Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde hos Hudya en lengre periode, har øket mitt kundeforhold med flere telefonnummer. Hudya har tilbud for de fleste behov. Ved behov endringer har kundeservice vært unik de fikser alt på samme dag, er veldig hyggelig og imøtekommende. De kommer også med forslag tilpasset ønske og behov. Hudya er meget konkurransedyktig både på pris og tilleggstjenester. Det eneste jeg savner er at deres mobile bredbånd kunne anvendes i utlandet/Skandinavia.
Hei Magne. Takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding! Vi er glade for at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi jobber stadig med å bli bedre og slike kommentarer som dette gjør at vi vet vi er på riktig vei. Hilsen Jonna i Hudya.
Til forskjell fra mange andre selskap med uforståelige nettsider og automatiske svar på spørsmål, er jeg strålende fornøyd med Hudya. Jeg får svar som løser problem raskt og effektivt. Mobilabonnementene passer også våre behov svært godt, sist fikk vi en svært god løsning for "Ring hytta varm".
Hei Erling. Så bra du har funnet et abonnement som passer deg og dine. Ring hytta varm er noe flere bruker og vi ser at svært mange er fornøyd med løsningen vi har på det. Hilsen Jonna i Hudya
Dette abonnementet fungerer utmerket for meg. Har bare positive erfaringer. 👍
Hei Ottar, Hyggelig å høre at du er fornøyd med oss så langt, og takk for tilbakemeldingen :) Hilsen Thomas fra Hudya
Veldig bra kundeservice. Ordnet fort opp i hva jeg lurte på.
Hei! Takk for en fin omtale. Hyggelig å høre at du er fornøyd med den raske svartiden vår, hvis det er noe mer du lurer på kan du alltid kontakte oss på telefon: 21415600 eller på mail: [email protected]. Hilsen Jonna i Hudya
Jeg hadde en litt komplisert prosess med å få ordnet etter par abonnementer grunnet flytting og utenlandsk partner. Hudyas kundebehandlere utviste kjempekvalitet på service, og hadde hele tiden en løsningsorientert holdning som fikk meg til å føle at mine interesser ble tatt godt vare på. Kundebehandlerne strakk seg langt utover mine forventninger for å forsikre seg at jeg fikk abonnementene mine oppe og gå, og beholdt en tålmodig og behjelpelig tone over flere samtaler. Jeg fikk i tillegg én måned gratis på hvert av abonnementene som plaster på såret, samt kreditering for alle SIM-kort som ikke kom frem under flytteprosessen. Hudya anbefales!
Hei Magnus. Vi ønsker alltid å finne den beste løsningen til kundene, og blir glade for å høre av vi strakk oss over dine forventninger. Takk for din anbefaling! Hilsen Jonna i Hudya
Veldig fornøyd kunde. Opplevde god og rask service.
Hei Linda. Takk for din hyggelige tilbakemelding 😊 Hilsen Jonna i Hudya
Det er den verste erfaring som jeg hadde bare om en uke. ringte kundeservice for infomasjon, og det vært så dårlig at de er bare sitter å lure folk. Styr unna.
Hei Kumar, Det var synd å høre om din (korte) erfaring hos oss. Vi forsøker å være å behjelpelige som mulig på kundeservice, så jeg er litt usikker på hva som har skjedd her. Det er ikke bra at du føler deg lurt, og dette er veldig beklagelig. Jeg har ikke klart å finne din sak i våre systemer, så ta gjerne kontakt med kundeservice så skal vi finne en løsning på dette. Hilsen Thomas i Hudya