God oversikt til enhver tid over hva jeg har brukt. Også greit med automatisk tilgode trafikk til neste måned. Kunne tenkt meg råd eller oversikt om jeg burde ha et annet abonnement ut fra min bruk.

Har du en tilsvarende erfaring med Scoopr Mobil?
Gjør som Signe og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Scoopr Mobil du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Ble ufrivillig overført til Scoopr og ønsket meg raskt å bytte teleabonnement grunnet problemer med samtaler og tekstmeldinger. Ba om å få en sluttfaktura, men det var umulig. Endte om med purregebyr 2 måneder etter at jeg sa opp abonnementet. Kommer aldri til å bestille et scoopr produkt så lenge jeg lever. Styr unna!
Hadde de før da het de Hudya. De har utrolig dårlig kundeservice. Medarbeidere er frekke og sure. Heldigvis har jeg byttet til en annen operatør. Det klokeste jeg har gjort noensinne.
Dårligere dekning enn mitt gamle abonnement på Telenor, ellers greit nok - bortsett fra at jeg ikke kan sende bilder via sms. Hvorfor kan jeg ikke det?

De er kjempe rotete, jeg mottok aldri faktura fra dem og jeg opplever de som de ikke har kontrol på sitt system. Ringte kundeservice flere ganger uten at det var hjelp og det var ingen kundeservice mentalitet til å lytte på min problem stilling. Måtte ringe tre ganger før det var en seriøs kundeservice med arbeider som fant ut av at de hadde skrivet feil epost(selvom jeg hadde spurt om det kunne vært feilen tidligere). Sendte en klage direkte på til selskapet på mail, har ikke fått svar. De har sendt tre ganger en purre regning som jeg egentlig ikke burde betale , for jeg har aldri mottatt faktura pågrunn av feil i systemet hos dem. Jeg har mått ringe og be de om å sende hver gang og fjerne purre gjebyr. I dag har jeg plutselig igjen fått en purring uten faktura. Jeg orker ikke å bruke tid til å ringe dem igjen, denne gangen betaler jeg denne purringen selvom jeg ikke burde gjøre det og finner en mer et mer seriøs mobil selskap. Dette er et mobil abonnement for min 7 år gammel sønn, som gang på gang mottar sms og blir ringt fra andre selvom jeg spesifikk ba de om at dette ikke skulle skje. Alt skal gå direkte til meg som foreldre og hans nummer ikke burde være synlig for andre. Ville holde langt fra de, aldri brukt så mye tid før hos et selskap, hvor ting burde blitt retta opp og og gått automatisk.
