Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårligere dekning enn mitt gamle abonnement på Telenor, ellers greit nok - bortsett fra at jeg ikke kan sende bilder via sms. Hvorfor kan jeg ikke det?
Hei Lisa, takk for din omtale. Vi har samme dekning som hos Telenor så det skal ikke fremkomme noen forskjeller her. Årsaken til at du opplever dårlig dekning og ikke får sendt MMS kan være på grunn av innstillingene på din mobiltelefon. Ta kontakt med kundeservice på 418 00 000 eller [email protected] så skal vi hjelpe deg Hilsen Kundeservice
De er kjempe rotete, jeg mottok aldri faktura fra dem og jeg opplever de som de ikke har kontrol på sitt system. Ringte kundeservice flere ganger uten at det var hjelp og det var ingen kundeservice mentalitet til å lytte på min problem stilling. Måtte ringe tre ganger før det var en seriøs kundeservice med arbeider som fant ut av at de hadde skrivet feil epost(selvom jeg hadde spurt om det kunne vært feilen tidligere). Sendte en klage direkte på til selskapet på mail, har ikke fått svar. De har sendt tre ganger en purre regning som jeg egentlig ikke burde betale , for jeg har aldri mottatt faktura pågrunn av feil i systemet hos dem. Jeg har mått ringe og be de om å sende hver gang og fjerne purre gjebyr. I dag har jeg plutselig igjen fått en purring uten faktura. Jeg orker ikke å bruke tid til å ringe dem igjen, denne gangen betaler jeg denne purringen selvom jeg ikke burde gjøre det og finner en mer et mer seriøs mobil selskap. Dette er et mobil abonnement for min 7 år gammel sønn, som gang på gang mottar sms og blir ringt fra andre selvom jeg spesifikk ba de om at dette ikke skulle skje. Alt skal gå direkte til meg som foreldre og hans nummer ikke burde være synlig for andre. Ville holde langt fra de, aldri brukt så mye tid før hos et selskap, hvor ting burde blitt retta opp og og gått automatisk.
Hei, og takk for din omtale. Det er beklagelig at du har opplevd dette hos oss og følt at du ikke har blitt hørt/fått den hjelpen du har bedt om. Det er ikke vanlig at vi ikke svarer på henvendelser fra våre kunder, disse blir besvart innen 24 timer. Om du ikke har fått svar på dine henvendelser må jeg beklage dette, og det er veldig beklagelig at vi har mistet deg som kunde. Hilsen Kundeservice
Økte priser og dårlig kundeservice. Snakket med flere på kundeservice, samme arroganse fra samtlige. Anbefales ikke.
Hei Aleksander, og takk for din omtale. Vi har foretatt en prisøkning gjeldende fra 01/10/2020 grunnet endringer i markedet. Din henvendelse ble besvart og forklart i forhold til vilkår som gjelder på våre abonnementer, det er beklagelig at du opplever dette som dårlig kundeservice. Hilsen Kundeservice Scoopr
Uoversiktlig og rotete hjemmeside. Finner ikke ut hvor mye data jeg har brukt /har igjen. Masse reklame om lån etc. Anbefaler ikke
Hei Christer, takk for din omtale. Ved å logge inn på min side med engangskode per SMS skal du få oversikt over forbruk, om du ikke finner dette ta gjerne kontakt med kundeservice så skal vi få sett på saken, [email protected] eller 418 00 000. Vi jobber med å forbedre min side slik at denne blir mer oversiktlig og enklere for deg som kunde, vedrørende reklame om refinansiering, så gjelder dette da vi har flere produkter vi jobber med, og ønsker å fremme dette på lik linje med mobil. Hilsen Kundeservice Scoopr
Rask og hyggelig service Rask tilbakemelding. Vennlig kundebehandlere
Fikk regning i denne uka. 103 SMS fra Thailand. Opptelling av historikken viser 20. Bytter til annen operatør umiddelbart etter at jeg er tilbake i Norge til våren. Må desverre vente så lenge da jeg tror det er vanskelig å få tilsendt et Norsk simkort til Thailand
Hei Bjørn, og takk for din omtale! Her var det en misforståelse på hvilken periode ditt forbruk på fakturaen gjaldt, dette kan fort skje, men anbefaler å se spesifikasjoner på faktura for å se hvilken periode man er fakturert for. Flott vi fikk ordnet opp og en klarhet i dette:) Ta gjerne kontakt med kundeservice om du skulle ha ytterligere spørsmål om din faktura! Hilsen Kundeservice i Scoopr
Bra kundeservice, svarer raskt. Men synes det er dyrt sammenlignet med andre mobilabonnement. Da Scoopr overtok Hudya ble prisen økt, enda det ble lovt at det ikke skulle bli endring i prisen! Kunne vært bedre dekning enkelte plasser her i nord.
Hei Carina, og takk for din omtale! Hyggelig å høre at du setter pris på vår kundeservice! Konkurransen på markedet er stor og vi kan ikke alltid være billigst på alle på abonnemneter dessverre. Det er korrekt at det ikke ble noen endringer i priser og vilkår da vi foretok en navneendring, prisøkningen ble varslet av Hudya i August, men var ikke gjeldende før Oktober. Ta gjerne kontakt med kundeservice så kan vi se på innstillinger i forhold til din dekning, men det kan være enkelte steder hvor det er dårligere dekning enn andre steder. Hilsen Kundeservice Scoopr