Meny

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

3,9/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
5
av 37 innen
mobilselskap
78%
anbefaler
Scoopr Mobil
Filtrer omtaler
184
23
11
9
41
Sorter omtaler etter
Viser av 268 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Scoopr Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Anbefales!"
8 syns denne omtalen er nyttig

Gode og konkurransedyktige priser og veldig god kundeservice. Svarer raskt på henvendelser og veldig hjelpsomme kundebehandlere. Svært fornøyd.

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 11.31
Hei Helle. Så hyggelig at du er fornøyd med våre priser og vår kundeservice, og at du får effektiv hjelp når du trenger det. Akkurat slik vi ønsker at kundeopplevelsen hos Hudya skal være! Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Akkurat det jeg forventer og ingen problemer"
11 syns denne omtalen er nyttig

Leverer som jeg forventer. God dekning. Fin pris. Ingen problemer. Når Hudya også får eSim blir det nesten mer enn det som kan ventes fra billigleverandør (seks stjerner?)

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 11.31
Hei Gustav. Så hyggelig at du er fornøyd med leveranse, dekning og pris. Det varmer og inspirerer alle oss i Hudya til å jobbe hardt og utvikle oss enda mer i tiden fremover. Når det gjelder eSim så står det på to do-listen, og vi jobber med å få det på plass. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Vinner på pris, oversikt og kundeservice!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Feirer nå 1 år med Telipol/Hudya. Har totalt 7 abonnement som enkelt administreres i et enkelt web-grensesnitt hvor datakontroll, tilleggspakker og andre tjenester lett kan endres. Kundeservice, når noe likevel går galt, har også fått stadig bedre responstid og ryddevilje !

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 11.31
Hei Anders. Så hyggelig av vi har hatt 1-årsjubileum sammen, og takk for veldig hyggelig tilbakemelding på våre tjenester og kundeservice. Med vennlig hilsen Majken i Hudya.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Veldi bra dekning, og kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra dekning særlig i Hoksund området, der merker jeg stor forskjell.. Kundeservice er seriøs og hjelpsom

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 11.31
Hei Edgar. Takk for din anbefaling. Vi er så glade for å høre at du er fornøyd med Telenor-dekningen og at du får god hjelp fra vårt kompetente kundeserviceteam. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Absolutt anbefalelsesverdig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Gode priser, ikke hatt noe problem med dekning og særdeles høflig og hjelpsom kundeservice. Flinke folk.

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 11.31
Hei Stian. Takk for at du har tatt deg tid til å anbefale oss og dele din oppfatning av våre priser, tjenester og dyktige kundeserviceteam. Det varmer! Bare å ta kontakt om det skulle være noe, så tar vi en hyggelig prat. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og greit, god kundeservice!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet mobil abonnement til Hudya mobil, for det skulle passe mitt bruk og skulle være enkelt å ha med å gjøre. Kundeservice'en er helt suverent!

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 11.30
Hei Amund. Takk for gode ord. Vi jobber daglig med å forenkle våre tjenester og lytte til kundene våre, så det er veldig hyggelig at du er fornøyd med servicen du har fått. Vi er her om det skulle være noe! Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig med bra dekning"
7 syns denne omtalen er nyttig

Billig leverandør, med knall bra dekning. Enkel og oversiktelig nettside! Veldig behjelpelig på kundeservice også da jeg glemmer pinkoder :P

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 11.29
Hei Benny. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd, og ikke minst at du er så raus og deler det. Tips: Du finner både PIN og PUK på Min side om du skulle være i beita en annen gang. Og så hjelper vi deg selvsagt på kundeservice om du skulle trenge det. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hyggelig og effektiv kundeservice!"
7 syns denne omtalen er nyttig

Er veldig godt fornøyd abonnementet hos Hudya (mobil og nett). De har konkurransedyktige priser, men det viktigste for meg har vært at de er svært tilgjengelige, hyggelige og behjelpelige når tekniske problemer har oppstått. Ting har blitt løst raskt og effektivt, noe som har vært veldig viktig i mitt arbeid.

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 11.29
Hei Eirik. Takk for en herlig tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med våre priser, og ikke minst at du opplever å få hjelpen du trenger når du trenger det. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ryddig og forutsigbart"
6 syns denne omtalen er nyttig

Har brukt Hudya siden overgangen fra mitt forrige selskap, informasjonsflyten ved overgang og kvaliteten av tjenestene har vært ypperlig siden første dag. Telenor dekning selvfølgelig. I kontakt har de vært omgjengelig, løsningsorientert og ryddige i det de har foreslått. Kan anbefales da det rett og slett fungerer!

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 11.28
Hei Njål. Takk for din gode tilbakemelding og anbefaling. Det er godt å høre at du er fornøyd med både informasjonsflyt, tjenester, dekning og kundeservice. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Useriøs, villedende og forferdelig kundeservice"
10 syns denne omtalen er nyttig

Sender fortsatt ut papir-faktura, e-faktura skulle være tilgjengelig fra sommeren. Bortreist og får papirfaktura, sms sendes til en mobil som benyttes bare hjemme. Stenger mobilen og sender brev med b-post, ingen mulighet å få betalt. Uhøflig og usann fremstilling av virkeligheten. Sim kort til min alarm er ikke levert, men likevel har de sendt krav på abonnementet og stengt det. Jeg har benyttet mange leverandører gjennom 50 år med mobil men maken til dette har jeg ikke opplevd. Styr unna denne leverandøren, fatter ikke Telenor lar de benytte sine tjenester!

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 11.28
Hei. Det er beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med oss og våre tjenester. Her høres det ut som det har oppstått en rekke hendelser som har gjort det uoversiktlig vedr. betaling. Både AvtaleGiro og eFaktura er på plass, og vi sender faktura på e-post til alle, så papirfaktura blir unntaksvis benyttet til de som har bedt om det. SMS-påminnelse sendes til mobilnummeret som er registrert, og purringer sendes alltid med posten ihht. norsk lov. Jeg anbefaler at du tar kontakt med oss dersom det er noe som er uklart vedr. SIM-kortet til alarmen din. Dersom det ikke er registeret at det ikke ble mottatt, vil fakturering gå automatisk.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Hudya omtale"
8 syns denne omtalen er nyttig

Du får telenor dekning til en grei nok pris, men anbefaler å velge en annen operatør: - Uredelig faktureringspraksis - Ikke fungerende hjemmesider/admin.sider - Problematisk dersom du bruker mye data (les: pris samt uberegnelig kalkulering av brukt data)

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 12.50
Hei Bengt. Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke var fornøyd med våre tjenester da du var kunde hos oss. Vi fakturerer månedlig for månedsavgift og evt. forbruk utover det som er inkludert i abonnementet. Alle priser og betingelser er gjort kjent på våre sider, og vi har en operativ Min side med mulighet for oversikt over forbruk, administrasjon av tjenester som f.eks. Datakontroll, kjøp av ekstra datapakker, sperring av ulike tjenester, med mer. Vi fakturerer for det forbruket som vi får innlest fra vår leverandør, og som en bedrift i vekst jobber vi selvsagt kontinuerlig med å utvikle våre tjenester og vår plattform. Takk for at du tok deg tid til å fortelle om din opplevelse, slik at vi kan bli enda bedre til å informere om hvordan våre tjenester fungerer og hvilke muligheter som finnes. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna"
8 syns denne omtalen er nyttig

Fikk min første regning og den var skyhigh. Den var helt på bærtur og jeg bytter tilbake til ice som også har en kjempebra app som hjelper deg å holde oversikt med abbonnementet ditt. ice.no. Hudya blir ikke min leverandør lengre!!

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 12.50
Hei. Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke var fornøyd med oss og at du fikk en uventet høy faktura. Da jeg ikke kjenner til hvem du er og hvilken faktura du viser til, må jeg besvare på generell basis. Vi fakturerer for månedsavgift og evt. forbruk utover det som er inkludert i abonnementet. Den første fakturaen kan være noe høyere, fordi vi fakturerer månedsavgift fra datoen du ble kunde og påfølgende måned, samt evt. ekstra forbruk. Fra neste faktura fakturerer vi kun for 1 månedsavgift samt evt. ekstra forbruk som ikke er inkludert. Ekstra forbruk kan være overforbruk av data, kjøp av datapakker, bruk av innholdstjenester, spesialnummer, samtaler på fly og skip eller samtaler til utlandet fra Norge. I enkelte tilfeller kan det for eksempel lønne seg å oppgradere abonnementet dersom forbruket er jevnt over høyere enn det abonnementet som er bestilt, og man kan også tilpasse abonnementet enten via kundeservice eller på Min side. I alle tilfeller oppfordrer vi våre kunder til å gjøre seg kjent med hva som er inkludert, og kontakte oss for råd om noe er uklart. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra.. til lands.."
9 syns denne omtalen er nyttig

Men skal du bruke dette abonnementet ute på sjøen og offshore via Telenor Maritime blir det fort alvorlig dyrt..

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 12.44
Hei Mcomar. Takk for din tilbakemelding. Hyggelig å se at du er fornøyd med våre basistjenester! Når det gjelder bruk av samtaler på ferge, skip og offshore er vi enige i at prisene er høye, da de reflekterer vår pris hos vår leverandør. Dette er gjengs i markedet. I praksis anbefaler vi våre kunder å slå av mobildata og begrense mobilbruk på skip, fly m.m., nettopp for å unngå ubehagelige overraskelser på regningen. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra pris for riktig tjeneste"
7 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra en helt urimelig pris for de enkle tjenestene jeg trengte hos Telenor, til en utrolig god pris for nettopp de tjenestene jeg trengte hos Hudya. Samme nett brukes også enda prisen er veldig mye lavere.

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 12.44
Hei Andor. Takk for din hyggelige tilbakemelding, vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å anbefale oss. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Stay away"
6 syns denne omtalen er nyttig

Stay away! The product is mediocre, but what really, really point this out as a supplier to avoid is the total lack of customer service. There is a online chat, which actually has a disclaimer that they might not read the messages until the next day. That is not a chat, my friend, that is a contact form. I had paid all bills, but still got reminders and they even sent it to a external collection agency. The collection agency had the presence of mind to actually check if the balance was paid, which it was, and deleted the claim. Hudya, however, persist with the claim to see if they can wrestle out some more dough, I guess. Stay away.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Operatørbytte"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet ifra Onecall til Hudya pga lavere pris og mer data pluss de bruker Telenor sitt nett. Alt gikk fint frem til jeg fikk epost der min eldgamle adresse sto der de skulle sende simkort til. Men det var en smal sak og ordne opp i med kundeservice.

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 12.44
Hei Stein. Takk for din tilbakemelding. Det er uklart hvorfor vi fikk opp din gamle adresse da du bestilte, men desto bedre er det at du tok kontakt og vi fikk ryddet opp i det med en gang. Med vennlig hilsen Majken i Hudya.
John A. W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig tilfredsstillende mobilselskap!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med Hudya/Telipol etter at jeg gikk fra Komplett og hit. Er nå i USA, og sendte et spørsmål til de på mail - svaret kom timen etter! 😊 Jeg forventet ikke å få svar for dagen etter, tidligst! Det eneste negative jeg kommer på er at de foreløpig ikke har app, men kun en nettside hvor man administrerer abonnementet.. Men det er ikke noe problem, da jeg har lagret innloggingen der.. Så går fort å logge inn. At de bruker telenornettet er også et pluss, selv om jeg i utgangspunktet ikke liker telenor..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning,gode priser og god kundeservice"
8 syns denne omtalen er nyttig

Svarer kjapt når du sender spørsmål via mail. God dekning overalt og du får mye data for prisen pr.måned. veldig fornøyd 😊😊

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Får faktura på epost / sms, husker aldri å betale i tide og endt opp med flere purring/inkassobrev. Forferdelig opplegg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Oversiktlig og rimelig"
6 syns denne omtalen er nyttig

Et godt abonnement for meg. Nok data, ikke for dyrt. Har god oversikt på "min side" hvor man både kan huke av for å ikke overskride databruk, samt velge andre spesifikasjoner. Alltid behjelpelige når jeg tar kontakt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Et utmerket firma."
7 syns denne omtalen er nyttig

Rimelige priser og hyggelig kundeservice. Alltid vært behjelpelig om det har oppstått problemer. Kjenner meg ikke igjen i omtaler som nevner overbelastning av abonnement eller dårlig kundeservice. Snarere tvert imot. To tomler opp for Hudya!

Christopher
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke så behjelpelig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk abonnementet stengt da jeg glemte å betale en faktura det er no greit og de sa at med en gang jeg hadde betalt så skulle de aktivere den. Jeg måtte ha bankid for å logge med inn i banken noe som ikke var mulig da det deaktiverte abonnementet men på kundemailen så sa de at de hadde aktivert abonnementet midlertidig og at jeg måtte vente 15 min, det hadde gått over en time da jeg forsøkte igjen, restartet mobilen men fortsatt stengt i alle ender. Jeg ga de en sjanse kanskje måtte jeg vente en dag? men dagen etter så er det fortsatt ingenting også får jeg mail om å skru av og på mobilen og de sier DET ER AKTIVERT! men jeg har jo prøvd på flere mobiler. Hver gang jeg sier jeg ikke har brukbar abonnement så blir det stille! de var aktive med å sende meldinger helt til jeg sa at abonnementet ikke fungerte! Useriøst selskap og jeg har aldri fått regninger som tilsvarer abonnementet jeg har bestilt, alltid er det mere enn det står det koster og jeg har ikke engang brukt opp dataen. Som noen nevner her så driver dette selskapet muligens ulovlig og jeg vil gjerne inkludere min sak på eventuell saksøking!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vær forberedt på å betale mer enn abonnementet ditt koster"
6 syns denne omtalen er nyttig

Har fått feile regninger med høyere beløp i det siste. Når jeg har bestemt meg for å bytte mobilleverandøren og bestilte et nytt abonnement, fikk jeg beskjed fra Hudya, at det er oppsigelsestid, inneværende måned + 1 måned. Så nå må jeg betale for en ekstra måned hos Hudya uten at jeg har behov for det. Min opplevelse av Hudya er at de prøver å framstå som en billig leverandør, men de er det bare i teorien, i praksisen må man betale mye mer enn man egentlig sa ja til. Positivt: Bra dekning, grei kundeservice. Negativt: Oppsigelsestid, fakturabeløp stemmer ikke med abonnementet man tegnet

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kan ikke motta MMS etter Hudya overtok Helipol"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kontaktet selskapet, fikk beskjed om sende mln til et gitt nr. Ingenting har skjedd, har fremdeles samme problem, kan ikke motta MMS Dette var ok når Helipol var leverandør. Dette gidder jeg ikke mer, det er for dårlig.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dyrere enn forventet"
5 syns denne omtalen er nyttig

Hudya tok over telipol og etter det har jeg ikkje vært fornøyd. Regningene gikk fra ca 300kr til 700.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR