Meny

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

3,9/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
5
av 37 innen
mobilselskap
77%
anbefaler
Scoopr Mobil

"Lokkepriser og elendig dekning (Stavanger sentrum)"

Omtale om Scoopr Mobil skrevet av Jørgen for 30.08.2020 23.27

Scoopr Mobil har totalt 270 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Scoopr Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lokkepriser og elendig dekning (Stavanger sentrum)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Lokkepriser til 269,- før det plutselig blir til 299,-dagen en skal bytte sim-kort. Har så langt kun brukt abonnementet i Stavanger, og dekningen her er helt ubrukelig. Lover ikke godt for en mann fra nord-norske trakter. Pluss for hyggelig kundeservice

Svar fra Scoopr Mobil
07.09.2020 11.35
Hei Jørgen, takk for din omtale!

Vi opererer ikke med lokkepriser på våre abonnemneter, men det er korrekt at vi har gjort en prisendring på de fleste av våre abonnementer. Det er beklagelig at denne prisendringen ble foretatt etter din bestilling hos oss. Vedrørende din dekning kan dette ligge i innstillinger på din mobiltelefon, ta gjerne kontakt med kundeservice så hjelper vi deg gjerne.

Hilsen Lene
Bytt.no
"Lokkepriser og elendig dekning (Stavanger sentrum)" skrev Jørgen om Scoopr Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Scoopr Mobil?
Gjør som Jørgen og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Scoopr Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Lave priser og bra kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet fra et annet selskap fordi prisene hadde økt der, og de hadde fjernet det billige abonnementet jeg hadde. Hudya hadde det billigste abonnementet med fri bruk og nok data. Overgangen var enkel, og da jeg hadde et lite teknisk problem nylig fikk jeg raskt hjelp. Det er også bra dekning, og jeg kan sende og mota MMS, noe jeg aldri fikk til med det gamle selskapet.

Svar fra Scoopr Mobil
07.09.2020 11.35
Hei Bjarne, og takk for din omtale!

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med våre produkter, kundeservice og hjelp ! Vi jobber hele tiden med å utvikle vår kundeservice for å kunne hjelpe våre kunder på best mulig måte, slike omtaler som dette tar vi med oss videre. Ta gjerne kontakt om det er noe vi kan hjelpe deg med ved en senere anledning.

Hilsen Lene
Jan T. E. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rask kundeservice, svarer på det man spør om, og mobilen er på nett!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hudya har utelukkende vært helt supert å ha med å gjøre. Kundeservice svarer på e-post i løpet av minutter, og når jeg har ringt har de ordnet ting med én gang. Det eneste som mangler med Hudya (og alle andre enn Telenor og Telia) er esim så jeg får klokka på nett, ellers er alt tipp topp.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08.28
Hei Jan, takk for din omtale!

Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med den hjelpen du har fått. Vi setter kundeservice veldig høyt, og jobber hele tiden med å bli enda bedre. Derfor setter vi ekstra stor pris på slike omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bruker mer data enn tidligere?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde 5 GB hos Telenor i mange år, og brukte nesten aldri opp 5gb. Kun når jeg var på hytta. men etter jeg byttet til hudya 10gb, og nå en vanlig måned med jobb og lite tid på hytta, så får jeg beskjed om at dataen er nesten brukt opp 10 dager før månedsskifte. Synes dette virker veldig rart! Virker ikke som at 1 GB er GB rett å slett. Utenom dette så virker hudya helt topp ellers.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08.25
Hei Geir, takk for din omtale.

Det vi ser når man bytter operatør er at mange får følelsen av at mobildataen forsvinner raskere hos en ny operatør enn tidligere. Ofte er dette fordi man har data Rollover oppspart og vil få følelsen av å ikke gå tom for mobildata, da man ofte har mer enn hva abonnementet originalt er på. Når du bytter operatør starter man på null i Rollover, og man vil da få følelsen av at det går mer mobildata enn normalt, selv om forbruket er det samme hos begge operatører. Ta gjerne kontakt med kundeservice på kundeservice@hudya.no eller 21 41 56 00, så tar vi gjerne en titt på ditt forbruk.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"billigere på papiret"
3 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til huydya mobil for 5 mnd siden, funker greit helt til det kommer til mobildataforbruk. Av en eller annen grunn så steg mitt dataforbruk som har vært stabilt i 2 år på mellom 15 og 20 gb, til mellom 25 og 30 gb over natta. Så billigere har det ikke vært da jeg har måttet kjøpe dyre ekstapakker. Deretter har jeg fått oppgradert til 30gb abonnement, og nå er vist forbruket mitt på 15-20 gb igjen. Lukter lureri ikke fornøyd. Kan legge til at jeg har hatt samme mobiltelefon i over 2 år.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08.22
Hei Kevin, og takk for din omtale.

Det vi opplever ved dataforbruk når man bytter operatør, er at man ofte hos tidligere operatør har hatt data Rollover oppspart, slik at man får følelsen av å ikke gå tom for mobildata, hos ny operatør starter man på null Rollover, og det kan da virke som at man går fortere tom for mobildata enn tidligere, selv om bruken av mobilen er den samme hos begge operatører. Vi registrerer forbruk på samme måte som de fleste andre operatører, hvor vi får faktisk forbruk registrert fra netteier. Ta gjerne kontakt med kundeservice på kundeservice@hudya.no eller 21 41 56 00, så kan vi se over ditt forbruk.
Scoopr Mobil har totalt 270 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR