Meny

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

3,8/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
5
av 37 innen
mobilselskap
77%
anbefaler
Scoopr Mobil
Filtrer omtaler
186
26
12
9
44
Sorter omtaler etter
Viser av 277 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Scoopr Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra produkt og utmerket kundeservice"
7 syns denne omtalen er nyttig

Vi ville bestille mobilabonnement til bedriften vår og kontaktet kundeservice. I under to timer fikk vi tildelt en kundeveileder som hjalp oss med avklaring og bestilling. Alle spørsmål vi stilte ble besvart med en hyggelig telefonsamtale eller på epost i løpet av minutter. Dette er kundeservice på sitt beste! Og selve mobilabonnementet er det billigste på marked for tiden. Så langt kan Hudya virkelig anbefales.

Svar fra Scoopr Mobil
15.10.2019 10:28
Hei! Veldig fint å høre at du var fornøyd med bestillingshjelpen hos oss. Vi håper du blir fornøyd fremover, og ikke nøl med å ta kontakt hvis du skulle ha andre spørsmål! Hilsen Thomas fra Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ble skuffet over regningen, rett skal være rett etter avtale"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ble veldig skuffet over første regning. Fikk hudya fra den 27.9 men var beregna betaling fra den 18.9 da jeg bestilte. Det må jeg si var meget skuffende så jeg kommer til og følge med heretter. Bestilte med 6 G og 269 i mnd.

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 11:35
Hei Einar. Takk for din tilbakemelding! Jeg sjekket din faktura, og ser at du er fakturert for månedsavgift fra 28.09 som er dagen etter at ditt mobilnummer ble overført til oss. Dette står nærmere spesifisert på s. 2 på fakturaen. Fakturaperioden som er spesifisert øverst (18.09 - 30.09) gjelder eventuell forbruk utover det som er inkludert, og ikke månedsavgiften. Siden dette kan skape misforståelser, vil vi endre på oppsettet fra neste faktura. Tusen takk for at du sa fra om dette, og for at du har bidratt til at fakturaen blir enklere å forstå for alle kunder 🙂 Med vennlig hilsen Thomas i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Effektiv og god service!"
9 syns denne omtalen er nyttig

Svært hyggelig dame som fikset alt på kort tid, hvis jeg skal lete etter noe å klage på så kunne det vært litt bedre 4G dekning enkelte steder. Men ellers er jeg superfornøyd! Billig og bra😊

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 11:34
Hei Therese. Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen din, det er alltid fint å høre hva kundene våre synes om oss og vår kundeservice. Det er det vi lærer av og får energi og inspirasjon av. Når det gjelder dårlig dekning så vet jeg ikke hvor du opplever dette, men ta gjerne kontakt med kundeservice for en prat, så kan vi sjekke dekningskartet og se om vi finner noen svar der. Vi har Telenor-dekning med fri fart, og leverer den dekningen som til enhver tid finnes i området du er i. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Kjempebra kundeservice!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Fikk veldig god og kompetent svar på alle mine spørsmål pr telefon og email. Vi nå byttet mobilbredbånd til Hudya Mobil. Fikk beskjed om at de ordner alt med den gamle leverandør. Vi er kjempefornøyd 🙂 Anbefales!

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 14:39
Hei Carmen. Takk for hyggelig tilbakemelding og anbefaling, det setter vi stor pris på. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Lave priser, god dekning og god kundeservice"
12 syns denne omtalen er nyttig

Vi var litt uheldig med forrige telefonabonnement, hvor det var dårlig dekning og høye priser. Vi sammenlignet løsninger i markedet og landet på Hudya som leverer på Telenor nettet. Fikk en god pris for telefoni og data. Overføringen gikk smertefritt og vi har vært veldig fornøyd med tjenesten. Når jeg denne uken hadde behov for å gjøre en endring raskt, ringte jeg kundeservice. Jeg forventet ventetid og treg saksgang men konsulenten fikset alt og ringte meg tilbake for å bekrefte at det nå var i orden. Kjempeflott!

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 11:32
Hei Randi. Tusen takk for gode skussmål, det er vi så glade for at du deler. Det er bare å ta kontakt igjen om du har spørsmål om våre tjenester, så hjelper vi deg mer enn gjerne. Mvh Majken i Hudya
Dagfinn E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk selskap som ikke kaster bort penger på tull og fjas"
5 syns denne omtalen er nyttig

Måten Hudya driver selskapet på uten reklame og en mengde ting som ikke er til nytte for den enkelte kunde gjør at selskapet er absolutt det billigste på markedet med topp dekning og gode abonnement. Jeg har vært kunde i flere år (tidl. Telipol). Hudya kan anbefales på det varmeste. Kommer ikke på noe negativt ved Hudya men kanskje dere kunne bruke oss fornøyde kunder til å spre budskapet om Hudya i form av en mail til oss om opplysninger med hvordan nye kunder skal gå frem.

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 11:32
Hei Dagfinn. Dette var hyggelig lesning, tusen takk skal du ha! Det varmer å høre at du er så fornøyd, og ikke minst at du har vært kunde lenge og har fulgt med på at vi tok over kunder fra tidligere leverandør. Fornøyde kunder er jo den beste reklamen et selskap som oss kan få! Ta gjerne kontakt med vår hyggelige kundeservice om du ønsker konkrete tips om hvordan du går frem for å invitere nye kunder - eller henvis dem til hudya.no for informasjon og bestilling. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"BESTE MOBILOPERATØREN"
6 syns denne omtalen er nyttig

Bedre mobiloperatør skal du lete lenge etter. Min erfaring med Hudya er enestående og har ingen negativt og si om Hudya. Anbefales på det sterkeste!

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 11:32
Hei Metin, takk for gode ord. Vi setter enormt pris på din tilbakemelding og anbefaling, og det er veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd med oss. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Anbefales!"
8 syns denne omtalen er nyttig

Gode og konkurransedyktige priser og veldig god kundeservice. Svarer raskt på henvendelser og veldig hjelpsomme kundebehandlere. Svært fornøyd.

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 11:31
Hei Helle. Så hyggelig at du er fornøyd med våre priser og vår kundeservice, og at du får effektiv hjelp når du trenger det. Akkurat slik vi ønsker at kundeopplevelsen hos Hudya skal være! Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Akkurat det jeg forventer og ingen problemer"
11 syns denne omtalen er nyttig

Leverer som jeg forventer. God dekning. Fin pris. Ingen problemer. Når Hudya også får eSim blir det nesten mer enn det som kan ventes fra billigleverandør (seks stjerner?)

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 11:31
Hei Gustav. Så hyggelig at du er fornøyd med leveranse, dekning og pris. Det varmer og inspirerer alle oss i Hudya til å jobbe hardt og utvikle oss enda mer i tiden fremover. Når det gjelder eSim så står det på to do-listen, og vi jobber med å få det på plass. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Vinner på pris, oversikt og kundeservice!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Feirer nå 1 år med Telipol/Hudya. Har totalt 7 abonnement som enkelt administreres i et enkelt web-grensesnitt hvor datakontroll, tilleggspakker og andre tjenester lett kan endres. Kundeservice, når noe likevel går galt, har også fått stadig bedre responstid og ryddevilje !

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 11:31
Hei Anders. Så hyggelig av vi har hatt 1-årsjubileum sammen, og takk for veldig hyggelig tilbakemelding på våre tjenester og kundeservice. Med vennlig hilsen Majken i Hudya.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Veldi bra dekning, og kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra dekning særlig i Hoksund området, der merker jeg stor forskjell.. Kundeservice er seriøs og hjelpsom

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 11:31
Hei Edgar. Takk for din anbefaling. Vi er så glade for å høre at du er fornøyd med Telenor-dekningen og at du får god hjelp fra vårt kompetente kundeserviceteam. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Absolutt anbefalelsesverdig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Gode priser, ikke hatt noe problem med dekning og særdeles høflig og hjelpsom kundeservice. Flinke folk.

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 11:31
Hei Stian. Takk for at du har tatt deg tid til å anbefale oss og dele din oppfatning av våre priser, tjenester og dyktige kundeserviceteam. Det varmer! Bare å ta kontakt om det skulle være noe, så tar vi en hyggelig prat. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og greit, god kundeservice!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet mobil abonnement til Hudya mobil, for det skulle passe mitt bruk og skulle være enkelt å ha med å gjøre. Kundeservice'en er helt suverent!

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 11:30
Hei Amund. Takk for gode ord. Vi jobber daglig med å forenkle våre tjenester og lytte til kundene våre, så det er veldig hyggelig at du er fornøyd med servicen du har fått. Vi er her om det skulle være noe! Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig med bra dekning"
7 syns denne omtalen er nyttig

Billig leverandør, med knall bra dekning. Enkel og oversiktelig nettside! Veldig behjelpelig på kundeservice også da jeg glemmer pinkoder :P

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 11:29
Hei Benny. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd, og ikke minst at du er så raus og deler det. Tips: Du finner både PIN og PUK på Min side om du skulle være i beita en annen gang. Og så hjelper vi deg selvsagt på kundeservice om du skulle trenge det. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hyggelig og effektiv kundeservice!"
7 syns denne omtalen er nyttig

Er veldig godt fornøyd abonnementet hos Hudya (mobil og nett). De har konkurransedyktige priser, men det viktigste for meg har vært at de er svært tilgjengelige, hyggelige og behjelpelige når tekniske problemer har oppstått. Ting har blitt løst raskt og effektivt, noe som har vært veldig viktig i mitt arbeid.

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 11:29
Hei Eirik. Takk for en herlig tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med våre priser, og ikke minst at du opplever å få hjelpen du trenger når du trenger det. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ryddig og forutsigbart"
6 syns denne omtalen er nyttig

Har brukt Hudya siden overgangen fra mitt forrige selskap, informasjonsflyten ved overgang og kvaliteten av tjenestene har vært ypperlig siden første dag. Telenor dekning selvfølgelig. I kontakt har de vært omgjengelig, løsningsorientert og ryddige i det de har foreslått. Kan anbefales da det rett og slett fungerer!

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 11:28
Hei Njål. Takk for din gode tilbakemelding og anbefaling. Det er godt å høre at du er fornøyd med både informasjonsflyt, tjenester, dekning og kundeservice. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Useriøs, villedende og forferdelig kundeservice"
10 syns denne omtalen er nyttig

Sender fortsatt ut papir-faktura, e-faktura skulle være tilgjengelig fra sommeren. Bortreist og får papirfaktura, sms sendes til en mobil som benyttes bare hjemme. Stenger mobilen og sender brev med b-post, ingen mulighet å få betalt. Uhøflig og usann fremstilling av virkeligheten. Sim kort til min alarm er ikke levert, men likevel har de sendt krav på abonnementet og stengt det. Jeg har benyttet mange leverandører gjennom 50 år med mobil men maken til dette har jeg ikke opplevd. Styr unna denne leverandøren, fatter ikke Telenor lar de benytte sine tjenester!

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 11:28
Hei. Det er beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med oss og våre tjenester. Her høres det ut som det har oppstått en rekke hendelser som har gjort det uoversiktlig vedr. betaling. Både AvtaleGiro og eFaktura er på plass, og vi sender faktura på e-post til alle, så papirfaktura blir unntaksvis benyttet til de som har bedt om det. SMS-påminnelse sendes til mobilnummeret som er registrert, og purringer sendes alltid med posten ihht. norsk lov. Jeg anbefaler at du tar kontakt med oss dersom det er noe som er uklart vedr. SIM-kortet til alarmen din. Dersom det ikke er registeret at det ikke ble mottatt, vil fakturering gå automatisk.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Hudya omtale"
8 syns denne omtalen er nyttig

Du får telenor dekning til en grei nok pris, men anbefaler å velge en annen operatør: - Uredelig faktureringspraksis - Ikke fungerende hjemmesider/admin.sider - Problematisk dersom du bruker mye data (les: pris samt uberegnelig kalkulering av brukt data)

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 12:50
Hei Bengt. Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke var fornøyd med våre tjenester da du var kunde hos oss. Vi fakturerer månedlig for månedsavgift og evt. forbruk utover det som er inkludert i abonnementet. Alle priser og betingelser er gjort kjent på våre sider, og vi har en operativ Min side med mulighet for oversikt over forbruk, administrasjon av tjenester som f.eks. Datakontroll, kjøp av ekstra datapakker, sperring av ulike tjenester, med mer. Vi fakturerer for det forbruket som vi får innlest fra vår leverandør, og som en bedrift i vekst jobber vi selvsagt kontinuerlig med å utvikle våre tjenester og vår plattform. Takk for at du tok deg tid til å fortelle om din opplevelse, slik at vi kan bli enda bedre til å informere om hvordan våre tjenester fungerer og hvilke muligheter som finnes. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna"
8 syns denne omtalen er nyttig

Fikk min første regning og den var skyhigh. Den var helt på bærtur og jeg bytter tilbake til ice som også har en kjempebra app som hjelper deg å holde oversikt med abbonnementet ditt. ice.no. Hudya blir ikke min leverandør lengre!!

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 12:50
Hei. Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke var fornøyd med oss og at du fikk en uventet høy faktura. Da jeg ikke kjenner til hvem du er og hvilken faktura du viser til, må jeg besvare på generell basis. Vi fakturerer for månedsavgift og evt. forbruk utover det som er inkludert i abonnementet. Den første fakturaen kan være noe høyere, fordi vi fakturerer månedsavgift fra datoen du ble kunde og påfølgende måned, samt evt. ekstra forbruk. Fra neste faktura fakturerer vi kun for 1 månedsavgift samt evt. ekstra forbruk som ikke er inkludert. Ekstra forbruk kan være overforbruk av data, kjøp av datapakker, bruk av innholdstjenester, spesialnummer, samtaler på fly og skip eller samtaler til utlandet fra Norge. I enkelte tilfeller kan det for eksempel lønne seg å oppgradere abonnementet dersom forbruket er jevnt over høyere enn det abonnementet som er bestilt, og man kan også tilpasse abonnementet enten via kundeservice eller på Min side. I alle tilfeller oppfordrer vi våre kunder til å gjøre seg kjent med hva som er inkludert, og kontakte oss for råd om noe er uklart. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra.. til lands.."
9 syns denne omtalen er nyttig

Men skal du bruke dette abonnementet ute på sjøen og offshore via Telenor Maritime blir det fort alvorlig dyrt..

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 12:44
Hei Mcomar. Takk for din tilbakemelding. Hyggelig å se at du er fornøyd med våre basistjenester! Når det gjelder bruk av samtaler på ferge, skip og offshore er vi enige i at prisene er høye, da de reflekterer vår pris hos vår leverandør. Dette er gjengs i markedet. I praksis anbefaler vi våre kunder å slå av mobildata og begrense mobilbruk på skip, fly m.m., nettopp for å unngå ubehagelige overraskelser på regningen. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra pris for riktig tjeneste"
7 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra en helt urimelig pris for de enkle tjenestene jeg trengte hos Telenor, til en utrolig god pris for nettopp de tjenestene jeg trengte hos Hudya. Samme nett brukes også enda prisen er veldig mye lavere.

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 12:44
Hei Andor. Takk for din hyggelige tilbakemelding, vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å anbefale oss. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Stay away"
6 syns denne omtalen er nyttig

Stay away! The product is mediocre, but what really, really point this out as a supplier to avoid is the total lack of customer service. There is a online chat, which actually has a disclaimer that they might not read the messages until the next day. That is not a chat, my friend, that is a contact form. I had paid all bills, but still got reminders and they even sent it to a external collection agency. The collection agency had the presence of mind to actually check if the balance was paid, which it was, and deleted the claim. Hudya, however, persist with the claim to see if they can wrestle out some more dough, I guess. Stay away.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Operatørbytte"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet ifra Onecall til Hudya pga lavere pris og mer data pluss de bruker Telenor sitt nett. Alt gikk fint frem til jeg fikk epost der min eldgamle adresse sto der de skulle sende simkort til. Men det var en smal sak og ordne opp i med kundeservice.

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 12:44
Hei Stein. Takk for din tilbakemelding. Det er uklart hvorfor vi fikk opp din gamle adresse da du bestilte, men desto bedre er det at du tok kontakt og vi fikk ryddet opp i det med en gang. Med vennlig hilsen Majken i Hudya.
John A. W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig tilfredsstillende mobilselskap!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med Hudya/Telipol etter at jeg gikk fra Komplett og hit. Er nå i USA, og sendte et spørsmål til de på mail - svaret kom timen etter! 😊 Jeg forventet ikke å få svar for dagen etter, tidligst! Det eneste negative jeg kommer på er at de foreløpig ikke har app, men kun en nettside hvor man administrerer abonnementet.. Men det er ikke noe problem, da jeg har lagret innloggingen der.. Så går fort å logge inn. At de bruker telenornettet er også et pluss, selv om jeg i utgangspunktet ikke liker telenor..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning,gode priser og god kundeservice"
8 syns denne omtalen er nyttig

Svarer kjapt når du sender spørsmål via mail. God dekning overalt og du får mye data for prisen pr.måned. veldig fornøyd 😊😊

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR