Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Da jeg skulle til Australia sjekket jeg prisene på samtaler og sms derfra til Norge. Det var svært stor prisforskjell mellom selskapene, og Telipol /Hudya kom klart best ut. Jeg bestilte et 0,5 GB abonnement, som jeg har beholdt siden. Perfekt for oss som ikke trenger mye data. Betaler 99 kr i måneden og er kjempefornøyd.
Hei Britt, Så hyggelig at valget falt på oss som ny mobiloperatør ! Vi jobber hele tiden med å tilpasse våre produkter etter behovet til våre kunder. Det er hyggelig å få slike flotte omtaler Hilsen Lene i Hudya
Billig er viktigst, men Telenordekning er også viktig.
Hei Werner! Takk for tilbakemeldingen! - vi er enige at både pris og dekning er viktig, og vi har et fokus på å holde prisene så lave som mulig for alle våre kunder. Hilsen Thomas fra Hudya
Når nåværende leverandør av mobilabonnement plutselig velger å sette opp prisen på sitt 1GB abonnement var valget enkelt. Hudya med god dekning og lav pris er da det opplagte valget for oss som ikke trenger så mye data.
Hei Albert, Så hyggelig at du har valgt oss som ny mobiloperatør, og vi kan oppfylle dine krav med dekning og pris. Ta kontakt om det er noe vi kan hjelpe deg med ved en senere anledning Hilsen Lene i Hudya
Jeg skulle bytte fra 6 Gb til 5 Gb som passet min bruk. Kunne ikke bare endre på min side men måtte registrere nytt abonnement. Men da var jeg blitt en dårlig betaler og fikk ikke endre abonnement. Har aldrig hatt bet anmerkninger. Jeg tok da en telefon til dere og vedkommende beklaget feilen og ordnet byttet raskt. Men tilliten til dere er svekket selv om vedkommende på telefonen ordnet saken
Hei Arne, Det er beklagelig at dette oppleves noe rotete måte og endre abonnement på, men vi ønsker at man skal akseptere vilkår hos Hudya, vi jobber med å gjøre denne prosessen enklere for våre kunder som allerede er eksisterende for å unngå dette. Vi håper vi kan gjenvinne vår tillit til deg ved en senere anledning. Bare ta kontakt om det er noe annet vi kan hjelpe deg med ! Hilsen Lene i Hudya
Hadde 3GB abo pluss Datasim i router på hytta til 268,- pr. mnd hos Telipol. Flyttet til Hudya 5GB abo med Datasim inkludert til 279,- pr. mnd. Hyggelig pris. Veldig raske, hyggelige og utfyllende svar på spørsmålene mine hos kundeservice. Må presisere at dette bare gjelder operatørskiftet. Håper jeg kan fortsette å gi 5 stjerner etter hvert som jeg blir bruker av Hudya Mobil.
Hei Arild, Så bra å høre at du er fornøyd med både pris og kundeservice. Vi jobber hele tiden med og gjøre våre kunder fornøyde, topp kundeservice, og en enkel prosess med bytte av abonnement hos oss ! Hilsen Lene i Hudya
Jeg har kontaktet kundeservice to ganger den siste tiden, og begge gangene har jeg fått svar veldig fort, samme dag eller dagen etter. Tommel opp!
Hei Kristin, Så flott å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og respons tid. Vi jobber hele tiden med å forbedre vår kundeservice, så slike tilbakemeldinger setter vi stor pris på. Hilsen Lene i Hudya
Gode priser, god dekning, god kundeservice og innovativt.
Hei Kristoffer, Takk for tilbakemeldingen din! Ikke nøl med å ta kontakt hvis det er noe du lurer på :) Hilsen Thomas fra Hudya