Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er svært godt fornøyd med Hudya som jeg har vært kunde av i et par måneder nå. God kundeservice som svarer på de spørsmål jeg har og attraktive priser på abonnement. Liker også den fremoverlente innstillingen og ideen om å samle flere tjenester til gunstige priser på en plass.
Hei Per, Takk for hyggelig tilbakemelding - supert å høre at du er fornøyd. Hudya setter kundeopplevelse og service høyt, og slike tilbakemeldinger er fine å få. Hyggelig å høre at du liker visjonen til Hudya. Hilsen Lene i Hudya
God dekning, priser i hjt. Forhåndsinfo, rask respons fra kundeservice.
Hei Ole, Takker for tilbakemeldingen, og fint å høre at du er fornøyd med dekningen!
Så langt er min erfaring med Hudya, bare bra! Abonnementet er minst like bra som de dyreste. Hudya gir mer for pengene og har rask og behjelpelig kundeservice! Har egentlig ikke noe negativt å si, men synes at det er litt uoversiktlig å finne igjen databruken.
Hei Eivind! Takk for hyggelig tilbakemelding - supert å høre at du er fornøyd :) Vi jobber med å gjøre MinSide mer oversiktlig og det vil også komme en Mobil app i løpet av 2020. Hilsen Lene i Hudya
Overflytting fra tidligere abonnement gikk smertefritt. Rask respons hos kundeservice både på mail og telefon.
Hei Roger, Takk for omtalen, si ifra hvis du skulle ha spørsmål videre!
Først og fremst kundeservice. Aldri lang ventetid for å få kontakt. Alltid en person som har god kunnskap og som gir svar på spørsmål og veiledning på sparket. Jeg vil i tillegg nevne at jeg aldri har opplevet tekniske problemer.
Hei John, Takk for flott omtale. Hudya setter sine kunder og kundeservice høyt, og vi jobber hele tiden med å kunne gi den beste kundeopplevelsen og hjelpen til våre kunder. Hilsen Lene i Hudya
Er avhengig av Telenor-dekning, konkurransedyktig pris og en kundeservice jeg er fornøyd med. Hudya innfrir disse kravene.
Hei Svein, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, Hudya setter kunde fokus og service høyt. Dette er hyggelige ord Hilsen Lene i Hudya
Angrer ikke ett sekund på at jeg valgte å bytte til Hudya. Har byttet for både egen familie, og nå også for mine foreldre. God dekning, og veldig god hjelp å få på kundeservice! Eneste som jeg kunne ønsket meg i tillegg er en egen app for å ha god oversikt over eget kundeforhold/forbruk.
Hei Kiristi, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og har anbefalt oss videre til dine foreldre. Vi i Hudya har stort fokus på våre kunder og kundeservice, så slik omtale varmer. Vi jobber med å få opp en app, slik at dere som kunder kan administrere å følge med på deres forbruk. Hilsen Lene i Hudya