Meny

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

3,8/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
5
av 37 innen
mobilselskap
77%
anbefaler
Scoopr Mobil

"Elendig kundeservice og mobildata fungerer ikke for alle mobiler med Hudya abonnement"

Omtale om Scoopr Mobil skrevet av Trond for 12.08.2020 11:15

Scoopr Mobil har totalt 277 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Scoopr Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice og mobildata fungerer ikke for alle mobiler med Hudya abonnement"
1 syns denne omtalen er nyttig

Begge i huset byttet fra Talkmore til Hudya. Vi hadde aldri hatt problemer med mobildata eller liknende før, men etter byttet fikk begge problemer. Hos ene virket verken MMS eller mobildata mens hos den andre virket MMS, men ikke mobildata. Mobilene er under 1 og under 2 år gammel så burde ikke være et problem. Hudya hadde total ansvarsfraskrivelse og var ikke behjelpelig i det hele tatt. Vi fulgte "guidene" de sendte uten hell. Forøvrig var step by step guidene de sendte ikke riktige, så vi måtte google hvor man fant innstillingene vi skulle legge til... Når de fantastiske guidene ikke fungerte var svaret "Dette er ikke et problem hos oss, så dere må kontakte kundeservice hos mobilleverandørene deres." Vi hadde også byttet ut sim-kortene på mobilene med venners sim-kort hos andre selskaper og var ikke et problem med noen andre enn Hudya. Så da byttet vil like gjerne til et annet selskap. Når vi byttet selskap fungerte mobildata med en gang... Forøvrig har de nå økt prisen slik at de ikke lengre er billigst. Så da er det absolutt ingen grunn til å bruke Hudya lengre.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08:11
Hei Trond, takk for din omtale! Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen da du tok kontakt. Vi forsøker alltid å feilsøke med kunden for å finne en løsning på utfordringene. Spesielt når sentrale deler av tjenesten som MMS og/eller mobildata ikke fungerer. Innstillinger for MMS og internet ligger pre-installert på ditt nye SIM-kort fra oss og det skal installere seg selv i normale fall. Av og til kan det dessverre gå som det ikke skal og da kan det være at man må legge inn innstillingene manuelt. Det forekommer forskjellige innstillinger for hvilke type telefon man har. Det er beklagelig at dere opplevde dette
Bytt.no
"Elendig kundeservice og mobildata fungerer ikke for alle mobiler med Hudya abonnement" skrev Trond om Scoopr Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Scoopr Mobil?
Gjør som Trond og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Scoopr Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra support"

Jeg hadde problem med mobilsvar men det viste seg å være en innstilling på min iPhone som var årsaken altså ikke Hudya. Likevel fikk jeg hjelp og jeg kom fram direkte og oppfølgingen kunne ikke vært bedre, jeg er imponert over Hudya som har lavere priser og bedre service enn de operatører jeg har benyttet tidligere.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08:10
Hei Tor, Takk for din omtale. Dette er flotte ord som vi setter stor pris på og tar med oss videre, for oss er kundeservice og kundeopplevelse det viktigste og vi jobber hverdag for å bli enda bedre. Hilsen Lene
Petter E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Vet lite"

Vet lite om det. Hadde opprinnelig Sponz, og så bare ble det Hudya. Men alt fungerer forsåvidt, så er fornøyd. Har slitt litt med dekningen.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08:10
Hei Petter, Takk for din omtale! Det skal ikke være noen forskjeller mellom Sponz og bytte til Hudya, vi har forsøkt å gjort dette så sømløst som mulig for tidligere Sponz kunder. Ta gjerne kontakt med kundeservice, så kan vi se på problemet med dekningen din.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundebehandling. Vi har nå heldigvis byttet ut Hudya med en ny og forhåpentligvis bedre abonnement. Venter i spenning på å kunne sette nytt simkort. Snart blir det hadde til Hudya.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08:09
Hei Holly, Det er beklagelig at du har opplevd din kontakt med vår kundeservice på den måten som du har gjort. Dette skal vi ta med oss videre og bli enda flinkere. Takk for din omtale.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk oppfølging"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ved noen anledninger hatt kontakt med Hudya Mobil’s kundesenter - ingen over, ingen ved siden av. Bare positivt å si om dem.

Svar fra Scoopr Mobil
04.08.2020 21:07
Hei Alex, takk for din omtale. Vi setter stor pris på slike tilbakemeldinger og vi jobber hele tiden med å gjøre kundeopplevelsen med oss så bra som mulig. Dette er omtaler vi setter stor pris på. Hilsen Lene
Scoopr Mobil har totalt 277 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR