Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har bare positive erfaringer, med effektiv kundeservice og rimelige priser.
Hei Alex! Så fint å høre - bare å ta kontakt hvis det mer vi kan hjelpe deg med :)
Bestilte abonnement på Hudya 3. des. Torsdag fikk jeg melding om at sim-kort var sendt og omkobling skulle skje om 12. desember. 11. desember var simkort ikke kommet... jeg tok kontakt, og fikk høre at sim-kort ikke ble sendt før 9. desember, og derfor måtte oppkobling utsettes. Fikk løfte om at oppkobling skulle skje umiddelbart når simkortet kom. Sim-kortet kom fredag, og Hudya lovte oppkobling kl. 15.30 samme dag. Det skjedde ikke. Jeg ringte Hudya kl. 16.00... fikk da beskjed op at det bare var litt forsinkelse i systemet, og at oppkoblingen helt sikkert ville være i orden kl. 16.15. Kl. 16 stengte kundeservice. Noen oppkobling skjedde ikke hverken fredag eller lørdag. Resultatet var at jeg måtte kjøpe meg et kontantkort for å ha telefon over helga. Mandag ringte jeg kundeservice i Hudya, uten å få svar. Hva er det Hudya DRIVER MED? Jeg fraråder å ha med dette selskapet å gjøre... Det er bare bløff og tull slik jeg har opplevet det. Har Hudya en god forklaring?
Hei Ivar, Det var synd å høre om din opplevelse hos oss. Jeg husker selv å ha snakket med deg på en av dine samtaler til kundeservice. Vi opplevde dessverre utfordringer med utsendelse av SIM kort i perioden du bestilte hos oss. Dette var grunnet et høyt antall bestillinger og noen tekniske utfordringer i våre systemer. Heldigvis er dette nå løst. I tillegg så nevner du at det var utfordringer med å endre på din overføringsdato. Dette kan ofte skje når du tar kontakt kort tid før overføringen skjer da det er egne tidsfrister hos ulike operatører. På kundeservice føler vi at vi har vært imøtekommende og forsøkt å løse flokene som har oppstått her, men jeg forstår at din totale opplevelse ikke er god, og har full forståelse for tilbakemeldingen du gir. Vi sendte deg en e-post 14 desember, men har ikke mottatt noe svar på denne - det er viktig at du svarer oss på e-posten så vi kan verifidere ditt SIM kort. Hilsen Thomas fra Hudya
Jeg bestilte nytt simkort på en lørdag og fikk beskjed om at dette ville komme i posten etter ca. 3-4 virkedager. En uke etter på fredag var det ennu ikke kommet og jeg kontaktet kundeservice og spurte. Fikk beskjed om at det var forsinket pga Black friday og at det ville komme over helgen. Påfølgende onsdag tok jeg kontakt igjen og fikk da vite at de hadde sendt det først mandag. Så kundeservice løy da de pratet med meg fredag. Nå er det gått en uke til. Ingen sim kort og jeg har bedt dem annullere bestillingen. Telia fikset sim kort på null komma nix.
Hei Lill, Takk for at du gir tilbakemelding på din opplevelse med din bestilling. Vi hadde en uke hvor våre SIM kort var forsinket grunnet et stort antall bestillinger i løpet av kort tid og noen tekniske utfordringer. Vi beklager dette på det sterkeste. I tillegg har det vært ytterligere forsinkelser grunnet senere postgang nå i tiden rett før jul. SIM kort går nå ut som normalt. Det var synd at det ble slik, det var ikke slik vi hadde ønsket din opplevelse av å bestille hos oss. Vi håper likevel at du vurderer oss i fremtiden og at vi får mulighet til å gjøre opp for det dårlige inntrykket. Hilsen Thomas fra Hudya
Er skeptisk til å oppgi persondata på nettet. Dette ble ordnet ved telefon/ sjekk at jeg samhandlet med Hudyas konsulent. Hyggelig samtale og rask bestilling av nytt abonnement der og da.
Hei, Fint å høre at du er fornøyd - vi har forståelse for at ikke alle ønsker å oppgi personnummer på nettet. Ta kontakt hvis det er mer du lurer på!
Til tross for litt kluss i første bestilling så ble det elegant tatt inn å ordnet opp i til min fulle tilfredsstillelse.
Hei Per! Godt å høre at det ordnet seg, og takk for hyggelig tilbakemelding!
Veldig god behandling av meg som kunde! Var på Gran Canary og mistet forbindelsen. Kjøpte 15G, men ingen ting skjedde. Kjøpe 15G på nytt etter noen dager. Ble først belastet for begge, men klagde på den avgjørelsen. Ble senere ettergitt den ene 15G .
Hei Per, Takk for omtalen - Beklager å høre at du ikke fikk bestilt pakke først, vi skal undersøke omstendighetene rundt dette nærmere. Bra at det ordnet seg til slutt, vi ønsker selvsagt ikke å ta betalt for datapakker som er bestilt feil. Hilsen Thomas i Hudya
God dekning også når jeg er på jakt på Heien. Topp score
Hei Jostein, Takk for tilbakemelding :) Godt å høre at dekningen var bra!