Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Telenor dekning som har best nett etter mine erfaringer og grei pris på abonnementet.
Mitt utgangspunkt var litt mer komplisert enn vanlig siden jeg har hatt italiensk mobiltelefon i mer enn 10 år. Jeg fikk heldigvis tak i en meget effektiv, hjelpsom og vennlig kundebehandler hos Hudya som ordnet dette over natten. I dag var jeg innom kontoret til Hudya i Henrik Ibsens gate 100, fikk installert nytt simkort av kundebehandler og er nå fullt operativ på norsk mobil. Virkelig slik kundebehandling skal være!
Hei Arne, velkommen som ny kunde hos oss og tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss hyggelig omtale. Vi håper du blir fornøyd også i fremtiden, og husk at vi er her for deg om du lurer på noe. Mvh Majken i Hudya
Siste samtale så fikk jeg den hjelpen jeg trengte. Min erfaring med Hudya Mobil er veldig bra.
Har brukt selskapet i mange år, og er godt fornøyd. Flere alternativ til abonnement, som passer godt for meg. Og, ikke minst: Lett å finne telefonnummer til kundeservice, og der svarer et MENNESKE - raskt!
Hei Harald, og tusen takk for gode ord om våre produkter og service, det setter vi stor pris på. Kundebehandlerne våre er hjertet i bedriften vår, og jobber hardt hver dag for å være tilgjengelig for kundene våre og yte personlig og effektiv service. Mvh Majken i Hudya
Hadde en del trøbbel med innlogging til "min side". Det gikk til slutt greit. Dagen etter hadde supporten sett at jeg hadde strevd litt. Dermed fikk jeg meget god veiledning og takk for det. Hjemmesiden kunne nok bli en tanke bedre. Ut fra hva jeg har opplevd så kan jeg trygt anbefale mobiltjenester fra Hudya. Alle i vår familie har Hudya mobilabonnement og er meget fornøyd.
Hei Bjørn. Takk for omtalen, og godt å høre at du er fornøyd og fikk god veiledning! Som du nevner så har vi fortsatt litt å gå på når det gjelder nettsider. Vi gjør stadig endringer og forbedringer, og vil snart flytte vår MinSide løsning så den er fullt tilgjengelig på hudya.no. Hilsen Thomas fra Hudya
Har bare hatt abb i to dager, men hittil er jeg veldig fornøyd med alt sammen: pris dekning. Også veldig fornøyd med hyggelige og oppdaterte i kundeservice.
Hei Ole, Godt å høre at er fornøyd så langt, ikke nøl med å ta kontakt hvis du lurer på noe! Hilsen Thomas fra Hudya
Utrolig bra🙂👍 meget kundevennlig, suveren dekning 🤩🤩🤩
Takk for hyggelig omtale Rune! Godt å høre at du er fornøyd 😀 Hilsen Thomas fra Hudya