt hvis det er noe du lurer på :) Hilsen Thomas fra Hudya
Ingeborg M. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Strålende fornøyd!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Etter flere år som kunde er jeg fremdeles 100 % fornøyd med Hudya Mobil. Det rimeligste mobilabonnementet jeg noensinne har hatt og kundeservice er vennlige og hjelpsomme. Strålende fornøyd, og toppkarakter fra meg!

Svar fra Scoopr Mobil
27.02.2020 10:10
Hei Ingeborg. Vi er glade for å ha deg som kunde i så lang tid! Det er alltid en fryd å hjelpe hyggelige kunder :) Takk for din tilbakemelding! Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fikk hjelp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk rask svar på det jeg lurte på. Svar fikk jeg raskt og ikke noe problem.

Svar fra Scoopr Mobil
26.03.2020 08:03
Hei Anne, Takk for tilbakemeldingen din - godt å høre at du fikk raskt svar og fikk løst det du lurte på. Si ifra hvis det skulle være noe mer!
Kundetilfredshet
"Kronglete registrering"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette er ingen kritikk av produktet i seg selv, ettersom jeg ikke har blitt kunde ennå. Det jeg har tilbakemelding på er registreringsprosessen, derav kun en stjerne (i overkant brutalt, men systemet legger ikke opp til nyanser). Har prøvd på 4 forskjellige enheter nå, og samme feil oppstår: jeg kommer til et av de siste trinnene i registreringen, skal taste inn "koden fra sms for å bekrefte din bestilling" - men den blir ikke registrert. Rykker bare 'tilbake til start', dvs, må be om ny kode og fyller ut koden - igjen og igjen, men kommer ikke videre. Veldig tullete og irriterende programmeringsfeil hvis man er utålmodig og kundeservice har stengt for kvelden :-D

Svar fra Scoopr Mobil
24.02.2020 15:16
Hei Ellen. Vi beklager for opplevelsen du har hatt med bestilling på nettsiden vår. Jeg ser at du ga oss denne tilbakemeldingen på torsdag forrige uke, da hadde vi faktisk litt problem med bestillingsportalen. Denne ble fikset på fredag, så det skal være mulig å bestille nå. Hilsen Jonna i Hudya
Øyvind P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God og rask service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde glemt PIN og PUK kode og kom ikke inn på telefonen. Skrev mail som ble besvart på under 1 time, og dermed var problemet løst. Har også tidligere opplevd at Hudya svarer raskt og hjelper til med å løse problemer.

Svar fra Scoopr Mobil
24.02.2020 15:15
Hei Øyvind. Takk for din tilbakemelding. Så bra å høre at du fikk raskt svar på det du lurte på, vi jobber stadig med å forbedre kundeservicen vår, så din tilbakemelding settes pris på. Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har byttet leverandør etter 50 år. Skryter av dekningen Og sannsynligvis den dyreste. Går for Hudya, samme dekning og mye billigere.

Svar fra Scoopr Mobil
24.02.2020 15:15
Hei Elia. Så hyggelig at du ønsket å gå over til oss. Det er det som er så fint med når man er kunde hos Hudya, det funker like bra men det er mye rimeligere! Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raskeste og beste mobiltelefon selskap"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde hos Hudya en lengre periode, har øket mitt kundeforhold med flere telefonnummer. Hudya har tilbud for de fleste behov. Ved behov endringer har kundeservice vært unik de fikser alt på samme dag, er veldig hyggelig og imøtekommende. De kommer også med forslag tilpasset ønske og behov. Hudya er meget konkurransedyktig både på pris og tilleggstjenester. Det eneste jeg savner er at deres mobile bredbånd kunne anvendes i utlandet/Skandinavia.

Svar fra Scoopr Mobil
24.02.2020 15:14
Hei Magne. Takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding! Vi er glade for at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi jobber stadig med å bli bedre og slike kommentarer som dette gjør at vi vet vi er på riktig vei. Hilsen Jonna i Hudya.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hudya er enkelt å forholde seg til."
2 syns denne omtalen er nyttig

Til forskjell fra mange andre selskap med uforståelige nettsider og automatiske svar på spørsmål, er jeg strålende fornøyd med Hudya. Jeg får svar som løser problem raskt og effektivt. Mobilabonnementene passer også våre behov svært godt, sist fikk vi en svært god løsning for "Ring hytta varm".

Svar fra Scoopr Mobil
24.02.2020 15:14
Hei Erling. Så bra du har funnet et abonnement som passer deg og dine. Ring hytta varm er noe flere bruker og vi ser at svært mange er fornøyd med løsningen vi har på det. Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette abonnementet fungerer utmerket for meg. Har bare positive erfaringer. 👍

Svar fra Scoopr Mobil
26.03.2020 07:54
Hei Ottar, Hyggelig å høre at du er fornøyd med oss så langt, og takk for tilbakemeldingen :) Hilsen Thomas fra Hudya
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR