Vi ville bestille mobilabonnement til bedriften vår og kontaktet kundeservice. I under to timer fikk vi tildelt en kundeveileder som hjalp oss med avklaring og bestilling. Alle spørsmål vi stilte ble besvart med en hyggelig telefonsamtale eller på epost i løpet av minutter. Dette er kundeservice på sitt beste! Og selve mobilabonnementet er det billigste på marked for tiden. Så langt kan Hudya virkelig anbefales.

Ble veldig skuffet over første regning. Fikk hudya fra den 27.9 men var beregna betaling fra den 18.9 da jeg bestilte. Det må jeg si var meget skuffende så jeg kommer til og følge med heretter. Bestilte med 6 G og 269 i mnd.

Svært hyggelig dame som fikset alt på kort tid, hvis jeg skal lete etter noe å klage på så kunne det vært litt bedre 4G dekning enkelte steder. Men ellers er jeg superfornøyd! Billig og bra😊

Fikk veldig god og kompetent svar på alle mine spørsmål pr telefon og email. Vi nå byttet mobilbredbånd til Hudya Mobil. Fikk beskjed om at de ordner alt med den gamle leverandør. Vi er kjempefornøyd 🙂 Anbefales!

Vi var litt uheldig med forrige telefonabonnement, hvor det var dårlig dekning og høye priser. Vi sammenlignet løsninger i markedet og landet på Hudya som leverer på Telenor nettet. Fikk en god pris for telefoni og data. Overføringen gikk smertefritt og vi har vært veldig fornøyd med tjenesten. Når jeg denne uken hadde behov for å gjøre en endring raskt, ringte jeg kundeservice. Jeg forventet ventetid og treg saksgang men konsulenten fikset alt og ringte meg tilbake for å bekrefte at det nå var i orden. Kjempeflott!

Måten Hudya driver selskapet på uten reklame og en mengde ting som ikke er til nytte for den enkelte kunde gjør at selskapet er absolutt det billigste på markedet med topp dekning og gode abonnement. Jeg har vært kunde i flere år (tidl. Telipol). Hudya kan anbefales på det varmeste. Kommer ikke på noe negativt ved Hudya men kanskje dere kunne bruke oss fornøyde kunder til å spre budskapet om Hudya i form av en mail til oss om opplysninger med hvordan nye kunder skal gå frem.

Bedre mobiloperatør skal du lete lenge etter. Min erfaring med Hudya er enestående og har ingen negativt og si om Hudya. Anbefales på det sterkeste!

Gode og konkurransedyktige priser og veldig god kundeservice. Svarer raskt på henvendelser og veldig hjelpsomme kundebehandlere. Svært fornøyd.

Leverer som jeg forventer. God dekning. Fin pris. Ingen problemer. Når Hudya også får eSim blir det nesten mer enn det som kan ventes fra billigleverandør (seks stjerner?)

Feirer nå 1 år med Telipol/Hudya. Har totalt 7 abonnement som enkelt administreres i et enkelt web-grensesnitt hvor datakontroll, tilleggspakker og andre tjenester lett kan endres. Kundeservice, når noe likevel går galt, har også fått stadig bedre responstid og ryddevilje !

Veldig bra dekning særlig i Hoksund området, der merker jeg stor forskjell.. Kundeservice er seriøs og hjelpsom

Gode priser, ikke hatt noe problem med dekning og særdeles høflig og hjelpsom kundeservice. Flinke folk.

Jeg byttet mobil abonnement til Hudya mobil, for det skulle passe mitt bruk og skulle være enkelt å ha med å gjøre. Kundeservice'en er helt suverent!

Billig leverandør, med knall bra dekning. Enkel og oversiktelig nettside! Veldig behjelpelig på kundeservice også da jeg glemmer pinkoder :P

Er veldig godt fornøyd abonnementet hos Hudya (mobil og nett). De har konkurransedyktige priser, men det viktigste for meg har vært at de er svært tilgjengelige, hyggelige og behjelpelige når tekniske problemer har oppstått. Ting har blitt løst raskt og effektivt, noe som har vært veldig viktig i mitt arbeid.

Har brukt Hudya siden overgangen fra mitt forrige selskap, informasjonsflyten ved overgang og kvaliteten av tjenestene har vært ypperlig siden første dag. Telenor dekning selvfølgelig. I kontakt har de vært omgjengelig, løsningsorientert og ryddige i det de har foreslått. Kan anbefales da det rett og slett fungerer!

Sender fortsatt ut papir-faktura, e-faktura skulle være tilgjengelig fra sommeren. Bortreist og får papirfaktura, sms sendes til en mobil som benyttes bare hjemme. Stenger mobilen og sender brev med b-post, ingen mulighet å få betalt. Uhøflig og usann fremstilling av virkeligheten. Sim kort til min alarm er ikke levert, men likevel har de sendt krav på abonnementet og stengt det. Jeg har benyttet mange leverandører gjennom 50 år med mobil men maken til dette har jeg ikke opplevd. Styr unna denne leverandøren, fatter ikke Telenor lar de benytte sine tjenester!

Du får telenor dekning til en grei nok pris, men anbefaler å velge en annen operatør: - Uredelig faktureringspraksis - Ikke fungerende hjemmesider/admin.sider - Problematisk dersom du bruker mye data (les: pris samt uberegnelig kalkulering av brukt data)

Fikk min første regning og den var skyhigh. Den var helt på bærtur og jeg bytter tilbake til ice som også har en kjempebra app som hjelper deg å holde oversikt med abbonnementet ditt. ice.no. Hudya blir ikke min leverandør lengre!!

Men skal du bruke dette abonnementet ute på sjøen og offshore via Telenor Maritime blir det fort alvorlig dyrt..

Byttet fra en helt urimelig pris for de enkle tjenestene jeg trengte hos Telenor, til en utrolig god pris for nettopp de tjenestene jeg trengte hos Hudya. Samme nett brukes også enda prisen er veldig mye lavere.

Stay away! The product is mediocre, but what really, really point this out as a supplier to avoid is the total lack of customer service. There is a online chat, which actually has a disclaimer that they might not read the messages until the next day. That is not a chat, my friend, that is a contact form. I had paid all bills, but still got reminders and they even sent it to a external collection agency. The collection agency had the presence of mind to actually check if the balance was paid, which it was, and deleted the claim. Hudya, however, persist with the claim to see if they can wrestle out some more dough, I guess. Stay away.
Jeg byttet ifra Onecall til Hudya pga lavere pris og mer data pluss de bruker Telenor sitt nett. Alt gikk fint frem til jeg fikk epost der min eldgamle adresse sto der de skulle sende simkort til. Men det var en smal sak og ordne opp i med kundeservice.

Veldig fornøyd med Hudya/Telipol etter at jeg gikk fra Komplett og hit. Er nå i USA, og sendte et spørsmål til de på mail - svaret kom timen etter! 😊 Jeg forventet ikke å få svar for dagen etter, tidligst! Det eneste negative jeg kommer på er at de foreløpig ikke har app, men kun en nettside hvor man administrerer abonnementet.. Men det er ikke noe problem, da jeg har lagret innloggingen der.. Så går fort å logge inn. At de bruker telenornettet er også et pluss, selv om jeg i utgangspunktet ikke liker telenor..
Svarer kjapt når du sender spørsmål via mail. God dekning overalt og du får mye data for prisen pr.måned. veldig fornøyd 😊😊