Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Scoopr Mobil
3.8
302 verifiserte omtaler
Fjordkraft Mobil overtar Skymobil og Scoopr sine kunder.
Scoopr Mobil sitt samarbeid med Skymobil avsluttes, ettersom Skymobil har overført sine kunder til Fjordkraft Mobil. Klikk her for å gå til Fjordkraft Mobil.

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
302 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Scoopr Mobil trenger minimum 10 omtaler.
75%
Utmerket
75% anbefaler Scoopr Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 302 omtaler om Scoopr Mobil

FILTRER OMTALER
198
28
13
13
50
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Scoopr Mobil
Scoopr Mobil har 302 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig bra

Omtale av  Ronja J

Fornøyd med pris og ikke minst veldig fornøyd med god hjelp fra Mail og raskt svar!

Nyttig (2)

Ansvarsfraskrivelse big time

Omtale av  Einar H

Alle våre telefoner var sperret fra bruk i Danmark. Måtte kontakte kundeservice og først fant de ikke ut hvorfor vi var blokkert alle 4 i familien. Senere la de seg flate og fant ut at vi alle var sperret for utenlandstrafikk. Fikk åpnet telefonene slik at vi kunne motta og sende sms samt surfe på nett. Når vi skulle hjem med ferjen så koblet en av telefonene seg opp automatisk og vi fikk påført oss en ekstra regning på 500,- kr for data trafikk. Kundeservice kom med forklaringer og ikke noe mere. I tillegg fikk vi sms med velkommen til Danmark, fra Sponz, enda de nå heter Hudya. Helt utrolig dårlig kundebehandling og de virker desperate om de får dårlig tilbakemelding. Kommer bare med unnskyldninger og beskyldninger mot kunder og Sponz. Styr unna!

Svar fra Scoopr Mobil
01.07.2020 13:40

Hei Einar, takk for din omtale. Vi beklager for at du har hatt en dårlig opplevelse når du var ute på reise og med vår kundeservice. Kundeservice prøver alltid sitt beste med å løse problemene som skulle oppstå, men av og til skjer det en menneskelig feil. Fakturaen du referer til er for datatrafikk på skip eller ferjer, dette er ikke inkludert i abonnementet siden man ikke er tilkoblet nettverket på fastlandet men satellitt, som gjør at det blir dyrere. Vi prøver ikke komme med unnskyldninger, men vi ønsker å forklare situasjonen som den er. Det er beklagelig at du opplever dette som ansvarsfraskrivelse, det er noe vi virkelig ikke prøver å gjøre. Ta gjerne kontakt med kundeservice igjen, slik at vi kan finne en løsning på dette. Hilsen Jonna i Hudya

Nyttig (3)

God service og priser.

Omtale av  Nina

Fikk tak i kundeservice med en gang, veldig hyggelig ung mann som svarte å fikk fort hjelp med det jeg trengte. Veldig fornøyd med prisene :-)

Nyttig (4)

Leverer ikke og stjeler penger

Omtale av  Miriam A

Bestilte disse da de var best i test og rimelig. Fikk ikke mobildekning som jeg skulle og har hatt en forferdelig mnd med ekle situasjoner hvor Google maps ikke virker, jeg ikke får sms før 1 dag etter de er kommer mm. Selskapet nekter å ta på seg ansvar for at de ikke leverer det jeg betaler for. I tillegg er det tatt 20 kr fra nettbank uten mitt samtykke, og jeg har spesifikt bestilt uten noe form for tilleggstjenester eller mulighet for dette. Nest Sist men ikke minst setter de opp prisen med nesten 50 prosent etter under 2 uker med dem. Fra 113 til 149 kr mnd, hele vitsen borte. Sist men ikke minst, jeg byttet tilbake til Ice 1.6 med overtakelse 10.6. Her pleier selskapene å snakke med hverandre og jeg trenger ikke gjøre noe. Hudya krever betaling for denne mnd også, selv om jeg a ikke har hatt dem, og b de har aldri levert det jeg betaler for. Hadde vært bedre å ikke ha noe mobilabonnement disse mnd, så hadde jeg i hvertfall vært forberedt på å ikke ha data.enn at det aldri virker i viktige situasjoner. Kundeservice er heller ikke god, en gjeng med fjols som ingen vil ta ansvar for noe, og skryter seg selv opp i skyene på tross at det er et elendig selskap. Skal aldri nærme meg dette selskapet igjen og råder ingen andre til å ha dem heller

Svar fra Scoopr Mobil
15.06.2020 11:47

Hei Miriam, takk for din omtale. Det at man ikke har mobildekning, ikke får brukt enkelte tjenester eller mottar f.eks SMS senere enn de er sendt, tyder på dekningsproblemer. Ofte når man bytter mobiloperatør må man endre nettverksinnstillinger direkte på mobiltelefonen, noe som kan løse hele problemet. Som kunde hos oss i Hudya har du Telenordekning, og vi kan dessverre ikke forutse om du vil ha dekning hos Telenor eller ikke. Her anbefaler vi deg at du benytter deg av en operatør som har tilstrekkelig dekning i ditt område. Vi har vært i dialog med deg om dette tidligere og forsøkt å løse problemet på best mulig måte. Vi i Hudya har ikke mulighet for å gå inn å trekke beløp fra ditt bankkort, da man ikke kan registrere noe bankkort på våre tjenester. Vi har informert deg om dette per epost og kommet med løsninger for å finne ut hvor dette beløpet på 20,00 kr er betalt. Prisøkningen kommer av stor endring i bruksmønster hos våre kunder, som gjorde at vi så oss nødt til å øke prisene på enkelte av våre abonnementer. Det var uheldig at du byttet over rett før prisøkningen, men denne trer ikke i kraft før 01/07/2020. Du har ingen bindingstid hos oss, men du har en oppsigelsestid ut inneværende måned, som samtlige operatører har. Du står dermed fritt til å bytte når du vil, men fakturaen gjelder ut måneden du bytter operatør. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice på mail [email protected] eller på telefon 21 41 56 00. Hilsen Jonna i Hudya.

Nyttig (6)

Service er best i Norge!

Omtale av  Fra-Oslo

Da ringte jeg angående pris økning i Hudya, fikk jeg snakkes med (anonymisert). Så forklarte jeg til ham om min personlige mobil forbruker. Resultatet er han ga meg en god løsning som er en best løsning for meg. Samtidig forklarte han meg detaljer om pris og hva jeg kan få i prisen. Han behandlet meg på en veldig høflig og forståelig måte mot meg. Jeg synes at god pris og service er viktigste punkter for en suksess firmaer som Hudya.

Svar fra Scoopr Mobil
15.06.2020 11:45

Hei! Takk for din omtale. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen som ble gitt over telefon, dette setter vi pris på. Prisøkning er ikke alltid noe som faller i smak, men vi prøver alltid vårt beste med å tilby de beste løsningene og produktene til våre kunder. Hilsen Jonna i Hudya

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig dekning og kundeservice, mye rot!

Omtale av  Morten

Kan ikke anbefale Hudya. Etter bestilling gikk det vel en måned før jeg fikk simkort. Rotete opplegg pga: Simkortet og tjenesten heter Sponz. Skal visstnok være Telenor dekning. Kundeforholdet er hos Hudya. Teknisk support er inne på et annet firmas nettside som heter Telipol. Særdeles dårlig erfaring med support og kundeservice. Meget dårlig navigasjonslogikk på hjelpesidene. Sms og mms fungerer til tider ikke i det hele tatt. Lite kundevennlig åpningstid på kundeservice. Satte opp prisen nå med ca 30% på mitt abonnement. Tilbød meg en måned gratis, men hva er poenget når ting ikke funker og det er dårlig opplevd dekning. Ikke bytt til Hudya mener jeg.

Svar fra Scoopr Mobil
10.06.2020 13:10

Hei Morten, takk for din omtale. Det er veldig beklagelig at det tok en måned før du mottok ditt SIM-kort fra oss. Man mottar alltid SIM-kortet 3-5 dager før overføringen av telefonnummeret, slik at man har SIM-kortet god tid før. Har man da overføringen sent i måneden så mottar man også SIM-kortet litt senere. Hvis du mottok et Sponz SIM-kort er dette fordi vi overtok Sponz og deres kunder i mars, men avtalen du har er fortsatt med oss i Hudya. My Hudya er fortsatt under utvikling så derfor så benytter vi oss av Telipol sin Min Side, etter at vi tok over Telipol. My Hudya vil sammen med en App være ferdig utviklet i løpet av 2020. Hvis du opplever problemer med ditt abonnement, vennligst ta kontakt med kundeservice slik at vi får sett på saken. Har du problem med MMS og SMS kan det være dekningen i ditt område, men det er alltid lurt å kontakte kundeservice for en feilsøking. Du kan kontakte kundeservice på 21 41 56 00 eller på mail [email protected]. Prisøkningen som trer i kraft 01.07 gjelder bare enkelte av våre abonnement, vi var nødt til å gjøre det for å kunne opprettholde våre tjenester. Dette er også vår første prisendring siden Hudya startet opp. Siden start har målet vårt vært å best mulig speile de varekostnadene vi har med et lite påslag imellom. Hilsen Jonna i Hudya

Nyttig (3)

Rip off overnight, price increase of 40%!

Omtale av  Harry G

Their employees pay packets were obviously becoming to thin because they've imposed a 40% increase in subscription charges overnight from the 01/07/2020! Who said pure greed and profiteering were a thing of the past?... No it's very much alive and kicking with Hudya... stay clear.

Svar fra Scoopr Mobil
10.06.2020 13:06

Hi Harry, thank you for your comment. We in Hudya do not stand for bait advertising. The reason for the price change is because our costumers increased habit of usage. Our income was not in balance with the cost, so we unfortunately had to increase the price of some of our subscription to be able to continue delivering our services and the customer care. This is also our first price change since Hudya first started, and our goal is to best reflect the cost of goods we have with a small surcharge in between. To say the least, this was not an intend to rip our customers of, but to continue delivering our services. Best regards Jonna in Hudya

Nyttig (4)
Scoopr Mobil har 302 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Scoopr Mobil mener

Scoopr Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR