Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Scoopr Mobil
3.8
302 verifiserte omtaler
Fjordkraft Mobil overtar Skymobil og Scoopr sine kunder.
Scoopr Mobil sitt samarbeid med Skymobil avsluttes, ettersom Skymobil har overført sine kunder til Fjordkraft Mobil. Klikk her for å gå til Fjordkraft Mobil.

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
302 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Scoopr Mobil trenger minimum 10 omtaler.
75%
Utmerket
75% anbefaler Scoopr Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 302 omtaler om Scoopr Mobil

FILTRER OMTALER
198
28
13
13
50
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Scoopr Mobil
Scoopr Mobil har 302 verifiserte omtaler på Bytt.no

Et utmerket firma.

Omtale av  Geir

Rimelige priser og hyggelig kundeservice. Alltid vært behjelpelig om det har oppstått problemer. Kjenner meg ikke igjen i omtaler som nevner overbelastning av abonnement eller dårlig kundeservice. Snarere tvert imot. To tomler opp for Hudya!

Nyttig (7)

Ikke så behjelpelig kundeservice

Omtale av  Christopher

Jeg fikk abonnementet stengt da jeg glemte å betale en faktura det er no greit og de sa at med en gang jeg hadde betalt så skulle de aktivere den. Jeg måtte ha bankid for å logge med inn i banken noe som ikke var mulig da det deaktiverte abonnementet men på kundemailen så sa de at de hadde aktivert abonnementet midlertidig og at jeg måtte vente 15 min, det hadde gått over en time da jeg forsøkte igjen, restartet mobilen men fortsatt stengt i alle ender. Jeg ga de en sjanse kanskje måtte jeg vente en dag? men dagen etter så er det fortsatt ingenting også får jeg mail om å skru av og på mobilen og de sier DET ER AKTIVERT! men jeg har jo prøvd på flere mobiler. Hver gang jeg sier jeg ikke har brukbar abonnement så blir det stille! de var aktive med å sende meldinger helt til jeg sa at abonnementet ikke fungerte! Useriøst selskap og jeg har aldri fått regninger som tilsvarer abonnementet jeg har bestilt, alltid er det mere enn det står det koster og jeg har ikke engang brukt opp dataen. Som noen nevner her så driver dette selskapet muligens ulovlig og jeg vil gjerne inkludere min sak på eventuell saksøking!

Nyttig (3)

Vær forberedt på å betale mer enn abonnementet ditt koster

Omtale av  Marina

Har fått feile regninger med høyere beløp i det siste. Når jeg har bestemt meg for å bytte mobilleverandøren og bestilte et nytt abonnement, fikk jeg beskjed fra Hudya, at det er oppsigelsestid, inneværende måned + 1 måned. Så nå må jeg betale for en ekstra måned hos Hudya uten at jeg har behov for det. Min opplevelse av Hudya er at de prøver å framstå som en billig leverandør, men de er det bare i teorien, i praksisen må man betale mye mer enn man egentlig sa ja til. Positivt: Bra dekning, grei kundeservice. Negativt: Oppsigelsestid, fakturabeløp stemmer ikke med abonnementet man tegnet

Nyttig (7)

Kan ikke motta MMS etter Hudya overtok Helipol

Omtale av  Rita

Kontaktet selskapet, fikk beskjed om sende mln til et gitt nr. Ingenting har skjedd, har fremdeles samme problem, kan ikke motta MMS Dette var ok når Helipol var leverandør. Dette gidder jeg ikke mer, det er for dårlig.

Nyttig (3)

Dyrere enn forventet

Omtale av  Eva

Hudya tok over telipol og etter det har jeg ikkje vært fornøyd. Regningene gikk fra ca 300kr til 700.

Nyttig (5)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Forferdelig

Omtale av  Lukas

Jeg har også blitt overfakturert 2 ganger. Kundemottak er ikke noen særlig bra heller.

Nyttig (8)

Jeg har blitt overfakturert to måneder på rad

Omtale av  Gustav O. R

Jeg har blitt overfakturert to måneder på rad. De prøver å ta betalt for data jeg ikke har brukt. Jeg har lagt frem dokumentasjon men de gir seg ikke. Dette er svindel og bedrageri. Jeg har selv jobbet i telebransjen og vet godt hva de holder på med. Å manipulere kundenes databruk og systematisk overfakturer slik Hudya gjør er strengt forbudt. Dette kommer det til å bli rettsak av og store medieoppslag om. Jeg har advokat på saken som har samlet over 100 lignende tilfeller allerede. Kundeservicen har vært elendig med null interesse i å ordne opp. Gjør deg selv en stor tjeneste og aldri ha noe med Hudya å gjøre.

Nyttig (17)
Scoopr Mobil har 302 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Scoopr Mobil mener

Scoopr Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR