Til tross for litt kluss i første bestilling så ble det elegant tatt inn å ordnet opp i til min fulle tilfredsstillelse.

Veldig god behandling av meg som kunde! Var på Gran Canary og mistet forbindelsen. Kjøpte 15G, men ingen ting skjedde. Kjøpe 15G på nytt etter noen dager. Ble først belastet for begge, men klagde på den avgjørelsen. Ble senere ettergitt den ene 15G .

Veldig fornøyd. Kunne kanskje ha hatt kontantkort også. Trenger det til SMS styrte overvåkning på hyttene.

Meget bra operatør, god kundeservice som er serviceinnstilt. Meget bra dekning og super klar tale. Håper det kommer en App for nedlasting snart, er vel det eneste som er negativt med Hudya. Men forstår det slik at en App er under utvikling.

Vurderer du å bytte til Hudya? Les dette her først! Et meget useriøst og elendig mobilabonnement. Tanken om at prisen var lav og at dette ville gagne en student var god, og imottagelsen var bra. Likevel viste det seg at det billige mobilselskapet ikke var så billig likevel, da regningen kom var det mye høyere enn hva de reklamerte med. Byttet derfor til et annet selskap etter bare et par måneder. Like før overføring til nytt selskap gikk jeg tom for mobildata, og kjøpe da datapakker til 99 kr. Hudya hadde da satt på struping på min mobildata slik at mobildata ikke fungerte, fordi jeg skulle bytte abbonement. Dette fjernet de ikke før jeg tok kontakt, altså de gjorde mobildataen «utilgjengelig» for meg, noe jeg vil påstå er en feil fra deres side. Tok kontakt med Hudya og fortalte at jeg synes det var urimelig å måtte betale mobildata som var ikke var blitt brukt, men ble møtt av en veldig dårlig kundeservice som snakket i munnen på meg og ikke var interessert i å høre på hva jeg sa. Virkelig en utrivelig telefonsamtale. Fordi mobildata (som ikke fungerte) hadde stått på hadde pakkene blitt tømt og dermed brukt i følge dem. Og nå må jeg betale for mobildata som ikke har fungert, på grunn av en feil de har gjort. Etter noe korrespondanse på e-post har jeg ikke fått så mye som en beklagelse, ikke noe ønske om å møtes på midten eller å vise forståelse for sine kunder. Elendig kundeservice spør du meg. Det er en grunn til at du aldri har hørt om Hudya før. Og jeg ber deg instendig om å ikke gjøre samme feil som meg, velg et annet selskap. Styr unna Hudya!

Har til nå vært i forbindelse med kundeservice to ganger og jeg blir veldig positivt overrasket over hvor raskt man får svar og hvor imøtekommende kundeservice har vært og oppfølgingen jeg har fått. Håper dette fortsetter.

Billig ved lite bruk, som f.eks å ha ekstra nummer til enkeltmannsforetak eller til sms verifisering.

Litt rotete hjemmeside for bestille abonnement til flere enn seg selv. Rask kundeservice på mobil. Dem har ikke sin egen APP for forbruket ditt.

Bestillingen gikk veldig greit. Ikke noe å utsette på verken dekning eller pris. Men de ringer opp og prøver å selge flere av tjenestene sine, som forsikringer og strøm. Unødvendig masing om personopplysninger de ikke har behov for som mobilselskap.

Eneste aberet er at det tok sånn tid å skru av telefonsvar. (Anonymisert) på kundeservice hjalp meg og ga meg enkle instruksjoner. Hun gjør en bra jobb.

Valgte Telipol/Hudya på grunn av pris og Telenordekning. Etterhvert som behovene har endret seg har Telipol/Hudya kommet meg i møte på beste måte. Også når jeg har tabbet meg ut.

Jeg har opplevd god og umiddelbar service, valgt abonnement fra et bredt og rimelig spekter, og blitt kjempefornøyd.

Bare positive opplevelser med abbonementet i alle år og prisen for tjenesten. Opplever også veldig god dekning og god kundeservice. Kan anbefales!

Hadde litt utfordringer med at sim kortet jeg originalt fikk var defekt, dette ble løst på en svært profesjonell og effektiv måte.

Veldig kjapp, og effektiv kundeservice! De svarer gjerne på e-post innen 10 minutter, slik at man slipper å ringe.

Med imøtekommende og velvillige medarbeidere som kan svare og hjelpe til med gode løsninger, blir man strålende fornøyd! Fortsett i det sporet, hilsen Asgeir F.

Har ikke hatt Hudya så lenge eller hørt så mye om det fra før, men hadde en veldig hyggelig oppstarts samtale.

Hadde først Telipol, så ble de overtatt av Hudya. Merker ingen forskjell, billig abonnement, aldri hatt problemer.

Hudya ordner opp straks på telefon. Hydya og Telipol er samme operatør og da gikk jeg fra Telipol 12GB til Hudya 12GB 6 november, noe som faktisk blir billigere, og de glemte å få med rollover til november, men det ble ordnet på 2 minutter mens jeg satt i telefonen. Heller ingen ventetid på kundeservice. Kan anbeales etter ca 1 år som kunde.

Raskt svar, spørsmål sendt på kvelden ble besvart neste morgen. Og mitt ønske ble ekspedert innen en time. Meget god service.

Alt fungerer knirkefritt med Telenor nett. Vår familie er fornøyd med både privat og bedriftsabonnement. 👍🏼

Her får man alt man trenger, og til en av de beste prisene. Kundeservicen er helt topp Mobilabonnement er billig og man har Telenor sitt 4g+ dekning, fri fart osv osv til knall priser. Sjekk strøm og andre produkter på hjemmesiden Deres, imponerende!!

Raskt og hjelpsom løsning av kundeservice. Ble svart etter noen minutter og saken ble løst med en gang.

Mitt utgangspunkt var litt mer komplisert enn vanlig siden jeg har hatt italiensk mobiltelefon i mer enn 10 år. Jeg fikk heldigvis tak i en meget effektiv, hjelpsom og vennlig kundebehandler hos Hudya som ordnet dette over natten. I dag var jeg innom kontoret til Hudya i Henrik Ibsens gate 100, fikk installert nytt simkort av kundebehandler og er nå fullt operativ på norsk mobil. Virkelig slik kundebehandling skal være!

Har brukt selskapet i mange år, og er godt fornøyd. Flere alternativ til abonnement, som passer godt for meg. Og, ikke minst: Lett å finne telefonnummer til kundeservice, og der svarer et MENNESKE - raskt!
