Meny

Hudya Mobil omtaler og erfaringer

4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
0
av 35 innen
mobilselskap
84%
anbefaler
Hudya Mobil

"STYR UNNA!"

Omtale om Hudya Mobil skrevet av Petrus for 27.05.2020 17.40

Hudya Mobil har totalt 240 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Hudya Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"STYR UNNA!"
2 syns denne omtalen er nyttig

STYR UNNA DETTE SELSKAPET! Kundeservice har ikke åpent sånn at man kan ringe når man selv har tid, her må man man kontakte dem når men selv er på jobb. Ikke åpent om helgene. Sim kortet dem sender ut kan plutselig slutte og fungere (noe jeg aldri har opplevd før) dem skylder på mobilen (funket alltid hos den gamle operatøren) Dem sender nytt sim og man mottar, men når man skal få det aktivert er kundeservice stengt. Og man blir uten mobil.. Bestilte nytt kort hos Telenor, hentet det i butikk samme dag og en person jobbet på en avdeling som egentlig har stengt om helgene dro ekstra på jobb for og aktivere kortet. Det er kundeservice!

Svar fra Hudya Mobil
28.05.2020 11.07
Hei Petrus, takk for din omtale.
Her har du vært skikkelig uheldig med oppstart hos oss og det er bare å beklage. Det kan skje at SIM-kort blir skadet under frakt eller at det mister forbindelse og blir ødelagt, dessverre er ikke dette noe vi kan forutse. Det er beklagelig at dette har skjedd med deg og at du har fått dette inntrykket av oss som mobiloperatør. Kundeservice sine åpningstider per telefon er hverdager mellom 09-16, epost blir fulgt opp kontinuerlig og vi holder også åpnet i helger per epost, slik at det er mulig å kontakte oss for hjelp.
Hilsen Jonna i Hudya
Bytt.no
"STYR UNNA!" skrev Petrus om Hudya Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Hudya Mobil?
Gjør som Petrus og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Hudya Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"PIN kode"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble fri for strøm på telefonen min og husket selvfølgelig ikke PIN koden..... Sendte en mail til " HUDYA " og spurte om de kunne sende meg PIN koden på mail. Oppga selvfølgelig navnet mitt og slikt. Det tok ikke mange minuttene før jeg fikk tilsendt PIN koden! Utmerket service! Jeg var tidligere kunde hos " SPONZ MOBIL " og de var jeg også kjempefornøyd med. Nå har jeg oppdaget at jeg har fått enda billigere abonnement! Bare positivt å si om " HUDYA " for min del ihvertfall. Kent

Svar fra Hudya Mobil
25.05.2020 12.26
Hei Kent. Takk for din hyggelige tilbakemelding! Vi jobber alltid med å forbedre vår kundeservice og rask svartid er noe vi prioriterer, sammen med gode løsninger. Veldig fint å høre at du er like fornøyd hos oss som du var hos Sponz, og at overgangen var en positiv opplevelse! Hilsen Jonna i hudya
Thorleif
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig god service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Får hjelp hvis du trenger det. Får svar veldig snart. Holder det De lover

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Anbefaler Hudya"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra dekning og god kundeservice. Jeg er veldig fornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke klart å levere produktet..."
2 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte er mobilabonnement hos Hudya. Fikk et sim-kort levert i posten. Dette virket ikke, så etter mange telefoner fram og tilbake sendte de meg et nytt sim-kort. Dette kom aldri fram til meg... Etter nok en samtale med dem sendte de meg et nytt sim-kort. Når dette omsider kom, funket ikke dette heller! Går nå inn i 3 uke uten mulighet for å ringe eller sende sms. Kundeservicen har vært bra, de har hatt forståelse for min frustrasjon.

Svar fra Hudya Mobil
19.05.2020 11.53
Hei Thomas, takk for din tilbakemelding. Det er beklagelig å høre at du enda ikke har en fungerende telefon. Dessverre så hender det at noen SIM-kort er defekte, noe vi ikke kan forutse. Når Sim-kortet heller ikke kommer frem i tillegg, så har du rett og slett hatt mye uflaks :( Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice så finner vi en løsning på dette! Hilsen Jonna i Hudya
Hudya Mobil har totalt 240 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR