Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enkelt og rimelig abonnement for meg som trenger lite data. Jeg har behov for Telenor-dekning, og da er Hudya topp.
Hei Øyvind! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding! Hilsen Johanna i Hudya.
Knallbra kundeservice, billige og gode abonnement, alltid blide og imøtekommende.
Hei Per! Så gøy å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår, det setter vi alltid pris på å høre😊 Så bra at du har funnet et abonnement som passer deg. Hilsen Johanna i Hudya
Billig abonnement. God dekning. Problemfri og rask service.
Hei Egil! Hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt hos oss 😊 Hilsen Jonna i Hudya.
God kundesupport, raske og hyggelige. Billig abonnement.
Hei Linda! Takk for omtalen din. Så bra at du er fornøyd med både kundeservicen og abonnementet ditt.😊 Hilsen Jonna i Hudya.
Fekk hjelp raskt og enkelt. Gode abbonement som bruker Telenor sitt nett. Godt nøgd :)
Tusen takk for din tilbakemelding! Vi jobber stadig med å utvikle våre tjenester, slik at alle kan finne abonnement som passer sitt behov. Hilsen Jonna i Hudya.
Har bare positive erfaringer, med effektiv kundeservice og rimelige priser.
Hei Alex! Så fint å høre - bare å ta kontakt hvis det mer vi kan hjelpe deg med :)
Bestilte abonnement på Hudya 3. des. Torsdag fikk jeg melding om at sim-kort var sendt og omkobling skulle skje om 12. desember. 11. desember var simkort ikke kommet... jeg tok kontakt, og fikk høre at sim-kort ikke ble sendt før 9. desember, og derfor måtte oppkobling utsettes. Fikk løfte om at oppkobling skulle skje umiddelbart når simkortet kom. Sim-kortet kom fredag, og Hudya lovte oppkobling kl. 15.30 samme dag. Det skjedde ikke. Jeg ringte Hudya kl. 16.00... fikk da beskjed op at det bare var litt forsinkelse i systemet, og at oppkoblingen helt sikkert ville være i orden kl. 16.15. Kl. 16 stengte kundeservice. Noen oppkobling skjedde ikke hverken fredag eller lørdag. Resultatet var at jeg måtte kjøpe meg et kontantkort for å ha telefon over helga. Mandag ringte jeg kundeservice i Hudya, uten å få svar. Hva er det Hudya DRIVER MED? Jeg fraråder å ha med dette selskapet å gjøre... Det er bare bløff og tull slik jeg har opplevet det. Har Hudya en god forklaring?
Hei Ivar, Det var synd å høre om din opplevelse hos oss. Jeg husker selv å ha snakket med deg på en av dine samtaler til kundeservice. Vi opplevde dessverre utfordringer med utsendelse av SIM kort i perioden du bestilte hos oss. Dette var grunnet et høyt antall bestillinger og noen tekniske utfordringer i våre systemer. Heldigvis er dette nå løst. I tillegg så nevner du at det var utfordringer med å endre på din overføringsdato. Dette kan ofte skje når du tar kontakt kort tid før overføringen skjer da det er egne tidsfrister hos ulike operatører. På kundeservice føler vi at vi har vært imøtekommende og forsøkt å løse flokene som har oppstått her, men jeg forstår at din totale opplevelse ikke er god, og har full forståelse for tilbakemeldingen du gir. Vi sendte deg en e-post 14 desember, men har ikke mottatt noe svar på denne - det er viktig at du svarer oss på e-posten så vi kan verifidere ditt SIM kort. Hilsen Thomas fra Hudya