Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Foreløpig svært godt fornøyd. Årsak til at jeg byttet er at hos Hudya så virker 4G tale på min Huawei Mate 9pro Noe det ikke var mulig i konkurenters nett. Alt virker til å gå raskere. Kunde-service ser også ut til å fungere veldig bra. Savner app, men den skal visstnok være rett rundt hjørnet. Prismessig er Hudya blant de beste i dette nettverket. Veldig fornøyd så langt.
Hei Bjørn. Godt å høre at du er fornøyd så langt. Som nevnt kommer app om ikke lenge og fram til den tid kan du jo bruke minside som er mobiltilpasset, og du kan lett "bookmarke" den i din mobils nettleser. Ikke nøl å ta kontakt dersom det er noe du lurer på ellers. mvh Thomas i Hudya
Hadde litt problem med å opprette "min side", men Hudya har en utmerket service, så det gikk fint! Abonnementet dekker mitt behov både hjemme og på fjellet👍😀
Godt å høre at allting virker inkludert vår kundeservice :D mvh Thomas i Hudya
Jeg kontaktet Hudya og fikk en positiv opplevelse i møte med kundeservice.
Hei Marita! Det er vi glade for å høre:D. Du vet hvor vi finns om det er noe mer du trenger hjelp med. mvh Thomas i Hudya
Hadde problemer med sperret abonnement pga av en glemt betaling, men det ble åpnet på 20-30 minutter etter å sendt kvittering. I tillegg hjalp de meg med oppretting av eFaktura, noe som ikke kom opp automatisk i nettbanken.
Rimelige abonnement med god dekning! Rask og hyggelig kundeservice.
Bestilte abonnement 500mb fri tale og sms. Fant ut til min forskrekkelse at ingen av mine personopplysninger kunne endres etter at bruker og avtale var inngått. Ønsker en side med åpenhet. Detta lukter svidd lang vei.
Hei Georg! Takk for din tilbakemelding! På MinSide på www.telipol.no vil du kunne se dine personopplysninger og kunne gjøre noen endringer. Grunnet sikkerhetsårsaker er det begrenset hvor mye du kan endre inne på MinSide, da siden ikke har en 2-factor idendifisering (for eks innlogging med SMS eller BankID). Vi tar sikkerheten til våre kunder på alvor, og vi har som mål å være så ærlige og åpne som mulig i alt vi gjør. Så ikke nøl med å spørre hvis det er mer du er usikker på. Vi jobber med en helt ny MinSide løsning, MyHudya, som vil komme i løpet av 2020. Der vil du kunne endre blant annet adresse og annen kontaktinformasjon. Hvis du ønsker å gjøre endringer nå kan du også kontakte kundeservice på telefon 21 41 56 00 eller på mail til [email protected], så hjelper vi deg gjerne. Hilsen Jonna I Hudya