Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Feirer nå 1 år med Telipol/Hudya. Har totalt 7 abonnement som enkelt administreres i et enkelt web-grensesnitt hvor datakontroll, tilleggspakker og andre tjenester lett kan endres. Kundeservice, når noe likevel går galt, har også fått stadig bedre responstid og ryddevilje !
Hei Anders. Så hyggelig av vi har hatt 1-årsjubileum sammen, og takk for veldig hyggelig tilbakemelding på våre tjenester og kundeservice. Med vennlig hilsen Majken i Hudya.
Veldig bra dekning særlig i Hoksund området, der merker jeg stor forskjell.. Kundeservice er seriøs og hjelpsom
Hei Edgar. Takk for din anbefaling. Vi er så glade for å høre at du er fornøyd med Telenor-dekningen og at du får god hjelp fra vårt kompetente kundeserviceteam. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Gode priser, ikke hatt noe problem med dekning og særdeles høflig og hjelpsom kundeservice. Flinke folk.
Hei Stian. Takk for at du har tatt deg tid til å anbefale oss og dele din oppfatning av våre priser, tjenester og dyktige kundeserviceteam. Det varmer! Bare å ta kontakt om det skulle være noe, så tar vi en hyggelig prat. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Jeg byttet mobil abonnement til Hudya mobil, for det skulle passe mitt bruk og skulle være enkelt å ha med å gjøre. Kundeservice'en er helt suverent!
Hei Amund. Takk for gode ord. Vi jobber daglig med å forenkle våre tjenester og lytte til kundene våre, så det er veldig hyggelig at du er fornøyd med servicen du har fått. Vi er her om det skulle være noe! Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Billig leverandør, med knall bra dekning. Enkel og oversiktelig nettside! Veldig behjelpelig på kundeservice også da jeg glemmer pinkoder :P
Hei Benny. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd, og ikke minst at du er så raus og deler det. Tips: Du finner både PIN og PUK på Min side om du skulle være i beita en annen gang. Og så hjelper vi deg selvsagt på kundeservice om du skulle trenge det. Med vennlig hilsen Majken i Hudya