Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde litt problem med å opprette "min side", men Hudya har en utmerket service, så det gikk fint! Abonnementet dekker mitt behov både hjemme og på fjellet👍😀
Godt å høre at allting virker inkludert vår kundeservice :D mvh Thomas i Hudya
Jeg kontaktet Hudya og fikk en positiv opplevelse i møte med kundeservice.
Hei Marita! Det er vi glade for å høre:D. Du vet hvor vi finns om det er noe mer du trenger hjelp med. mvh Thomas i Hudya
Hadde problemer med sperret abonnement pga av en glemt betaling, men det ble åpnet på 20-30 minutter etter å sendt kvittering. I tillegg hjalp de meg med oppretting av eFaktura, noe som ikke kom opp automatisk i nettbanken.
Rimelige abonnement med god dekning! Rask og hyggelig kundeservice.
Bestilte abonnement 500mb fri tale og sms. Fant ut til min forskrekkelse at ingen av mine personopplysninger kunne endres etter at bruker og avtale var inngått. Ønsker en side med åpenhet. Detta lukter svidd lang vei.
Hei Georg! Takk for din tilbakemelding! På MinSide på www.telipol.no vil du kunne se dine personopplysninger og kunne gjøre noen endringer. Grunnet sikkerhetsårsaker er det begrenset hvor mye du kan endre inne på MinSide, da siden ikke har en 2-factor idendifisering (for eks innlogging med SMS eller BankID). Vi tar sikkerheten til våre kunder på alvor, og vi har som mål å være så ærlige og åpne som mulig i alt vi gjør. Så ikke nøl med å spørre hvis det er mer du er usikker på. Vi jobber med en helt ny MinSide løsning, MyHudya, som vil komme i løpet av 2020. Der vil du kunne endre blant annet adresse og annen kontaktinformasjon. Hvis du ønsker å gjøre endringer nå kan du også kontakte kundeservice på telefon 21 41 56 00 eller på mail til [email protected], så hjelper vi deg gjerne. Hilsen Jonna I Hudya
Jeg har ikke noe negativt å si om tjeneste de tilbyr - dekning, hastighet, kvalitet osv. er fullstendig top notch på alle punkt. Men, rett etter at jeg bytter til Hudya fra en annen leverandør (som jeg har hatt i drøyt 14 år), begynte jeg å bli nedringt av selgere, hustlere osv., spesielt fra USA (country code +1). Jeg dobbeltsjekket om jeg hadde registret meg noe sted den nærmeste fortiden som kunne føre til dette, men den eneste forskjellen har vært bytte av leverandør på mobilen. På en side er dette kanskje nødvendig for å holde prisene SÅ lave, men det i hovedsak forkastelig. Har selvfølgelig videreformidlet dette til de rette myndigheter, men det går vel ikke så langt da jeg ikke har noen mulighet for å skaffe regelrett bevis på dette.
Hei Fredrik! Det er fint å høre at du er fornøyd med dekning, pris og kundeservice hos oss og setter pris på tilbakemeldingen din. Vi gjør ingen videreformidling eller videresalg av din personlige informasjon, hverken til Norske eller utenlandske selskaper. Det kan se ut som du har blitt utsatt for telefoner som er forsøk på svindel, noe vi har sett en økning i den siste tiden. Svindlere ringer gjennom tilfeldige norske nummerserier, så at dette begynte å skje når du byttet til oss er helt tilfeldig. Så fremt du ikke svarer på anropene så vil disse forsøkene på svindel slutte, når de merker at de ikke får noe svar. Telenor jobber med ulike tiltak for å stoppe denne type anrop, men det vanskelig å vite med sikkerhet hvilke anrop som er svindel og hvilke som er reelle. Jeg forstår at dette er plagsomt, og du kan i mellomtiden sperre for de spesifikke numrene som ringer deg fra din mobil. Håper du har fått svar på hvorfor disse anropene er mottatt, og ta gjerne kontakt med oss på 21 41 56 00 eller [email protected] hvis det er mer du lurer på rundt dette. Hilsen Thomas fra Hudya
Det har vært flere anledninger hvor jeg har måttet kontakte Hudya kundeservice. Jeg har alltid fått god og rask service. Jeg har møtt løsningorienterte og serviceinnstilte konsulenter. Det eneste problemet jeg har hatt, er at telefonen ikke har fungert i utlandet og det har skapt problemer. Men, Hudya har prøvd å løse det på en god måte.
Hei Simmi! Godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Bare å si ifra hvis du lurer på noe! Hilsen Thomas fra Hudya
God dekning der hvor jeg ferdes, bl.a ute i skjærgården. God kundebehandling.
Hei Marian Godt å høre at du er fornøyd, det liker vi! Du vet hvor vi er om det skulle være noe mer:)
Telenordekning og rimelig. Flinke på supporttelefon.
Hei Tom Setter pris på din tilbakemelding og det høres meget bra ut at du fått god hjelp på telefon hos oss. Sånn det skal være å være kunde hos oss i Hudya:)
Ene registrerte telefon nummeret hadde ikke dekning i utlandet. kontaktet Hudya på mail og innen 10 minutter så var det ordnet. Og er nå 2 gangen de svarer og orden opp på veldig rask tid. Absolutt til å anbefale.
Herlig Jan:) Godt å høre du er fornøyd, det blir vi glade av å høre! Du bet hvor vi finns om det er noe mere..
De er veldig høflige operatører, som alltid lytter og er klare til å hjelpe.
Godt å høre at du er fornøyd! Setter veldig pris på din tilbakemelding og ikke nøl med å ta kontakt om du trenger hjelp med noe mer:)
Rimelig abonnement. Men de har ingen App til telefonen men får i løpet av året så kundebehandler.
Hei Idar! Det stemmer det du skriver så vi får smi oss med tålmodighet. I mellomtiden har du en mobiltilpasset minside som du også kan lagre som bokmerke på din mobil og ha med når du er på farten. Håper du holder ut:)
Vet ikke sikker om dette er Norges rimeligste mobilabonnement, men da jeg sa opp hos Telenor etter 25 år som abonnent, så ble prisen hos Sponz bare 1/3 og med større datapakke. Svært bra!
Jeg er veldig fornøyd. Kundeservicen har vært bra om jeg har trengt hjelp. God pris på abonnementene. Enkelt og greit. Fungerer supert for oss i vår familie.
Hei Trine, Så hyggelig å høre at dere er fornøyd med oss som mobiloperatør og kundeservice. Vi i Hudya jobber kontinuerlig med kundeservice og våre produkter for å kunne dekke de fleste behov, hyggelig å høre at det passer for deg og din familie. Hilsen Lene i Hudya
Skulle bestille et abonnement til litt over hundre kroner måneden, og fikk ikke etter en angivelig kredittsjekk. Har aldri hatt noen betalingsanmerkninger, og har god økonomi, god rating på alle mine kredittvurderinger. Og så skulle de selge meg forbrukslån? Dette er useriøs markedføring. Ser frem til gjenpartsbrevet for kredittvurderingen dere er lovpålagt å sende meg.
Hei Christian, Takk for din tilbakemelding, og beklager på det sterkeste den dårlige opplevelsen du hadde med bestilling via våre nettsider. Det er ulike årsaker på hvorfor du kan ha blitt avslått å bestille mobilabonnement via våre nettsider. Dette er en automatisk kredittsjekk som ikke alltid kan garantere 100% korrekte tilbakemeldinger. For eksempel så vil du ikke kunne bestille abonnement hos oss hvis du har sperret for kredittsjekk på ditt personnummer. Det er også mulig at det var en feil på nettsiden når du forsøkte å bestille, og dette er meldt til våre utviklere som vil se nærmere på dette. Angående tilbud om refinansiering ved avslag på kredittsjekk så er dette ofte en god og lønnsom tjeneste for mange som har gjeld og betalingsanmerkninger. Vi tilbyr ikke forbrukslån som er et helt annet produkt, men det er forståelig at du reagerte på dette. Jeg håper du velger å prøve vårt mobilabonnement i fremtiden, da jeg er sikker på at du blir fornøyd med oss når du får testet oss ordentlig. Kontakt oss gjerne på telefon 21 41 56 00 så kan vi ta en manuell kredittsjekk som helt sikkert kommer til å gå i orden. Med vennlig hilsen Thomas fra Hudya