Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Et abonnement jeg tenker lite på, fordi jeg har nok data, til god pris.
Her er fakta: - Jeg her vert kunde en stund - Dette er punchlinen til scoopr «Betaler du for mye?» - Dette betaler jeg 149.- 1gb - Dette er prisen for samme abn på deres hjemmeside 125.- 1gb - JA, jeg betaler for mye HOS DERE. Jeg mener det er uhederlig å ikke orientere om pris-reduksjon når det er gjeldende abn. Et hederlig selskap ville sendt melding om gledelig reduksjon til lojal kunde. Jeg mener det er hyklersk å ha en punchline som helt tydelig er prisbevisst på nye kunder uten å være det på eksisterende kunder. Er punchline en lokkedue uten innhold? Det oppleves som om de straffer eksisterende kunder, jeg har konfrontert dem med dette og sagt at dette blir da mitt bilde av dem utad.
Scoopr har kjøpt opp selskapet Hudya som jeg bestillte abonnement hos med 1GB til 119 kr. De skulle heller ikke sette opp prisen. Skrur opp prisen til 149 kr rett etter at jeg har byttet til dem. Scoopr har deretter fakturert meg for 149 kr hele tiden selv om de på nettsiden deres står en mye lavere pris for samme tjeneste. Stjeler fra kundene!
Hei Merethe, takk for din omtale. Hudya byttet navn til Scoopr i 2020. Det ble i Mai 2020 meldt om prisendring på våre abonnementer. Årsaken til denne prisendringen er fordi vi ser en stor endring i markedet og forbruket hos forbrukeren. Prisendringene sørger for at vi fortsatt kan levere deg de samme mobiltjenestene og yte god kundeservice slik du er vant til. Ta gjerne kontakt med kundeservice, så kan vi se på ditt abonnement. Hilsen oss i kundeservice
Svarer ikke på mail. Flyttet mitt abonement som medførte kjempe høye kostnader. Svarer ikke på mail med spørsmål og forklaring på hva som har skjedd.
Hei Åsmund, Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med oss. Alle henvendelser blir besvart fortløpende som de kommer inn. Din henvendelse er nå besvart med forklaring på ditt forbruk. Vi endrer og bytter ikke abonnement på vegne av våre kunder uten samtykke. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice om du har ytterligere spørsmål, 418 00 000 eller [email protected] Hilsen oss i kundeservice
Jeg fikk raskt all informasjon og hjelp jeg ba om. Med den ansatte som tar seg tid til å ringe meg tilbake etter å ha lest og lært. Stor vennlig service. Det er bare uheldig at jeg ikke kunne være kunde denne gangen.
Hei Mac, og takk for din tilbakemelding! Det er flott å høre om din opplevelse med oss! Du er er hjertelig velkommen som kunde ved en senere anledning Hilsen oss i kundeservice
Sender meg inkasso og purringer 8 måneder etter at jeg sa opp kundeforholdet. Ved nyetablering virket SIM-kortet kun 1 måned. Ba om nytt SIM-kort. Dette var ikke kommet etter 3 måneder. Sa opp.