Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk min første regning og den var skyhigh. Den var helt på bærtur og jeg bytter tilbake til ice som også har en kjempebra app som hjelper deg å holde oversikt med abbonnementet ditt. ice.no. Hudya blir ikke min leverandør lengre!!
Hei. Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke var fornøyd med oss og at du fikk en uventet høy faktura. Da jeg ikke kjenner til hvem du er og hvilken faktura du viser til, må jeg besvare på generell basis. Vi fakturerer for månedsavgift og evt. forbruk utover det som er inkludert i abonnementet. Den første fakturaen kan være noe høyere, fordi vi fakturerer månedsavgift fra datoen du ble kunde og påfølgende måned, samt evt. ekstra forbruk. Fra neste faktura fakturerer vi kun for 1 månedsavgift samt evt. ekstra forbruk som ikke er inkludert. Ekstra forbruk kan være overforbruk av data, kjøp av datapakker, bruk av innholdstjenester, spesialnummer, samtaler på fly og skip eller samtaler til utlandet fra Norge. I enkelte tilfeller kan det for eksempel lønne seg å oppgradere abonnementet dersom forbruket er jevnt over høyere enn det abonnementet som er bestilt, og man kan også tilpasse abonnementet enten via kundeservice eller på Min side. I alle tilfeller oppfordrer vi våre kunder til å gjøre seg kjent med hva som er inkludert, og kontakte oss for råd om noe er uklart. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Men skal du bruke dette abonnementet ute på sjøen og offshore via Telenor Maritime blir det fort alvorlig dyrt..
Hei Mcomar. Takk for din tilbakemelding. Hyggelig å se at du er fornøyd med våre basistjenester! Når det gjelder bruk av samtaler på ferge, skip og offshore er vi enige i at prisene er høye, da de reflekterer vår pris hos vår leverandør. Dette er gjengs i markedet. I praksis anbefaler vi våre kunder å slå av mobildata og begrense mobilbruk på skip, fly m.m., nettopp for å unngå ubehagelige overraskelser på regningen. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Byttet fra en helt urimelig pris for de enkle tjenestene jeg trengte hos Telenor, til en utrolig god pris for nettopp de tjenestene jeg trengte hos Hudya. Samme nett brukes også enda prisen er veldig mye lavere.
Hei Andor. Takk for din hyggelige tilbakemelding, vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å anbefale oss. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Grei kundeservice, sjekken av meg gikk fint denne gang, så nå venter jeg i spenning på mer info.
Stay away! The product is mediocre, but what really, really point this out as a supplier to avoid is the total lack of customer service. There is a online chat, which actually has a disclaimer that they might not read the messages until the next day. That is not a chat, my friend, that is a contact form. I had paid all bills, but still got reminders and they even sent it to a external collection agency. The collection agency had the presence of mind to actually check if the balance was paid, which it was, and deleted the claim. Hudya, however, persist with the claim to see if they can wrestle out some more dough, I guess. Stay away.
Jeg byttet ifra Onecall til Hudya pga lavere pris og mer data pluss de bruker Telenor sitt nett. Alt gikk fint frem til jeg fikk epost der min eldgamle adresse sto der de skulle sende simkort til. Men det var en smal sak og ordne opp i med kundeservice.
Hei Stein. Takk for din tilbakemelding. Det er uklart hvorfor vi fikk opp din gamle adresse da du bestilte, men desto bedre er det at du tok kontakt og vi fikk ryddet opp i det med en gang. Med vennlig hilsen Majken i Hudya.
Veldig fornøyd med Hudya/Telipol etter at jeg gikk fra Komplett og hit. Er nå i USA, og sendte et spørsmål til de på mail - svaret kom timen etter! 😊 Jeg forventet ikke å få svar for dagen etter, tidligst! Det eneste negative jeg kommer på er at de foreløpig ikke har app, men kun en nettside hvor man administrerer abonnementet.. Men det er ikke noe problem, da jeg har lagret innloggingen der.. Så går fort å logge inn. At de bruker telenornettet er også et pluss, selv om jeg i utgangspunktet ikke liker telenor..