Meny

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

3,9/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
5
av 37 innen
mobilselskap
77%
anbefaler
Scoopr Mobil

"Bruker mer data enn tidligere?"

Omtale om Scoopr Mobil skrevet av Geiro for 25.08.2020 22.51

Scoopr Mobil har totalt 270 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Scoopr Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bruker mer data enn tidligere?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde 5 GB hos Telenor i mange år, og brukte nesten aldri opp 5gb. Kun når jeg var på hytta. men etter jeg byttet til hudya 10gb, og nå en vanlig måned med jobb og lite tid på hytta, så får jeg beskjed om at dataen er nesten brukt opp 10 dager før månedsskifte. Synes dette virker veldig rart! Virker ikke som at 1 GB er GB rett å slett. Utenom dette så virker hudya helt topp ellers.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08.25
Hei Geir, takk for din omtale.

Det vi ser når man bytter operatør er at mange får følelsen av at mobildataen forsvinner raskere hos en ny operatør enn tidligere. Ofte er dette fordi man har data Rollover oppspart og vil få følelsen av å ikke gå tom for mobildata, da man ofte har mer enn hva abonnementet originalt er på. Når du bytter operatør starter man på null i Rollover, og man vil da få følelsen av at det går mer mobildata enn normalt, selv om forbruket er det samme hos begge operatører. Ta gjerne kontakt med kundeservice på kundeservice@hudya.no eller 21 41 56 00, så tar vi gjerne en titt på ditt forbruk.
Bytt.no
"Bruker mer data enn tidligere?" skrev Geiro om Scoopr Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Scoopr Mobil?
Gjør som Geiro og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Scoopr Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"billigere på papiret"
3 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til huydya mobil for 5 mnd siden, funker greit helt til det kommer til mobildataforbruk. Av en eller annen grunn så steg mitt dataforbruk som har vært stabilt i 2 år på mellom 15 og 20 gb, til mellom 25 og 30 gb over natta. Så billigere har det ikke vært da jeg har måttet kjøpe dyre ekstapakker. Deretter har jeg fått oppgradert til 30gb abonnement, og nå er vist forbruket mitt på 15-20 gb igjen. Lukter lureri ikke fornøyd. Kan legge til at jeg har hatt samme mobiltelefon i over 2 år.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08.22
Hei Kevin, og takk for din omtale.

Det vi opplever ved dataforbruk når man bytter operatør, er at man ofte hos tidligere operatør har hatt data Rollover oppspart, slik at man får følelsen av å ikke gå tom for mobildata, hos ny operatør starter man på null Rollover, og det kan da virke som at man går fortere tom for mobildata enn tidligere, selv om bruken av mobilen er den samme hos begge operatører. Vi registrerer forbruk på samme måte som de fleste andre operatører, hvor vi får faktisk forbruk registrert fra netteier. Ta gjerne kontakt med kundeservice på kundeservice@hudya.no eller 21 41 56 00, så kan vi se over ditt forbruk.
Alf O. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt greit, men fant ett billigere selskap!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dyrt på ekstra data pakker, og et uforutsigbar sted å å være. Takk for meg!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Linjen skurrer, dobbel lyd, veldig tregt nett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ekko på linjen, hører plutselig ikke den jeg snakker med, skurrer på linjen . Tregt nett.

Torstein F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"uforutsigbart og dyrt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde abonnementet til mitt barn her i noen måneder. I sommer var jeg ikke helt ajour med regningene. reisevirksomhet etc. Det endte med at jeg fikk et purregebyr på ca 300kr på begge regningene for henholdsvis juni og juli. Dette syns jeg var litt i overkant. Selvsagt, jeg burde satt opp med autogiro - Men det glemte jeg. Også, rett etter jeg skiftet til hudya, økte prisen på abonnementet. prosentvis mye, men ble ikke spå mye i kroner. Samlet syns jeg derfor de virker noe uforutsigbare og dyre. kjapp kundeservice. det var bra.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08.15
Hei Torstein, og takk for din omtale.

Det er beklagelig at du opplevde og få ditt abonnemnet sperret og det påløpte gebyrer på neste faktura. Det er et sperregebyr du har fått, da dette er høyere enn normalt purregebyr. Vi har rutiner rundt dette og vi sender påminnelser om utestående faktura for å unngå at det skal påløpe ekstra kostnader ved utestående faktura. Vedrørende prisøkningen har vi sett en stor endring i bruksmønster hos mange av våre kunder, med lengre samtaler, økt antall samtaler og SMS samt mer databruk. Det har ført til at vi har sett det nødvendig å øke prisene på våre abonnementer for å kunne levere deg de samme gode mobiltjenestene og yte god kundeservice. Dette var Hudyas første prisøkning siden oppstart.
Scoopr Mobil har totalt 270 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR