Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Scoopr Mobil
3.8
302 verifiserte omtaler
Fjordkraft Mobil overtar Skymobil og Scoopr sine kunder.
Scoopr Mobil sitt samarbeid med Skymobil avsluttes, ettersom Skymobil har overført sine kunder til Fjordkraft Mobil. Klikk her for å gå til Fjordkraft Mobil.

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
302 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Scoopr Mobil trenger minimum 10 omtaler.
75%
Utmerket
75% anbefaler Scoopr Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 302 omtaler om Scoopr Mobil

FILTRER OMTALER
198
28
13
13
50
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Scoopr Mobil
Scoopr Mobil har 302 verifiserte omtaler på Bytt.no

Skuffet

Omtale av  Roberto P

Buttet til Hudya pga pris kr 119 i måned, men fom 1 juli prisen går opp til kr 149, for meg uakseptabelt, så nå prøver å bytte til en billigste, bare etter en måned som kunde hos Hudya.

Svar fra Scoopr Mobil
04.06.2020 15:10

Hei Roberto, takk for din omtale. Vi forstår at prisendringen ikke er en positiv opplevelse for alle kunder, og jeg beklager at endingen kom så brått på. På grunn av sterk ending i bruksmønstret så vi oss nødt til å gjøre denne endringen nå, slik at vi kan opprettholde den gode kundeservicen og våre tjenester. Hilsen Jonna i Hudya

Nyttig (5)

32% prisøkning på 1 GB

Omtale av  Geir S

Før jeg ble kunde i april, spurte jeg om de planla prisøkninger i tiden framover. Svaret var NEI. Kort tid etter ble prisen økt med 32%. Etter bytteprosessen i april, ble jeg spurt om å skrive omtale her på bytt.no. Det aksepterte jeg. 32% prisøkning forklares med mer databruk og generelt «endret bruksmønster». Forventningen har altså vært at kundene ikke skal bruke data de har kjøpt og betalt for. Hudyas kundeservice er kjapp, men hvorfor alltid autosvar på mottatt melding? Problemet er imidlertid at svarene ikke er pålitelige. Hudya mangler app, nettsidene er uoversiktlige og uferdige, og når et selskap opptrer på denne måten, er det uansett ikke så dumt å styre unna.

Svar fra Scoopr Mobil
04.06.2020 15:07

Hei Geir, takk for din omtale. Jeg beklager at prisendringen har kommet brått på etter at du ble ny kunde hos oss. Vi i Hudya har ikke hatt noen prisøkning på våre abonnement på 1,5 år, tvert imot, satt ned prisene. Årsaken til prisendringene er at vi har sett et sterkt endret bruksmønster. Folk ringer mye mer og de har lengre samtaler. De sender også SMS oftere enn før. De fleste av våre abonnement har alt dette inkludert, og det betyr at vi får sterkt økende kostnader uten at inntektene øker. Vi forstår at denne prisøkningen ikke faller i smak hos alle kunder, men vi ønsker fortsatt å opprettholde den gode kundeservicen og våre tjenester. Vi har en app som er under utvikling, denne vil være klar i løpet av 2020. Vi jobber også med utvikling av hjemmesiden vår som vil være ferdig i løpet av 2020. Hilsen Jonna i Hudya

Nyttig (6)

STYR UNNA!

Omtale av  Petrus

STYR UNNA DETTE SELSKAPET! Kundeservice har ikke åpent sånn at man kan ringe når man selv har tid, her må man man kontakte dem når men selv er på jobb. Ikke åpent om helgene. Sim kortet dem sender ut kan plutselig slutte og fungere (noe jeg aldri har opplevd før) dem skylder på mobilen (funket alltid hos den gamle operatøren) Dem sender nytt sim og man mottar, men når man skal få det aktivert er kundeservice stengt. Og man blir uten mobil.. Bestilte nytt kort hos Telenor, hentet det i butikk samme dag og en person jobbet på en avdeling som egentlig har stengt om helgene dro ekstra på jobb for og aktivere kortet. Det er kundeservice!

Svar fra Scoopr Mobil
28.05.2020 11:07

Hei Petrus, takk for din omtale. Her har du vært skikkelig uheldig med oppstart hos oss og det er bare å beklage. Det kan skje at SIM-kort blir skadet under frakt eller at det mister forbindelse og blir ødelagt, dessverre er ikke dette noe vi kan forutse. Det er beklagelig at dette har skjedd med deg og at du har fått dette inntrykket av oss som mobiloperatør. Kundeservice sine åpningstider per telefon er hverdager mellom 09-16, epost blir fulgt opp kontinuerlig og vi holder også åpnet i helger per epost, slik at det er mulig å kontakte oss for hjelp. Hilsen Jonna i Hudya

Nyttig (3)

PIN kode

Omtale av  Kent

Jeg ble fri for strøm på telefonen min og husket selvfølgelig ikke PIN koden..... Sendte en mail til " HUDYA " og spurte om de kunne sende meg PIN koden på mail. Oppga selvfølgelig navnet mitt og slikt. Det tok ikke mange minuttene før jeg fikk tilsendt PIN koden! Utmerket service! Jeg var tidligere kunde hos " SPONZ MOBIL " og de var jeg også kjempefornøyd med. Nå har jeg oppdaget at jeg har fått enda billigere abonnement! Bare positivt å si om " HUDYA " for min del ihvertfall. Kent

Svar fra Scoopr Mobil
25.05.2020 12:26

Hei Kent. Takk for din hyggelige tilbakemelding! Vi jobber alltid med å forbedre vår kundeservice og rask svartid er noe vi prioriterer, sammen med gode løsninger. Veldig fint å høre at du er like fornøyd hos oss som du var hos Sponz, og at overgangen var en positiv opplevelse! Hilsen Jonna i hudya

Nyttig (2)

Veldig god service

Omtale av  Thorleif

Får hjelp hvis du trenger det. Får svar veldig snart. Holder det De lover

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Anbefaler Hudya

Omtale av  Teame

Bra dekning og god kundeservice. Jeg er veldig fornøyd.

Nyttig (1)

Ikke klart å levere produktet...

Omtale av  Thomas

Bestilte er mobilabonnement hos Hudya. Fikk et sim-kort levert i posten. Dette virket ikke, så etter mange telefoner fram og tilbake sendte de meg et nytt sim-kort. Dette kom aldri fram til meg... Etter nok en samtale med dem sendte de meg et nytt sim-kort. Når dette omsider kom, funket ikke dette heller! Går nå inn i 3 uke uten mulighet for å ringe eller sende sms. Kundeservicen har vært bra, de har hatt forståelse for min frustrasjon.

Svar fra Scoopr Mobil
19.05.2020 11:53

Hei Thomas, takk for din tilbakemelding. Det er beklagelig å høre at du enda ikke har en fungerende telefon. Dessverre så hender det at noen SIM-kort er defekte, noe vi ikke kan forutse. Når Sim-kortet heller ikke kommer frem i tillegg, så har du rett og slett hatt mye uflaks :( Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice så finner vi en løsning på dette! Hilsen Jonna i Hudya

Nyttig (3)
Scoopr Mobil har 302 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Scoopr Mobil mener

Scoopr Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR