Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Scoopr Mobil
3.8
302 verifiserte omtaler
Fjordkraft Mobil overtar Skymobil og Scoopr sine kunder.
Scoopr Mobil sitt samarbeid med Skymobil avsluttes, ettersom Skymobil har overført sine kunder til Fjordkraft Mobil. Klikk her for å gå til Fjordkraft Mobil.

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
302 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Scoopr Mobil trenger minimum 10 omtaler.
75%
Utmerket
75% anbefaler Scoopr Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 302 omtaler om Scoopr Mobil

FILTRER OMTALER
198
28
13
13
50
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Scoopr Mobil
Scoopr Mobil har 302 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lave priser og bra kundeservice

Omtale av  Bjarne

Jeg byttet fra et annet selskap fordi prisene hadde økt der, og de hadde fjernet det billige abonnementet jeg hadde. Hudya hadde det billigste abonnementet med fri bruk og nok data. Overgangen var enkel, og da jeg hadde et lite teknisk problem nylig fikk jeg raskt hjelp. Det er også bra dekning, og jeg kan sende og mota MMS, noe jeg aldri fikk til med det gamle selskapet.

Svar fra Scoopr Mobil
07.09.2020 11:35

Hei Bjarne, og takk for din omtale! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med våre produkter, kundeservice og hjelp ! Vi jobber hele tiden med å utvikle vår kundeservice for å kunne hjelpe våre kunder på best mulig måte, slike omtaler som dette tar vi med oss videre. Ta gjerne kontakt om det er noe vi kan hjelpe deg med ved en senere anledning. Hilsen Lene

Nyttig (1)

Rask kundeservice, svarer på det man spør om, og mobilen er på nett!

Omtale av  Jan T. E. H

Hudya har utelukkende vært helt supert å ha med å gjøre. Kundeservice svarer på e-post i løpet av minutter, og når jeg har ringt har de ordnet ting med én gang. Det eneste som mangler med Hudya (og alle andre enn Telenor og Telia) er esim så jeg får klokka på nett, ellers er alt tipp topp.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08:28

Hei Jan, takk for din omtale! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med den hjelpen du har fått. Vi setter kundeservice veldig høyt, og jobber hele tiden med å bli enda bedre. Derfor setter vi ekstra stor pris på slike omtaler

Nyttig (2)

Bruker mer data enn tidligere?

Omtale av  Geiro

Hadde 5 GB hos Telenor i mange år, og brukte nesten aldri opp 5gb. Kun når jeg var på hytta. men etter jeg byttet til hudya 10gb, og nå en vanlig måned med jobb og lite tid på hytta, så får jeg beskjed om at dataen er nesten brukt opp 10 dager før månedsskifte. Synes dette virker veldig rart! Virker ikke som at 1 GB er GB rett å slett. Utenom dette så virker hudya helt topp ellers.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08:25

Hei Geir, takk for din omtale. Det vi ser når man bytter operatør er at mange får følelsen av at mobildataen forsvinner raskere hos en ny operatør enn tidligere. Ofte er dette fordi man har data Rollover oppspart og vil få følelsen av å ikke gå tom for mobildata, da man ofte har mer enn hva abonnementet originalt er på. Når du bytter operatør starter man på null i Rollover, og man vil da få følelsen av at det går mer mobildata enn normalt, selv om forbruket er det samme hos begge operatører. Ta gjerne kontakt med kundeservice på [email protected] eller 21 41 56 00, så tar vi gjerne en titt på ditt forbruk.

Nyttig (2)

billigere på papiret

Omtale av  Kevin

Byttet til huydya mobil for 5 mnd siden, funker greit helt til det kommer til mobildataforbruk. Av en eller annen grunn så steg mitt dataforbruk som har vært stabilt i 2 år på mellom 15 og 20 gb, til mellom 25 og 30 gb over natta. Så billigere har det ikke vært da jeg har måttet kjøpe dyre ekstapakker. Deretter har jeg fått oppgradert til 30gb abonnement, og nå er vist forbruket mitt på 15-20 gb igjen. Lukter lureri ikke fornøyd. Kan legge til at jeg har hatt samme mobiltelefon i over 2 år.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08:22

Hei Kevin, og takk for din omtale. Det vi opplever ved dataforbruk når man bytter operatør, er at man ofte hos tidligere operatør har hatt data Rollover oppspart, slik at man får følelsen av å ikke gå tom for mobildata, hos ny operatør starter man på null Rollover, og det kan da virke som at man går fortere tom for mobildata enn tidligere, selv om bruken av mobilen er den samme hos begge operatører. Vi registrerer forbruk på samme måte som de fleste andre operatører, hvor vi får faktisk forbruk registrert fra netteier. Ta gjerne kontakt med kundeservice på [email protected] eller 21 41 56 00, så kan vi se over ditt forbruk.

Nyttig (3)

Helt greit, men fant ett billigere selskap!

Omtale av  Alf O. G

Dyrt på ekstra data pakker, og et uforutsigbar sted å å være. Takk for meg!

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Linjen skurrer, dobbel lyd, veldig tregt nett

Omtale av  B. A

Ekko på linjen, hører plutselig ikke den jeg snakker med, skurrer på linjen . Tregt nett.

Nyttig (2)

uforutsigbart og dyrt

Omtale av  Torstein F

Jeg hadde abonnementet til mitt barn her i noen måneder. I sommer var jeg ikke helt ajour med regningene. reisevirksomhet etc. Det endte med at jeg fikk et purregebyr på ca 300kr på begge regningene for henholdsvis juni og juli. Dette syns jeg var litt i overkant. Selvsagt, jeg burde satt opp med autogiro - Men det glemte jeg. Også, rett etter jeg skiftet til hudya, økte prisen på abonnementet. prosentvis mye, men ble ikke spå mye i kroner. Samlet syns jeg derfor de virker noe uforutsigbare og dyre. kjapp kundeservice. det var bra.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08:15

Hei Torstein, og takk for din omtale. Det er beklagelig at du opplevde og få ditt abonnemnet sperret og det påløpte gebyrer på neste faktura. Det er et sperregebyr du har fått, da dette er høyere enn normalt purregebyr. Vi har rutiner rundt dette og vi sender påminnelser om utestående faktura for å unngå at det skal påløpe ekstra kostnader ved utestående faktura. Vedrørende prisøkningen har vi sett en stor endring i bruksmønster hos mange av våre kunder, med lengre samtaler, økt antall samtaler og SMS samt mer databruk. Det har ført til at vi har sett det nødvendig å øke prisene på våre abonnementer for å kunne levere deg de samme gode mobiltjenestene og yte god kundeservice. Dette var Hudyas første prisøkning siden oppstart.

Nyttig (3)
Scoopr Mobil har 302 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Scoopr Mobil mener

Scoopr Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR