Meny

Hudya Mobil omtaler og erfaringer

3,9/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
4
av 30 innen
mobilselskap
75%
anbefaler
Hudya Mobil

"Ryddig og forutsigbart"

Omtale om Hudya Mobil skrevet av Njål H for 30.08.2019 11.05

Hudya Mobil har totalt 54 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Hudya Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ryddig og forutsigbart"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har brukt Hudya siden overgangen fra mitt forrige selskap, informasjonsflyten ved overgang og kvaliteten av tjenestene har vært ypperlig siden første dag. Telenor dekning selvfølgelig. I kontakt har de vært omgjengelig, løsningsorientert og ryddige i det de har foreslått. Kan anbefales da det rett og slett fungerer!

Svar fra Hudya Mobil
04.10.2019 11.28
Hei Njål. Takk for din gode tilbakemelding og anbefaling. Det er godt å høre at du er fornøyd med både informasjonsflyt, tjenester, dekning og kundeservice. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Bytt.no
"Ryddig og forutsigbart" skrev Njål H om Hudya Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Hudya Mobil?
Gjør som Njål H og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Hudya Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Fornøyd med kundeservicen til nå"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nettopp byttet. Fornøyd med kundeservicen til nå og ikke minst billigere enn hva jeg hadde fra før.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Useriøs, villedende og forferdelig kundeservice"
8 syns denne omtalen er nyttig

Sender fortsatt ut papir-faktura, e-faktura skulle være tilgjengelig fra sommeren. Bortreist og får papirfaktura, sms sendes til en mobil som benyttes bare hjemme. Stenger mobilen og sender brev med b-post, ingen mulighet å få betalt. Uhøflig og usann fremstilling av virkeligheten. Sim kort til min alarm er ikke levert, men likevel har de sendt krav på abonnementet og stengt det. Jeg har benyttet mange leverandører gjennom 50 år med mobil men maken til dette har jeg ikke opplevd. Styr unna denne leverandøren, fatter ikke Telenor lar de benytte sine tjenester!

Svar fra Hudya Mobil
04.10.2019 11.28
Hei. Det er beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med oss og våre tjenester. Her høres det ut som det har oppstått en rekke hendelser som har gjort det uoversiktlig vedr. betaling. Både AvtaleGiro og eFaktura er på plass, og vi sender faktura på e-post til alle, så papirfaktura blir unntaksvis benyttet til de som har bedt om det. SMS-påminnelse sendes til mobilnummeret som er registrert, og purringer sendes alltid med posten ihht. norsk lov. Jeg anbefaler at du tar kontakt med oss dersom det er noe som er uklart vedr. SIM-kortet til alarmen din. Dersom det ikke er registeret at det ikke ble mottatt, vil fakturering gå automatisk.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Hudya omtale"
7 syns denne omtalen er nyttig

Du får telenor dekning til en grei nok pris, men anbefaler å velge en annen operatør: - Uredelig faktureringspraksis - Ikke fungerende hjemmesider/admin.sider - Problematisk dersom du bruker mye data (les: pris samt uberegnelig kalkulering av brukt data)

Svar fra Hudya Mobil
04.10.2019 12.50
Hei Bengt. Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke var fornøyd med våre tjenester da du var kunde hos oss. Vi fakturerer månedlig for månedsavgift og evt. forbruk utover det som er inkludert i abonnementet. Alle priser og betingelser er gjort kjent på våre sider, og vi har en operativ Min side med mulighet for oversikt over forbruk, administrasjon av tjenester som f.eks. Datakontroll, kjøp av ekstra datapakker, sperring av ulike tjenester, med mer. Vi fakturerer for det forbruket som vi får innlest fra vår leverandør, og som en bedrift i vekst jobber vi selvsagt kontinuerlig med å utvikle våre tjenester og vår plattform. Takk for at du tok deg tid til å fortelle om din opplevelse, slik at vi kan bli enda bedre til å informere om hvordan våre tjenester fungerer og hvilke muligheter som finnes. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna"
5 syns denne omtalen er nyttig

Fikk min første regning og den var skyhigh. Den var helt på bærtur og jeg bytter tilbake til ice som også har en kjempebra app som hjelper deg å holde oversikt med abbonnementet ditt. ice.no. Hudya blir ikke min leverandør lengre!!

Svar fra Hudya Mobil
04.10.2019 12.50
Hei. Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke var fornøyd med oss og at du fikk en uventet høy faktura. Da jeg ikke kjenner til hvem du er og hvilken faktura du viser til, må jeg besvare på generell basis. Vi fakturerer for månedsavgift og evt. forbruk utover det som er inkludert i abonnementet. Den første fakturaen kan være noe høyere, fordi vi fakturerer månedsavgift fra datoen du ble kunde og påfølgende måned, samt evt. ekstra forbruk. Fra neste faktura fakturerer vi kun for 1 månedsavgift samt evt. ekstra forbruk som ikke er inkludert. Ekstra forbruk kan være overforbruk av data, kjøp av datapakker, bruk av innholdstjenester, spesialnummer, samtaler på fly og skip eller samtaler til utlandet fra Norge. I enkelte tilfeller kan det for eksempel lønne seg å oppgradere abonnementet dersom forbruket er jevnt over høyere enn det abonnementet som er bestilt, og man kan også tilpasse abonnementet enten via kundeservice eller på Min side. I alle tilfeller oppfordrer vi våre kunder til å gjøre seg kjent med hva som er inkludert, og kontakte oss for råd om noe er uklart. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Hudya Mobil har totalt 54 omtaler på Bytt.no
Mobilabonnement fra Hudya Mobil
Bestill på nettsidene til Hudya Mobil
Vis alle mobilabonnement
Flex Zero
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
0 GB
pr. mnd
0 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Basis 0 GB
50 minutter, 50 SMS og 50 MMS
0 GB
pr. mnd
39 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Medium 300 MB
150 minutter, 150 SMS og 150 MMS
0,3 GB
pr. mnd
79 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fri 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Barn 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fri 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fri 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fri 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
239 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fri 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
269 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fri 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fri 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fri 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Hudya Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Hudya Mobil
Gå til Hudya Mobil nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR