Meny

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

3,9/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
5
av 37 innen
mobilselskap
78%
anbefaler
Scoopr Mobil

"Helt greit, men fant ett billigere selskap!"

Omtale om Scoopr Mobil skrevet av Alf O. G for 23.08.2020 10.04

Scoopr Mobil har totalt 267 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Scoopr Mobil?
Alf O. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt greit, men fant ett billigere selskap!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dyrt på ekstra data pakker, og et uforutsigbar sted å å være. Takk for meg!

Bytt.no
"Helt greit, men fant ett billigere selskap!" skrev Alf O. G om Scoopr Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Scoopr Mobil?
Gjør som Alf O. G og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Scoopr Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Linjen skurrer, dobbel lyd, veldig tregt nett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ekko på linjen, hører plutselig ikke den jeg snakker med, skurrer på linjen . Tregt nett.

Torstein F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"uforutsigbart og dyrt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde abonnementet til mitt barn her i noen måneder. I sommer var jeg ikke helt ajour med regningene. reisevirksomhet etc. Det endte med at jeg fikk et purregebyr på ca 300kr på begge regningene for henholdsvis juni og juli. Dette syns jeg var litt i overkant. Selvsagt, jeg burde satt opp med autogiro - Men det glemte jeg. Også, rett etter jeg skiftet til hudya, økte prisen på abonnementet. prosentvis mye, men ble ikke spå mye i kroner. Samlet syns jeg derfor de virker noe uforutsigbare og dyre. kjapp kundeservice. det var bra.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08.15
Hei Torstein, og takk for din omtale.

Det er beklagelig at du opplevde og få ditt abonnemnet sperret og det påløpte gebyrer på neste faktura. Det er et sperregebyr du har fått, da dette er høyere enn normalt purregebyr. Vi har rutiner rundt dette og vi sender påminnelser om utestående faktura for å unngå at det skal påløpe ekstra kostnader ved utestående faktura. Vedrørende prisøkningen har vi sett en stor endring i bruksmønster hos mange av våre kunder, med lengre samtaler, økt antall samtaler og SMS samt mer databruk. Det har ført til at vi har sett det nødvendig å øke prisene på våre abonnementer for å kunne levere deg de samme gode mobiltjenestene og yte god kundeservice. Dette var Hudyas første prisøkning siden oppstart.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice og mobildata fungerer ikke for alle mobiler med Hudya abonnement"
1 syns denne omtalen er nyttig

Begge i huset byttet fra Talkmore til Hudya. Vi hadde aldri hatt problemer med mobildata eller liknende før, men etter byttet fikk begge problemer. Hos ene virket verken MMS eller mobildata mens hos den andre virket MMS, men ikke mobildata. Mobilene er under 1 og under 2 år gammel så burde ikke være et problem. Hudya hadde total ansvarsfraskrivelse og var ikke behjelpelig i det hele tatt. Vi fulgte "guidene" de sendte uten hell. Forøvrig var step by step guidene de sendte ikke riktige, så vi måtte google hvor man fant innstillingene vi skulle legge til... Når de fantastiske guidene ikke fungerte var svaret "Dette er ikke et problem hos oss, så dere må kontakte kundeservice hos mobilleverandørene deres." Vi hadde også byttet ut sim-kortene på mobilene med venners sim-kort hos andre selskaper og var ikke et problem med noen andre enn Hudya. Så da byttet vil like gjerne til et annet selskap. Når vi byttet selskap fungerte mobildata med en gang... Forøvrig har de nå økt prisen slik at de ikke lengre er billigst. Så da er det absolutt ingen grunn til å bruke Hudya lengre.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08.11
Hei Trond, takk for din omtale!

Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen da du tok kontakt.
Vi forsøker alltid å feilsøke med kunden for å finne en løsning på utfordringene. Spesielt når sentrale deler av tjenesten som MMS og/eller mobildata ikke fungerer. Innstillinger for MMS og internet ligger pre-installert på ditt nye SIM-kort fra oss og det skal installere seg selv i normale fall. Av og til kan det dessverre gå som det ikke skal og da kan det være at man må legge inn innstillingene manuelt. Det forekommer forskjellige innstillinger for hvilke type telefon man har. Det er beklagelig at dere opplevde dette
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra support"

Jeg hadde problem med mobilsvar men det viste seg å være en innstilling på min iPhone som var årsaken altså ikke Hudya. Likevel fikk jeg hjelp og jeg kom fram direkte og oppfølgingen kunne ikke vært bedre, jeg er imponert over Hudya som har lavere priser og bedre service enn de operatører jeg har benyttet tidligere.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08.10
Hei Tor,

Takk for din omtale. Dette er flotte ord som vi setter stor pris på og tar med oss videre, for oss er kundeservice og kundeopplevelse det viktigste og vi jobber hverdag for å bli enda bedre.

Hilsen Lene
Scoopr Mobil har totalt 267 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR