Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Scoopr Mobil
3.8
302 verifiserte omtaler
Fjordkraft Mobil overtar Skymobil og Scoopr sine kunder.
Scoopr Mobil sitt samarbeid med Skymobil avsluttes, ettersom Skymobil har overført sine kunder til Fjordkraft Mobil. Klikk her for å gå til Fjordkraft Mobil.

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
302 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Scoopr Mobil trenger minimum 10 omtaler.
75%
Utmerket
75% anbefaler Scoopr Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 302 omtaler om Scoopr Mobil

FILTRER OMTALER
198
28
13
13
50
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Scoopr Mobil
Scoopr Mobil har 302 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig bra service

Omtale av  Odd B

Bra service og rask respons. Rimelig abonnement med Telenor som fungerer fint.

Svar fra Scoopr Mobil
12.12.2019 15:43

Hei Odd, Fint å høre at du er fornøyd, og takk for tilbakemeldingen!

Nyttig (3)

Styr unna!

Omtale av  Misfornøyd

Vurderer du å bytte til Hudya? Les dette her først! Et meget useriøst og elendig mobilabonnement. Tanken om at prisen var lav og at dette ville gagne en student var god, og imottagelsen var bra. Likevel viste det seg at det billige mobilselskapet ikke var så billig likevel, da regningen kom var det mye høyere enn hva de reklamerte med. Byttet derfor til et annet selskap etter bare et par måneder. Like før overføring til nytt selskap gikk jeg tom for mobildata, og kjøpe da datapakker til 99 kr. Hudya hadde da satt på struping på min mobildata slik at mobildata ikke fungerte, fordi jeg skulle bytte abbonement. Dette fjernet de ikke før jeg tok kontakt, altså de gjorde mobildataen «utilgjengelig» for meg, noe jeg vil påstå er en feil fra deres side. Tok kontakt med Hudya og fortalte at jeg synes det var urimelig å måtte betale mobildata som var ikke var blitt brukt, men ble møtt av en veldig dårlig kundeservice som snakket i munnen på meg og ikke var interessert i å høre på hva jeg sa. Virkelig en utrivelig telefonsamtale. Fordi mobildata (som ikke fungerte) hadde stått på hadde pakkene blitt tømt og dermed brukt i følge dem. Og nå må jeg betale for mobildata som ikke har fungert, på grunn av en feil de har gjort. Etter noe korrespondanse på e-post har jeg ikke fått så mye som en beklagelse, ikke noe ønske om å møtes på midten eller å vise forståelse for sine kunder. Elendig kundeservice spør du meg. Det er en grunn til at du aldri har hørt om Hudya før. Og jeg ber deg instendig om å ikke gjøre samme feil som meg, velg et annet selskap. Styr unna Hudya!

Svar fra Scoopr Mobil
09.12.2019 10:36

Hei, Det er veldig beklagelig at du har opplevd vår kundeservice på denne måten! Første faktura er alltid høyere da den inkluderer månedsavgift fra dato du blir kunde, og ut neste måned. På din andre faktura er det foretatt kjøp av ekstra datapakker, og faktura overstiger da månedsavgiften. Angående struping så oppsto det en feil i Telenor sitt nett – og vi beklager dette på det sterkeste. Du kontaktet oss og strupingen ble fjernet i løpet av kort tid. Vi har forsøkt å være så imøtekommende som mulig i kontakten vi har hatt med deg. Faktura for din siste datapakke ble kreditert, slik at du ikke har betalt for en tjeneste som ikke er benyttet. All registrering på forbruk kommer fra vår leverandør Telenor, og det er reelle registreringer som kommer direkte fra ditt SIM-kort. Vi har undersøkt dette, og her er det ingen feil. Det er synd at din første opplevelse hos oss ble slik, men håper likevel at du velger å prøve oss igjen i fremtiden. Hilsen Thomas fra Hudya

Nyttig (5)

Super kundeservice

Omtale av  Eirik

Raskt svar og god hjelp fra kundeservice. Bytter abonnement siden jeg ikke trenger så mye data

Nyttig (1)

Ekstremt rask og imøtekommende kundeservice

Omtale av  Audun

Har til nå vært i forbindelse med kundeservice to ganger og jeg blir veldig positivt overrasket over hvor raskt man får svar og hvor imøtekommende kundeservice har vært og oppfølgingen jeg har fått. Håper dette fortsetter.

Svar fra Scoopr Mobil
12.12.2019 15:43

Hei Audun, Så fint å høre at du er fornøyd - takk for omtalen!

Nyttig (7)

I hytt og pine.

Omtale av  Roger

Telefonen lever sitt eget liv. Skifter side hele tiden og så kan den bare låse seg. Elendig!

Svar fra Scoopr Mobil
09.12.2019 09:59

Hei Roger, Det var synd å høre. Vi får som oftest gode tilbakemelding på dekningen vår, men det er ikke alltid at dekningen er like god på alle plasser. Det kan være mange potensielle årsaker til det du beskriver, som også kan ligge i selve mobiltelefonen. Du kan gjerne kontakte oss så kan vi undersøke hvorfor du opplever dette problemet. Vi kan da feilmelde eventuelle dekningsfeil til Telenor. Håper det løser seg! Hilsen Thomas fra Hudya

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Billig for ekstra nummer

Omtale av  Mistadet

Billig ved lite bruk, som f.eks å ha ekstra nummer til enkeltmannsforetak eller til sms verifisering.

Svar fra Scoopr Mobil
12.12.2019 15:42

Hei! Takk for omtalen- som du nevner så har vi gode løsninger for mobilnumre med lite forbruk (0,- betal for det du bruker) og Basis (39,- for 50min/SMS/MMS).

Nyttig (5)

Billig og bra

Omtale av  Kari S

Utmerket utvalg av mobilabonnement, bra priser, god kundeservice. Kjøper strøm fra dem også.

Nyttig (1)
Scoopr Mobil har 302 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Scoopr Mobil mener

Scoopr Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR