Meny

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

3,9/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
5
av 37 innen
mobilselskap
78%
anbefaler
Scoopr Mobil

"Ikke klart å levere produktet..."

Omtale om Scoopr Mobil skrevet av Thomas for 14.05.2020 17.20

Scoopr Mobil har totalt 267 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Scoopr Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke klart å levere produktet..."
3 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte er mobilabonnement hos Hudya. Fikk et sim-kort levert i posten. Dette virket ikke, så etter mange telefoner fram og tilbake sendte de meg et nytt sim-kort. Dette kom aldri fram til meg... Etter nok en samtale med dem sendte de meg et nytt sim-kort. Når dette omsider kom, funket ikke dette heller! Går nå inn i 3 uke uten mulighet for å ringe eller sende sms. Kundeservicen har vært bra, de har hatt forståelse for min frustrasjon.

Svar fra Scoopr Mobil
19.05.2020 11.53
Hei Thomas, takk for din tilbakemelding. Det er beklagelig å høre at du enda ikke har en fungerende telefon. Dessverre så hender det at noen SIM-kort er defekte, noe vi ikke kan forutse. Når Sim-kortet heller ikke kommer frem i tillegg, så har du rett og slett hatt mye uflaks :( Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice så finner vi en løsning på dette! Hilsen Jonna i Hudya
Bytt.no
"Ikke klart å levere produktet..." skrev Thomas om Scoopr Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Scoopr Mobil?
Gjør som Thomas og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Scoopr Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mistet tidligere tjeneste og de tar seg klekkelig betalt for å gjeninnføre den"
2 syns denne omtalen er nyttig

Var tidligere registrert mot at nummeret mitt var mulig å finne i telefonkatalogene på nett, men etter at Hudya overtok abonnementet mitt har dette tydeligvis forsvunnet, og jeg har blitt nedringt av alle mulige slags utenlandske nummer som bare skal tilby meg det ene etter det andre, gjerne i dårlig engelsk med indisk aksent.

Svar fra Scoopr Mobil
15.05.2020 11.14
Hei,
Det er standard hos oss at alle nye kunder ikke er synlig hos nummeropplysningen, vi videresender derfor ingen informasjon for nye kunder slik at det skal være mulig å søke opp telefonnummer. Det kan skje fra tid til annen at man blir oppringt fra ulike aktører på markedet, dette kan skje om man er synlig eller ikke på nummeropplysningen. Jeg kan anbefale å reservere deg i Brønnøysundregisteret mot telefonsalg. Det koster ingenting hos oss å være reservert fra nummeropplysningen, om du tar kontakt med kundeservice på telefon eller epost så hjelper vi deg gjerne med dette.
Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Byttet pga bedre pristilbud"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde Onecall tidligere, noe jeg ikke var fornøyd med i det hele tatt pga. dekningen falt ut hele tiden. Byttet så til Hudya fordi de ga bedre pristilbud og er så langt veldig fornøyd med både dekningen og kundeservicen. Jeg anbefaler Hudya til alle rundt meg :)

Svar fra Scoopr Mobil
11.05.2020 14.54
Hei Magnus! Tusen takk for din omtale! Så hyggelig at du er fornøyd med dekning, pris og kundeservicen vår. Det setter vi veldig pris på 😊 Takk for din anbefaling! Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig service :( Og elendig oppfølging :("
4 syns denne omtalen er nyttig

Om man er så uheldig å bruke opp sin data pakke, og befinner seg i utlandet, stenger de bare av hele abonnementet, og kundeservice tjenesten som sier at det er åpent fra 9-16, er 100% løgn!!! Det benekter de selvsagt på tlf når man kommer hjem :( !!

Svar fra Scoopr Mobil
05.05.2020 13.44
Hei Ole,

Det er beklagelig den opplevelsen du har hatt. Når man bruker opp inkludert mobildata strupes datahastigheten og man kan kjøpe en ekstra datapakke om man ønsker, dette kan kjøpes via SMS eller på Min Side. Om man oppholder seg i land utenfor EU og bruker mobildata eller tellerskritt som ikke er inkludert i abonnementet, er det en automatisk sikkerhetsgrense som skal være en sikkerhet for at man skal unngå store kostnader ved bruk i utlandet, når man passerer denne grensen sperres abonnementet for å unngå bruk, men man mottar en SMS man kan besvare om man ønsker å fortsette å bruke mobildata eller abonnementet i utlandet,, ved å besvare denne SMS kan man fortsette å bruke abonnementet. Kundeservice er åpent på telefon og epost mellom klokken 09-16 alle hverdager. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice om du har ytterligere spørsmål vedrørende bruk av abonnementet i utlandet.

Ha en fin dag - Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt greit, men hakking i samtaler til tider."
2 syns denne omtalen er nyttig

Fungerer stort sett bra, men er irriterende med hakking i samtaler i tide og utide.

Svar fra Scoopr Mobil
05.05.2020 13.43
Hei Bård,

Flott at ting fungerer på det meste, når det kommer til hakking i samtaler anbefaler jeg at du sjekker nettverksinnstillinger og ser om disse er satt opp korrekt. Du kan også forsøke å nullstille nettverksinnstillinger og manuelt velge nettverk. Håper det løser seg, ta gjerne kontakt med oss i kundeservice om problemet vedvarer.

Hilsen Lene i Hudya
Scoopr Mobil har totalt 267 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR