Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Scoopr Mobil
3.8
302 verifiserte omtaler
Fjordkraft Mobil overtar Skymobil og Scoopr sine kunder.
Scoopr Mobil sitt samarbeid med Skymobil avsluttes, ettersom Skymobil har overført sine kunder til Fjordkraft Mobil. Klikk her for å gå til Fjordkraft Mobil.

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
302 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Scoopr Mobil trenger minimum 10 omtaler.
75%
Utmerket
75% anbefaler Scoopr Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 302 omtaler om Scoopr Mobil

FILTRER OMTALER
198
28
13
13
50
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Scoopr Mobil
Scoopr Mobil har 302 verifiserte omtaler på Bytt.no

Flott, fleksibel og rask kundeservice.

Omtale av  Karel

Jeg fikke endret SIM kort fra data-sim til vanlig sim i en fart uten kostnad. Meget gode formayd. Og det virker - det er det beste.

Nyttig (2)

VELDIG DYRT!

Omtale av  Birgitte

Helt fra starten her det vært rot med fakturaene. De sender ikke ut varsel, men rett til høye purregebyr! Jeg har ellers kontroll på alt annet i nettbanken min (får aldri en purring), men det er tydeligvis min feil at det er rot med hudya - kundeservice vil ikke ta noe ansvar! Siste regning kom på nesten 500 kr til tross for at jeg har et abonnement som skal koste 99 kr. De har pålagt meg et sperregebyr og påstår at de hadde sperret tlf min pga manglende betaling, men min telefon har aldri vert sperret - så dette er løgn fra deres side! Jeg synes det er utrolig trist at slike selskaper finnes da de svindler til seg penger fra kunder som i utgangspunktet har tillit til at selskapet er det de utgir seg for.... Jeg velger å ikke gi dårligste karakter på kundeservice fordi jeg snakket i sommer med en hyggelig mann som hjalp meg å bytte nr... Jeg bytter nå til Telia! ANBEFALER INGEN Å BRUKE HUDYA - DET LUKTER LURERI OG BEDRAG LANG VEI!!

Svar fra Scoopr Mobil
10.09.2020 14:59

Hei Birgitte, takk for din omtale! Ved fakturering sender vi alltid du en SMS varsling samt faktura per epost/avtalegiro eller efaktura, avhengig av hvilken avtale du har satt opp i din nettbank. Før det påløper gebyrer sendes det ut ytterligere varslinger, samt før abonnemnet blir sperret sendes det ut varslinger slik at du som kunde skal ha mulighet til å betale faktura før det påløper ekstra kostnader. Vi har vært i dialog med deg vedrørende dette og forklart hendelsesforløp, det er viktig at man sjekker avtale i banken om faktura ikke blir betalt for å se om evt maks beløp på en avtalegiro f.eks er for lav som gjør at faktura ikke blir betalt eller om det er noe annet som gjør at faktura ikke blir betalt, ved avtalegiro/efaktura må dette tas direkte med banken da vi ikke kan gjøre noe med dine avtaler i bank. Det er beklagelig at du har denne opplevelsen av oss, men det er utsendt varslinger vedrørende faktura. Hilsen Lene

Nyttig (0)

presentasjon av priser

Omtale av  Kåre N

sendte de en mail hvor jeg prøver og få vite om priser er inklusive mva og de forstår ikke dette spørsmålet , ved andre gangs svar babler de om en faktura osv ,men når faktura kommer er det oppdelt prisen på forbruk + mva

Svar fra Scoopr Mobil
08.09.2020 19:35

Hei Kåre, takk for din omtale! Alle våre priser er inkl mva, men vi må vise priser eks og inkl mva på våre fakturaer. Priser du ser på vår nettside er inkl mva, som er prisen alle kunder må betale Hilsen Lene

Nyttig (0)

useriøs selskap som har ikke kontroll på sine rutiner

Omtale av  Mykyta K

Det har oppstått feil med portering, har ikke forsøkt å løse problemet. Flyttet hele ansvaret til kunden.

Svar fra Scoopr Mobil
07.09.2020 11:36

Hei Mykyta, takk for din omtale. Når det oppstår feil med portering, gjør vi det vi kan for å hjelpe våre kunder på best mulig måte for å unngå store ulemper ved slike feil. Ikke alle feil kan løses av oss, og vi må da sende saken videre, men vi gjør det vi kan for å løse problemet på best mulig måte for deg som kunde. Om du fortsatt opplever problemer, ta gjerne kontakt med kundeservice så hjelper vi deg gjerne. Hilsen Lene

Nyttig (3)

Lokkepriser og elendig dekning (Stavanger sentrum)

Omtale av  Jørgen

Lokkepriser til 269,- før det plutselig blir til 299,-dagen en skal bytte sim-kort. Har så langt kun brukt abonnementet i Stavanger, og dekningen her er helt ubrukelig. Lover ikke godt for en mann fra nord-norske trakter. Pluss for hyggelig kundeservice

Svar fra Scoopr Mobil
07.09.2020 11:35

Hei Jørgen, takk for din omtale! Vi opererer ikke med lokkepriser på våre abonnemneter, men det er korrekt at vi har gjort en prisendring på de fleste av våre abonnementer. Det er beklagelig at denne prisendringen ble foretatt etter din bestilling hos oss. Vedrørende din dekning kan dette ligge i innstillinger på din mobiltelefon, ta gjerne kontakt med kundeservice så hjelper vi deg gjerne. Hilsen Lene

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Lave priser og bra kundeservice

Omtale av  Bjarne

Jeg byttet fra et annet selskap fordi prisene hadde økt der, og de hadde fjernet det billige abonnementet jeg hadde. Hudya hadde det billigste abonnementet med fri bruk og nok data. Overgangen var enkel, og da jeg hadde et lite teknisk problem nylig fikk jeg raskt hjelp. Det er også bra dekning, og jeg kan sende og mota MMS, noe jeg aldri fikk til med det gamle selskapet.

Svar fra Scoopr Mobil
07.09.2020 11:35

Hei Bjarne, og takk for din omtale! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med våre produkter, kundeservice og hjelp ! Vi jobber hele tiden med å utvikle vår kundeservice for å kunne hjelpe våre kunder på best mulig måte, slike omtaler som dette tar vi med oss videre. Ta gjerne kontakt om det er noe vi kan hjelpe deg med ved en senere anledning. Hilsen Lene

Nyttig (1)

Rask kundeservice, svarer på det man spør om, og mobilen er på nett!

Omtale av  Jan T. E. H

Hudya har utelukkende vært helt supert å ha med å gjøre. Kundeservice svarer på e-post i løpet av minutter, og når jeg har ringt har de ordnet ting med én gang. Det eneste som mangler med Hudya (og alle andre enn Telenor og Telia) er esim så jeg får klokka på nett, ellers er alt tipp topp.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08:28

Hei Jan, takk for din omtale! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med den hjelpen du har fått. Vi setter kundeservice veldig høyt, og jobber hele tiden med å bli enda bedre. Derfor setter vi ekstra stor pris på slike omtaler

Nyttig (2)
Scoopr Mobil har 302 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Scoopr Mobil mener

Scoopr Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR