Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Scoopr Mobil
3.8
302 verifiserte omtaler
Fjordkraft Mobil overtar Skymobil og Scoopr sine kunder.
Scoopr Mobil sitt samarbeid med Skymobil avsluttes, ettersom Skymobil har overført sine kunder til Fjordkraft Mobil. Klikk her for å gå til Fjordkraft Mobil.

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
302 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Scoopr Mobil trenger minimum 10 omtaler.
75%
Utmerket
75% anbefaler Scoopr Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 302 omtaler om Scoopr Mobil

FILTRER OMTALER
198
28
13
13
50
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Scoopr Mobil
Scoopr Mobil har 302 verifiserte omtaler på Bytt.no

billigere på papiret

Omtale av  Kevin

Byttet til huydya mobil for 5 mnd siden, funker greit helt til det kommer til mobildataforbruk. Av en eller annen grunn så steg mitt dataforbruk som har vært stabilt i 2 år på mellom 15 og 20 gb, til mellom 25 og 30 gb over natta. Så billigere har det ikke vært da jeg har måttet kjøpe dyre ekstapakker. Deretter har jeg fått oppgradert til 30gb abonnement, og nå er vist forbruket mitt på 15-20 gb igjen. Lukter lureri ikke fornøyd. Kan legge til at jeg har hatt samme mobiltelefon i over 2 år.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08:22

Hei Kevin, og takk for din omtale. Det vi opplever ved dataforbruk når man bytter operatør, er at man ofte hos tidligere operatør har hatt data Rollover oppspart, slik at man får følelsen av å ikke gå tom for mobildata, hos ny operatør starter man på null Rollover, og det kan da virke som at man går fortere tom for mobildata enn tidligere, selv om bruken av mobilen er den samme hos begge operatører. Vi registrerer forbruk på samme måte som de fleste andre operatører, hvor vi får faktisk forbruk registrert fra netteier. Ta gjerne kontakt med kundeservice på [email protected] eller 21 41 56 00, så kan vi se over ditt forbruk.

Nyttig (3)

Helt greit, men fant ett billigere selskap!

Omtale av  Alf O. G

Dyrt på ekstra data pakker, og et uforutsigbar sted å å være. Takk for meg!

Nyttig (2)

Linjen skurrer, dobbel lyd, veldig tregt nett

Omtale av  B. A

Ekko på linjen, hører plutselig ikke den jeg snakker med, skurrer på linjen . Tregt nett.

Nyttig (2)

uforutsigbart og dyrt

Omtale av  Torstein F

Jeg hadde abonnementet til mitt barn her i noen måneder. I sommer var jeg ikke helt ajour med regningene. reisevirksomhet etc. Det endte med at jeg fikk et purregebyr på ca 300kr på begge regningene for henholdsvis juni og juli. Dette syns jeg var litt i overkant. Selvsagt, jeg burde satt opp med autogiro - Men det glemte jeg. Også, rett etter jeg skiftet til hudya, økte prisen på abonnementet. prosentvis mye, men ble ikke spå mye i kroner. Samlet syns jeg derfor de virker noe uforutsigbare og dyre. kjapp kundeservice. det var bra.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08:15

Hei Torstein, og takk for din omtale. Det er beklagelig at du opplevde og få ditt abonnemnet sperret og det påløpte gebyrer på neste faktura. Det er et sperregebyr du har fått, da dette er høyere enn normalt purregebyr. Vi har rutiner rundt dette og vi sender påminnelser om utestående faktura for å unngå at det skal påløpe ekstra kostnader ved utestående faktura. Vedrørende prisøkningen har vi sett en stor endring i bruksmønster hos mange av våre kunder, med lengre samtaler, økt antall samtaler og SMS samt mer databruk. Det har ført til at vi har sett det nødvendig å øke prisene på våre abonnementer for å kunne levere deg de samme gode mobiltjenestene og yte god kundeservice. Dette var Hudyas første prisøkning siden oppstart.

Nyttig (3)

Elendig kundeservice og mobildata fungerer ikke for alle mobiler med Hudya abonnement

Omtale av  Trond

Begge i huset byttet fra Talkmore til Hudya. Vi hadde aldri hatt problemer med mobildata eller liknende før, men etter byttet fikk begge problemer. Hos ene virket verken MMS eller mobildata mens hos den andre virket MMS, men ikke mobildata. Mobilene er under 1 og under 2 år gammel så burde ikke være et problem. Hudya hadde total ansvarsfraskrivelse og var ikke behjelpelig i det hele tatt. Vi fulgte "guidene" de sendte uten hell. Forøvrig var step by step guidene de sendte ikke riktige, så vi måtte google hvor man fant innstillingene vi skulle legge til... Når de fantastiske guidene ikke fungerte var svaret "Dette er ikke et problem hos oss, så dere må kontakte kundeservice hos mobilleverandørene deres." Vi hadde også byttet ut sim-kortene på mobilene med venners sim-kort hos andre selskaper og var ikke et problem med noen andre enn Hudya. Så da byttet vil like gjerne til et annet selskap. Når vi byttet selskap fungerte mobildata med en gang... Forøvrig har de nå økt prisen slik at de ikke lengre er billigst. Så da er det absolutt ingen grunn til å bruke Hudya lengre.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08:11

Hei Trond, takk for din omtale! Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen da du tok kontakt. Vi forsøker alltid å feilsøke med kunden for å finne en løsning på utfordringene. Spesielt når sentrale deler av tjenesten som MMS og/eller mobildata ikke fungerer. Innstillinger for MMS og internet ligger pre-installert på ditt nye SIM-kort fra oss og det skal installere seg selv i normale fall. Av og til kan det dessverre gå som det ikke skal og da kan det være at man må legge inn innstillingene manuelt. Det forekommer forskjellige innstillinger for hvilke type telefon man har. Det er beklagelig at dere opplevde dette

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig bra support

Omtale av  Tor L

Jeg hadde problem med mobilsvar men det viste seg å være en innstilling på min iPhone som var årsaken altså ikke Hudya. Likevel fikk jeg hjelp og jeg kom fram direkte og oppfølgingen kunne ikke vært bedre, jeg er imponert over Hudya som har lavere priser og bedre service enn de operatører jeg har benyttet tidligere.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08:10

Hei Tor, Takk for din omtale. Dette er flotte ord som vi setter stor pris på og tar med oss videre, for oss er kundeservice og kundeopplevelse det viktigste og vi jobber hverdag for å bli enda bedre. Hilsen Lene

Nyttig (0)

Vet lite

Omtale av  Petter E

Vet lite om det. Hadde opprinnelig Sponz, og så bare ble det Hudya. Men alt fungerer forsåvidt, så er fornøyd. Har slitt litt med dekningen.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08:10

Hei Petter, Takk for din omtale! Det skal ikke være noen forskjeller mellom Sponz og bytte til Hudya, vi har forsøkt å gjort dette så sømløst som mulig for tidligere Sponz kunder. Ta gjerne kontakt med kundeservice, så kan vi se på problemet med dekningen din.

Nyttig (0)
Scoopr Mobil har 302 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Scoopr Mobil mener

Scoopr Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR