Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde 3GB abo pluss Datasim i router på hytta til 268,- pr. mnd hos Telipol. Flyttet til Hudya 5GB abo med Datasim inkludert til 279,- pr. mnd. Hyggelig pris. Veldig raske, hyggelige og utfyllende svar på spørsmålene mine hos kundeservice. Må presisere at dette bare gjelder operatørskiftet. Håper jeg kan fortsette å gi 5 stjerner etter hvert som jeg blir bruker av Hudya Mobil.
Hei Arild, Så bra å høre at du er fornøyd med både pris og kundeservice. Vi jobber hele tiden med og gjøre våre kunder fornøyde, topp kundeservice, og en enkel prosess med bytte av abonnement hos oss ! Hilsen Lene i Hudya
Jeg har kontaktet kundeservice to ganger den siste tiden, og begge gangene har jeg fått svar veldig fort, samme dag eller dagen etter. Tommel opp!
Hei Kristin, Så flott å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og respons tid. Vi jobber hele tiden med å forbedre vår kundeservice, så slike tilbakemeldinger setter vi stor pris på. Hilsen Lene i Hudya
Gode priser, god dekning, god kundeservice og innovativt.
Hei Kristoffer, Takk for tilbakemeldingen din! Ikke nøl med å ta kontakt hvis det er noe du lurer på :) Hilsen Thomas fra Hudya
Etter flere år som kunde er jeg fremdeles 100 % fornøyd med Hudya Mobil. Det rimeligste mobilabonnementet jeg noensinne har hatt og kundeservice er vennlige og hjelpsomme. Strålende fornøyd, og toppkarakter fra meg!
Hei Ingeborg. Vi er glade for å ha deg som kunde i så lang tid! Det er alltid en fryd å hjelpe hyggelige kunder :) Takk for din tilbakemelding! Hilsen Jonna i Hudya
Jeg fikk rask svar på det jeg lurte på. Svar fikk jeg raskt og ikke noe problem.
Hei Anne, Takk for tilbakemeldingen din - godt å høre at du fikk raskt svar og fikk løst det du lurte på. Si ifra hvis det skulle være noe mer!
Dette er ingen kritikk av produktet i seg selv, ettersom jeg ikke har blitt kunde ennå. Det jeg har tilbakemelding på er registreringsprosessen, derav kun en stjerne (i overkant brutalt, men systemet legger ikke opp til nyanser). Har prøvd på 4 forskjellige enheter nå, og samme feil oppstår: jeg kommer til et av de siste trinnene i registreringen, skal taste inn "koden fra sms for å bekrefte din bestilling" - men den blir ikke registrert. Rykker bare 'tilbake til start', dvs, må be om ny kode og fyller ut koden - igjen og igjen, men kommer ikke videre. Veldig tullete og irriterende programmeringsfeil hvis man er utålmodig og kundeservice har stengt for kvelden :-D
Hei Ellen. Vi beklager for opplevelsen du har hatt med bestilling på nettsiden vår. Jeg ser at du ga oss denne tilbakemeldingen på torsdag forrige uke, da hadde vi faktisk litt problem med bestillingsportalen. Denne ble fikset på fredag, så det skal være mulig å bestille nå. Hilsen Jonna i Hudya
Hadde glemt PIN og PUK kode og kom ikke inn på telefonen. Skrev mail som ble besvart på under 1 time, og dermed var problemet løst. Har også tidligere opplevd at Hudya svarer raskt og hjelper til med å løse problemer.
Hei Øyvind. Takk for din tilbakemelding. Så bra å høre at du fikk raskt svar på det du lurte på, vi jobber stadig med å forbedre kundeservicen vår, så din tilbakemelding settes pris på. Hilsen Jonna i Hudya