Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi ville bestille mobilabonnement til bedriften vår og kontaktet kundeservice. I under to timer fikk vi tildelt en kundeveileder som hjalp oss med avklaring og bestilling. Alle spørsmål vi stilte ble besvart med en hyggelig telefonsamtale eller på epost i løpet av minutter. Dette er kundeservice på sitt beste! Og selve mobilabonnementet er det billigste på marked for tiden. Så langt kan Hudya virkelig anbefales.
Hei! Veldig fint å høre at du var fornøyd med bestillingshjelpen hos oss. Vi håper du blir fornøyd fremover, og ikke nøl med å ta kontakt hvis du skulle ha andre spørsmål! Hilsen Thomas fra Hudya
Ble veldig skuffet over første regning. Fikk hudya fra den 27.9 men var beregna betaling fra den 18.9 da jeg bestilte. Det må jeg si var meget skuffende så jeg kommer til og følge med heretter. Bestilte med 6 G og 269 i mnd.
Hei Einar. Takk for din tilbakemelding! Jeg sjekket din faktura, og ser at du er fakturert for månedsavgift fra 28.09 som er dagen etter at ditt mobilnummer ble overført til oss. Dette står nærmere spesifisert på s. 2 på fakturaen. Fakturaperioden som er spesifisert øverst (18.09 - 30.09) gjelder eventuell forbruk utover det som er inkludert, og ikke månedsavgiften. Siden dette kan skape misforståelser, vil vi endre på oppsettet fra neste faktura. Tusen takk for at du sa fra om dette, og for at du har bidratt til at fakturaen blir enklere å forstå for alle kunder 🙂 Med vennlig hilsen Thomas i Hudya
Svært hyggelig dame som fikset alt på kort tid, hvis jeg skal lete etter noe å klage på så kunne det vært litt bedre 4G dekning enkelte steder. Men ellers er jeg superfornøyd! Billig og bra😊
Hei Therese. Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen din, det er alltid fint å høre hva kundene våre synes om oss og vår kundeservice. Det er det vi lærer av og får energi og inspirasjon av. Når det gjelder dårlig dekning så vet jeg ikke hvor du opplever dette, men ta gjerne kontakt med kundeservice for en prat, så kan vi sjekke dekningskartet og se om vi finner noen svar der. Vi har Telenor-dekning med fri fart, og leverer den dekningen som til enhver tid finnes i området du er i. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
God tjeneste, løsningsorientert kundeservice, rimelig.
Hei. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med både tjeneste, service og pris, og at du tar deg tid til å dele det med andre. Det setter vi stor pris på! mvh Majken i Hudya
Fikk veldig god og kompetent svar på alle mine spørsmål pr telefon og email. Vi nå byttet mobilbredbånd til Hudya Mobil. Fikk beskjed om at de ordner alt med den gamle leverandør. Vi er kjempefornøyd 🙂 Anbefales!
Hei Carmen. Takk for hyggelig tilbakemelding og anbefaling, det setter vi stor pris på. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Raskt svar på henvendelse på telefon, ingen venting og gode svar.
Hei Alf! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med våre dyktige og effektive kundeservicemedarbeidere. Mvh Majken i Hudya
Billig abonnement. Flinkere til å informere om rettigheter. Fornøyd med kundeservicen.
Hei Judith, og tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig omtale, det setter vi enormt pris. Det er bare å ta kontakt om du har spørsmål om våre tjenester og hvilke muligheter som finens, så får du hjelp av vår hyggelige kundeservice. Med vennlig hilsen Majken i Hudya