Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er nå snart to mnd siden vi skiftet våre to abb. fra Telenor mobil til Hudya Mobil. Tok en telefon til kundeservice hvor jeg traff en veldig hyggelig konsulent som bistod med å skifte fra Telenor (skrekk&gru) til Hudya. I Hudyas rike utvalg fant vi to abb som passet oss perfekt. Dobbelt med data til en langt lavere pris i forhold til tidligere operatør! Og upåklagelig dekning. Det kan ikke bli bedre! Her blir du besvart kjemperaskt av kundeservice som har hyggelige personer som har kompetanse , og slipper å få svar fra en datamaskin som svarer i hytt og pine. Angrer ikke ett sekund på skifte til Hudya, og anbefaler Alle å benytte dem. Tusen takk for God Service! Mvh Bjørn
Hei Bjørn, Veldig hyggelig å få tilbakemelding fra deg, og det gleder å høre du er så fornøyd med kundeservice og våre produkter! Ikke nøl med å ta kontakt hvis det er mer du lurer på, Med vennlig hilsen Thomas fra Hudya
Jeg satt feil adresse så sim-kort ikke kom frem. Ringte kundeservice og de ordnet opp med en gang og utsatte porteringsdato og sendte nytt sim-kort så jeg ikke sto uten telefon. Ventetiden hos kundeservice var under 20 sekunder. Tommel opp!!
Super kundeservice og kjapp responstid. Her slipper du å sitte timevis på vent og stadig være kasteball. De ønsker faktisk og hjelpe deg. I tillegg er det bra priser, mange valgmuligheter og god dekning.
Hei John, Takk for en hyggelig omtale! Vi i Hudya jobber hele tiden med å forbedre vår kundeservice på best mulig måte, så omtaler som dette er noe vi tar med oss videre. Hilsen Lene i Hudya
God kundeservice og god dekning. Er jo nylig blitt kunde så har jo ikke så mye å skrive om.
Da jeg skulle til Australia sjekket jeg prisene på samtaler og sms derfra til Norge. Det var svært stor prisforskjell mellom selskapene, og Telipol /Hudya kom klart best ut. Jeg bestilte et 0,5 GB abonnement, som jeg har beholdt siden. Perfekt for oss som ikke trenger mye data. Betaler 99 kr i måneden og er kjempefornøyd.
Hei Britt, Så hyggelig at valget falt på oss som ny mobiloperatør ! Vi jobber hele tiden med å tilpasse våre produkter etter behovet til våre kunder. Det er hyggelig å få slike flotte omtaler Hilsen Lene i Hudya
Billig er viktigst, men Telenordekning er også viktig.
Hei Werner! Takk for tilbakemeldingen! - vi er enige at både pris og dekning er viktig, og vi har et fokus på å holde prisene så lave som mulig for alle våre kunder. Hilsen Thomas fra Hudya
Når nåværende leverandør av mobilabonnement plutselig velger å sette opp prisen på sitt 1GB abonnement var valget enkelt. Hudya med god dekning og lav pris er da det opplagte valget for oss som ikke trenger så mye data.
Hei Albert, Så hyggelig at du har valgt oss som ny mobiloperatør, og vi kan oppfylle dine krav med dekning og pris. Ta kontakt om det er noe vi kan hjelpe deg med ved en senere anledning Hilsen Lene i Hudya
Jeg skulle bytte fra 6 Gb til 5 Gb som passet min bruk. Kunne ikke bare endre på min side men måtte registrere nytt abonnement. Men da var jeg blitt en dårlig betaler og fikk ikke endre abonnement. Har aldrig hatt bet anmerkninger. Jeg tok da en telefon til dere og vedkommende beklaget feilen og ordnet byttet raskt. Men tilliten til dere er svekket selv om vedkommende på telefonen ordnet saken
Hei Arne, Det er beklagelig at dette oppleves noe rotete måte og endre abonnement på, men vi ønsker at man skal akseptere vilkår hos Hudya, vi jobber med å gjøre denne prosessen enklere for våre kunder som allerede er eksisterende for å unngå dette. Vi håper vi kan gjenvinne vår tillit til deg ved en senere anledning. Bare ta kontakt om det er noe annet vi kan hjelpe deg med ! Hilsen Lene i Hudya
Hadde 3GB abo pluss Datasim i router på hytta til 268,- pr. mnd hos Telipol. Flyttet til Hudya 5GB abo med Datasim inkludert til 279,- pr. mnd. Hyggelig pris. Veldig raske, hyggelige og utfyllende svar på spørsmålene mine hos kundeservice. Må presisere at dette bare gjelder operatørskiftet. Håper jeg kan fortsette å gi 5 stjerner etter hvert som jeg blir bruker av Hudya Mobil.
Hei Arild, Så bra å høre at du er fornøyd med både pris og kundeservice. Vi jobber hele tiden med og gjøre våre kunder fornøyde, topp kundeservice, og en enkel prosess med bytte av abonnement hos oss ! Hilsen Lene i Hudya
Jeg har kontaktet kundeservice to ganger den siste tiden, og begge gangene har jeg fått svar veldig fort, samme dag eller dagen etter. Tommel opp!
Hei Kristin, Så flott å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og respons tid. Vi jobber hele tiden med å forbedre vår kundeservice, så slike tilbakemeldinger setter vi stor pris på. Hilsen Lene i Hudya
Gode priser, god dekning, god kundeservice og innovativt.
Hei Kristoffer, Takk for tilbakemeldingen din! Ikke nøl med å ta kontakt hvis det er noe du lurer på :) Hilsen Thomas fra Hudya
Etter flere år som kunde er jeg fremdeles 100 % fornøyd med Hudya Mobil. Det rimeligste mobilabonnementet jeg noensinne har hatt og kundeservice er vennlige og hjelpsomme. Strålende fornøyd, og toppkarakter fra meg!
Hei Ingeborg. Vi er glade for å ha deg som kunde i så lang tid! Det er alltid en fryd å hjelpe hyggelige kunder :) Takk for din tilbakemelding! Hilsen Jonna i Hudya
Jeg fikk rask svar på det jeg lurte på. Svar fikk jeg raskt og ikke noe problem.
Hei Anne, Takk for tilbakemeldingen din - godt å høre at du fikk raskt svar og fikk løst det du lurte på. Si ifra hvis det skulle være noe mer!