Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde litt problem med å opprette "min side", men Hudya har en utmerket service, så det gikk fint! Abonnementet dekker mitt behov både hjemme og på fjellet👍😀
Godt å høre at allting virker inkludert vår kundeservice :D mvh Thomas i Hudya
Jeg kontaktet Hudya og fikk en positiv opplevelse i møte med kundeservice.
Hei Marita! Det er vi glade for å høre:D. Du vet hvor vi finns om det er noe mer du trenger hjelp med. mvh Thomas i Hudya
Hadde problemer med sperret abonnement pga av en glemt betaling, men det ble åpnet på 20-30 minutter etter å sendt kvittering. I tillegg hjalp de meg med oppretting av eFaktura, noe som ikke kom opp automatisk i nettbanken.
Rimelige abonnement med god dekning! Rask og hyggelig kundeservice.
Bestilte abonnement 500mb fri tale og sms. Fant ut til min forskrekkelse at ingen av mine personopplysninger kunne endres etter at bruker og avtale var inngått. Ønsker en side med åpenhet. Detta lukter svidd lang vei.
Hei Georg! Takk for din tilbakemelding! På MinSide på www.telipol.no vil du kunne se dine personopplysninger og kunne gjøre noen endringer. Grunnet sikkerhetsårsaker er det begrenset hvor mye du kan endre inne på MinSide, da siden ikke har en 2-factor idendifisering (for eks innlogging med SMS eller BankID). Vi tar sikkerheten til våre kunder på alvor, og vi har som mål å være så ærlige og åpne som mulig i alt vi gjør. Så ikke nøl med å spørre hvis det er mer du er usikker på. Vi jobber med en helt ny MinSide løsning, MyHudya, som vil komme i løpet av 2020. Der vil du kunne endre blant annet adresse og annen kontaktinformasjon. Hvis du ønsker å gjøre endringer nå kan du også kontakte kundeservice på telefon 21 41 56 00 eller på mail til [email protected], så hjelper vi deg gjerne. Hilsen Jonna I Hudya
Jeg har ikke noe negativt å si om tjeneste de tilbyr - dekning, hastighet, kvalitet osv. er fullstendig top notch på alle punkt. Men, rett etter at jeg bytter til Hudya fra en annen leverandør (som jeg har hatt i drøyt 14 år), begynte jeg å bli nedringt av selgere, hustlere osv., spesielt fra USA (country code +1). Jeg dobbeltsjekket om jeg hadde registret meg noe sted den nærmeste fortiden som kunne føre til dette, men den eneste forskjellen har vært bytte av leverandør på mobilen. På en side er dette kanskje nødvendig for å holde prisene SÅ lave, men det i hovedsak forkastelig. Har selvfølgelig videreformidlet dette til de rette myndigheter, men det går vel ikke så langt da jeg ikke har noen mulighet for å skaffe regelrett bevis på dette.
Hei Fredrik! Det er fint å høre at du er fornøyd med dekning, pris og kundeservice hos oss og setter pris på tilbakemeldingen din. Vi gjør ingen videreformidling eller videresalg av din personlige informasjon, hverken til Norske eller utenlandske selskaper. Det kan se ut som du har blitt utsatt for telefoner som er forsøk på svindel, noe vi har sett en økning i den siste tiden. Svindlere ringer gjennom tilfeldige norske nummerserier, så at dette begynte å skje når du byttet til oss er helt tilfeldig. Så fremt du ikke svarer på anropene så vil disse forsøkene på svindel slutte, når de merker at de ikke får noe svar. Telenor jobber med ulike tiltak for å stoppe denne type anrop, men det vanskelig å vite med sikkerhet hvilke anrop som er svindel og hvilke som er reelle. Jeg forstår at dette er plagsomt, og du kan i mellomtiden sperre for de spesifikke numrene som ringer deg fra din mobil. Håper du har fått svar på hvorfor disse anropene er mottatt, og ta gjerne kontakt med oss på 21 41 56 00 eller [email protected] hvis det er mer du lurer på rundt dette. Hilsen Thomas fra Hudya