Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Scoopr Mobil
3.8
302 verifiserte omtaler
Fjordkraft Mobil overtar Skymobil og Scoopr sine kunder.
Scoopr Mobil sitt samarbeid med Skymobil avsluttes, ettersom Skymobil har overført sine kunder til Fjordkraft Mobil. Klikk her for å gå til Fjordkraft Mobil.

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
302 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Scoopr Mobil trenger minimum 10 omtaler.
75%
Utmerket
75% anbefaler Scoopr Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 302 omtaler om Scoopr Mobil

FILTRER OMTALER
198
28
13
13
50
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Scoopr Mobil
Scoopr Mobil har 302 verifiserte omtaler på Bytt.no

Hyggelig og effektiv kundeservice!

Omtale av  Eirik

Er veldig godt fornøyd abonnementet hos Hudya (mobil og nett). De har konkurransedyktige priser, men det viktigste for meg har vært at de er svært tilgjengelige, hyggelige og behjelpelige når tekniske problemer har oppstått. Ting har blitt løst raskt og effektivt, noe som har vært veldig viktig i mitt arbeid.

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 11:29

Hei Eirik. Takk for en herlig tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med våre priser, og ikke minst at du opplever å få hjelpen du trenger når du trenger det. Med vennlig hilsen Majken i Hudya

Nyttig (7)

Ryddig og forutsigbart

Omtale av  Njål H

Har brukt Hudya siden overgangen fra mitt forrige selskap, informasjonsflyten ved overgang og kvaliteten av tjenestene har vært ypperlig siden første dag. Telenor dekning selvfølgelig. I kontakt har de vært omgjengelig, løsningsorientert og ryddige i det de har foreslått. Kan anbefales da det rett og slett fungerer!

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 11:28

Hei Njål. Takk for din gode tilbakemelding og anbefaling. Det er godt å høre at du er fornøyd med både informasjonsflyt, tjenester, dekning og kundeservice. Med vennlig hilsen Majken i Hudya

Nyttig (6)

Fornøyd med kundeservicen til nå

Omtale av  Anja P

Nettopp byttet. Fornøyd med kundeservicen til nå og ikke minst billigere enn hva jeg hadde fra før.

Nyttig (5)

Useriøs, villedende og forferdelig kundeservice

Omtale av  Jni

Sender fortsatt ut papir-faktura, e-faktura skulle være tilgjengelig fra sommeren. Bortreist og får papirfaktura, sms sendes til en mobil som benyttes bare hjemme. Stenger mobilen og sender brev med b-post, ingen mulighet å få betalt. Uhøflig og usann fremstilling av virkeligheten. Sim kort til min alarm er ikke levert, men likevel har de sendt krav på abonnementet og stengt det. Jeg har benyttet mange leverandører gjennom 50 år med mobil men maken til dette har jeg ikke opplevd. Styr unna denne leverandøren, fatter ikke Telenor lar de benytte sine tjenester!

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 11:28

Hei. Det er beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med oss og våre tjenester. Her høres det ut som det har oppstått en rekke hendelser som har gjort det uoversiktlig vedr. betaling. Både AvtaleGiro og eFaktura er på plass, og vi sender faktura på e-post til alle, så papirfaktura blir unntaksvis benyttet til de som har bedt om det. SMS-påminnelse sendes til mobilnummeret som er registrert, og purringer sendes alltid med posten ihht. norsk lov. Jeg anbefaler at du tar kontakt med oss dersom det er noe som er uklart vedr. SIM-kortet til alarmen din. Dersom det ikke er registeret at det ikke ble mottatt, vil fakturering gå automatisk.

Nyttig (10)

Hudya omtale

Omtale av  Bengt

Du får telenor dekning til en grei nok pris, men anbefaler å velge en annen operatør: - Uredelig faktureringspraksis - Ikke fungerende hjemmesider/admin.sider - Problematisk dersom du bruker mye data (les: pris samt uberegnelig kalkulering av brukt data)

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 12:50

Hei Bengt. Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke var fornøyd med våre tjenester da du var kunde hos oss. Vi fakturerer månedlig for månedsavgift og evt. forbruk utover det som er inkludert i abonnementet. Alle priser og betingelser er gjort kjent på våre sider, og vi har en operativ Min side med mulighet for oversikt over forbruk, administrasjon av tjenester som f.eks. Datakontroll, kjøp av ekstra datapakker, sperring av ulike tjenester, med mer. Vi fakturerer for det forbruket som vi får innlest fra vår leverandør, og som en bedrift i vekst jobber vi selvsagt kontinuerlig med å utvikle våre tjenester og vår plattform. Takk for at du tok deg tid til å fortelle om din opplevelse, slik at vi kan bli enda bedre til å informere om hvordan våre tjenester fungerer og hvilke muligheter som finnes. Med vennlig hilsen Majken i Hudya

Nyttig (8)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Styr unna

Omtale av  Skuffet

Fikk min første regning og den var skyhigh. Den var helt på bærtur og jeg bytter tilbake til ice som også har en kjempebra app som hjelper deg å holde oversikt med abbonnementet ditt. ice.no. Hudya blir ikke min leverandør lengre!!

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 12:50

Hei. Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke var fornøyd med oss og at du fikk en uventet høy faktura. Da jeg ikke kjenner til hvem du er og hvilken faktura du viser til, må jeg besvare på generell basis. Vi fakturerer for månedsavgift og evt. forbruk utover det som er inkludert i abonnementet. Den første fakturaen kan være noe høyere, fordi vi fakturerer månedsavgift fra datoen du ble kunde og påfølgende måned, samt evt. ekstra forbruk. Fra neste faktura fakturerer vi kun for 1 månedsavgift samt evt. ekstra forbruk som ikke er inkludert. Ekstra forbruk kan være overforbruk av data, kjøp av datapakker, bruk av innholdstjenester, spesialnummer, samtaler på fly og skip eller samtaler til utlandet fra Norge. I enkelte tilfeller kan det for eksempel lønne seg å oppgradere abonnementet dersom forbruket er jevnt over høyere enn det abonnementet som er bestilt, og man kan også tilpasse abonnementet enten via kundeservice eller på Min side. I alle tilfeller oppfordrer vi våre kunder til å gjøre seg kjent med hva som er inkludert, og kontakte oss for råd om noe er uklart. Med vennlig hilsen Majken i Hudya

Nyttig (8)

Billig og bra.. til lands..

Omtale av  Mcomar

Men skal du bruke dette abonnementet ute på sjøen og offshore via Telenor Maritime blir det fort alvorlig dyrt..

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 12:44

Hei Mcomar. Takk for din tilbakemelding. Hyggelig å se at du er fornøyd med våre basistjenester! Når det gjelder bruk av samtaler på ferge, skip og offshore er vi enige i at prisene er høye, da de reflekterer vår pris hos vår leverandør. Dette er gjengs i markedet. I praksis anbefaler vi våre kunder å slå av mobildata og begrense mobilbruk på skip, fly m.m., nettopp for å unngå ubehagelige overraskelser på regningen. Med vennlig hilsen Majken i Hudya

Nyttig (9)
Scoopr Mobil har 302 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Scoopr Mobil mener

Scoopr Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR