Meny

Hudya Mobil omtaler og erfaringer

4,3/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
4
av 35 innen
mobilselskap
85%
anbefaler
Hudya Mobil

"Forferdelig"

Omtale om Hudya Mobil skrevet av Tobias for 26.06.2019 22.20

Hudya Mobil har totalt 233 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Hudya Mobil?
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Får faktura på epost / sms, husker aldri å betale i tide og endt opp med flere purring/inkassobrev. Forferdelig opplegg.

Bytt.no
"Forferdelig" skrev Tobias om Hudya Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Hudya Mobil?
Gjør som Tobias og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Hudya Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Oversiktlig og rimelig"
6 syns denne omtalen er nyttig

Et godt abonnement for meg. Nok data, ikke for dyrt. Har god oversikt på "min side" hvor man både kan huke av for å ikke overskride databruk, samt velge andre spesifikasjoner. Alltid behjelpelige når jeg tar kontakt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Et utmerket firma."
7 syns denne omtalen er nyttig

Rimelige priser og hyggelig kundeservice. Alltid vært behjelpelig om det har oppstått problemer. Kjenner meg ikke igjen i omtaler som nevner overbelastning av abonnement eller dårlig kundeservice. Snarere tvert imot. To tomler opp for Hudya!

Christopher
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke så behjelpelig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk abonnementet stengt da jeg glemte å betale en faktura det er no greit og de sa at med en gang jeg hadde betalt så skulle de aktivere den. Jeg måtte ha bankid for å logge med inn i banken noe som ikke var mulig da det deaktiverte abonnementet men på kundemailen så sa de at de hadde aktivert abonnementet midlertidig og at jeg måtte vente 15 min, det hadde gått over en time da jeg forsøkte igjen, restartet mobilen men fortsatt stengt i alle ender. Jeg ga de en sjanse kanskje måtte jeg vente en dag? men dagen etter så er det fortsatt ingenting også får jeg mail om å skru av og på mobilen og de sier DET ER AKTIVERT! men jeg har jo prøvd på flere mobiler. Hver gang jeg sier jeg ikke har brukbar abonnement så blir det stille! de var aktive med å sende meldinger helt til jeg sa at abonnementet ikke fungerte! Useriøst selskap og jeg har aldri fått regninger som tilsvarer abonnementet jeg har bestilt, alltid er det mere enn det står det koster og jeg har ikke engang brukt opp dataen. Som noen nevner her så driver dette selskapet muligens ulovlig og jeg vil gjerne inkludere min sak på eventuell saksøking!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vær forberedt på å betale mer enn abonnementet ditt koster"
6 syns denne omtalen er nyttig

Har fått feile regninger med høyere beløp i det siste. Når jeg har bestemt meg for å bytte mobilleverandøren og bestilte et nytt abonnement, fikk jeg beskjed fra Hudya, at det er oppsigelsestid, inneværende måned + 1 måned. Så nå må jeg betale for en ekstra måned hos Hudya uten at jeg har behov for det. Min opplevelse av Hudya er at de prøver å framstå som en billig leverandør, men de er det bare i teorien, i praksisen må man betale mye mer enn man egentlig sa ja til. Positivt: Bra dekning, grei kundeservice. Negativt: Oppsigelsestid, fakturabeløp stemmer ikke med abonnementet man tegnet

Hudya Mobil har totalt 233 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR