Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har ved noen anledninger hatt kontakt med Hudya Mobil’s kundesenter - ingen over, ingen ved siden av. Bare positivt å si om dem.
Hei Alex, takk for din omtale. Vi setter stor pris på slike tilbakemeldinger og vi jobber hele tiden med å gjøre kundeopplevelsen med oss så bra som mulig. Dette er omtaler vi setter stor pris på. Hilsen Lene
Abon har forsåvidt god dekning, men har ikke rollover og å kjøpe mer data er dyrt. De har ikke brukervennlige sider og vanskelig å følge med på hvor mye data som er brukt.
Hei Ann, takk for din omtale. Data rollover er inkludert i alle våre mobilabonnementer, abonnement som ikke inkluderer dataroll over er Barn 1 GB. For å følge med på ditt forbruk kan du logge deg inn på My Hudya, her vil du få oversikt over forbruk av mobildata. Hilsen Lene
Hudya høynet prisen på abonnementet uten å gi beskjed i forkant. Det er brudd på avtalevilkårene så det vil jeg ikke godta selv om det bare er snakk om 39kr.
Hei Knut, takk for din omtale. Det ble utsendt en epost til alle våre kunder i slutten av mai. Denne eposten ble sendt til samme e-post som du er registrert med hos oss, Årsaken til denne prisendringen er fordi vi ser en stor endring i markedet og forbruket hos forbrukeren. Prisendringene sørger for at vi fortsatt kan levere deg de samme mobiltjenestene og yte god kundeservice slik du er vant til. Hilsen Lene i Hudya
Ringte og spurte om man hadde tenkt å sette opp prisen da jeg ble kunde og fikk et klart "Nei". Etter bare en måned kom en økning. Ikke mye, men det er en prinsippsak. Da var jeg lenge nok kunde hos dem.
Fornøyd med pris og ikke minst veldig fornøyd med god hjelp fra Mail og raskt svar!
Alle våre telefoner var sperret fra bruk i Danmark. Måtte kontakte kundeservice og først fant de ikke ut hvorfor vi var blokkert alle 4 i familien. Senere la de seg flate og fant ut at vi alle var sperret for utenlandstrafikk. Fikk åpnet telefonene slik at vi kunne motta og sende sms samt surfe på nett. Når vi skulle hjem med ferjen så koblet en av telefonene seg opp automatisk og vi fikk påført oss en ekstra regning på 500,- kr for data trafikk. Kundeservice kom med forklaringer og ikke noe mere. I tillegg fikk vi sms med velkommen til Danmark, fra Sponz, enda de nå heter Hudya. Helt utrolig dårlig kundebehandling og de virker desperate om de får dårlig tilbakemelding. Kommer bare med unnskyldninger og beskyldninger mot kunder og Sponz. Styr unna!
Hei Einar, takk for din omtale. Vi beklager for at du har hatt en dårlig opplevelse når du var ute på reise og med vår kundeservice. Kundeservice prøver alltid sitt beste med å løse problemene som skulle oppstå, men av og til skjer det en menneskelig feil. Fakturaen du referer til er for datatrafikk på skip eller ferjer, dette er ikke inkludert i abonnementet siden man ikke er tilkoblet nettverket på fastlandet men satellitt, som gjør at det blir dyrere. Vi prøver ikke komme med unnskyldninger, men vi ønsker å forklare situasjonen som den er. Det er beklagelig at du opplever dette som ansvarsfraskrivelse, det er noe vi virkelig ikke prøver å gjøre. Ta gjerne kontakt med kundeservice igjen, slik at vi kan finne en løsning på dette. Hilsen Jonna i Hudya
Fikk tak i kundeservice med en gang, veldig hyggelig ung mann som svarte å fikk fort hjelp med det jeg trengte. Veldig fornøyd med prisene :-)