Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Uoversiktlig og rotete hjemmeside. Finner ikke ut hvor mye data jeg har brukt /har igjen. Masse reklame om lån etc. Anbefaler ikke
Hei Christer, takk for din omtale. Ved å logge inn på min side med engangskode per SMS skal du få oversikt over forbruk, om du ikke finner dette ta gjerne kontakt med kundeservice så skal vi få sett på saken, [email protected] eller 418 00 000. Vi jobber med å forbedre min side slik at denne blir mer oversiktlig og enklere for deg som kunde, vedrørende reklame om refinansiering, så gjelder dette da vi har flere produkter vi jobber med, og ønsker å fremme dette på lik linje med mobil. Hilsen Kundeservice Scoopr
Rask og hyggelig service Rask tilbakemelding. Vennlig kundebehandlere
Fikk regning i denne uka. 103 SMS fra Thailand. Opptelling av historikken viser 20. Bytter til annen operatør umiddelbart etter at jeg er tilbake i Norge til våren. Må desverre vente så lenge da jeg tror det er vanskelig å få tilsendt et Norsk simkort til Thailand
Hei Bjørn, og takk for din omtale! Her var det en misforståelse på hvilken periode ditt forbruk på fakturaen gjaldt, dette kan fort skje, men anbefaler å se spesifikasjoner på faktura for å se hvilken periode man er fakturert for. Flott vi fikk ordnet opp og en klarhet i dette:) Ta gjerne kontakt med kundeservice om du skulle ha ytterligere spørsmål om din faktura! Hilsen Kundeservice i Scoopr
Bra kundeservice, svarer raskt. Men synes det er dyrt sammenlignet med andre mobilabonnement. Da Scoopr overtok Hudya ble prisen økt, enda det ble lovt at det ikke skulle bli endring i prisen! Kunne vært bedre dekning enkelte plasser her i nord.
Hei Carina, og takk for din omtale! Hyggelig å høre at du setter pris på vår kundeservice! Konkurransen på markedet er stor og vi kan ikke alltid være billigst på alle på abonnemneter dessverre. Det er korrekt at det ikke ble noen endringer i priser og vilkår da vi foretok en navneendring, prisøkningen ble varslet av Hudya i August, men var ikke gjeldende før Oktober. Ta gjerne kontakt med kundeservice så kan vi se på innstillinger i forhold til din dekning, men det kan være enkelte steder hvor det er dårligere dekning enn andre steder. Hilsen Kundeservice Scoopr
Irriterer meg over dårlige "mine sider", lite jeg får gjort selv. Vurderer å bytte pga dette, så irriterende synes jeg det er. Lave priser og rask kundeservice veier litt opp, så skal gi de litt mer tid. Ellers merker jeg ikke noe på leverandør i hverdagen, dekningen er god og jeg får gjort det jeg skal.
Hei, og takk for din omtale! Vi jobber fortløpende med å forbedre min side slik at man har tilgang til flere funksjoner og kan foreta endringer selv, uten å måtte kontakte oss i kundeservice. Dette er absolutt noe som er nødvendig for dere som kunde! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, slike omtaler setter vi pris på. Hilsen Kundeservice Scoopr
Som sikkert flere av dere så var dere medlem av hyuda før Scoopr tok over. Jeg fikk klar beskjed om at det ikke ville bli noen endringer I pris eller abonoment. Første regningen jeg får har prisen allerede gått opp 50 kr. Jeg ringte inn til kundeservice og påpekte dette. Ble møtt med en sur tone om at de hadde sendt meg mail 1. oktober og informert om dette. Jeg sjekker mailen min og der ligger det ingen informasjon som strengt talt er ulovlig. Jeg vil ta dette videre med forbrukerrådet. Dette er rett og slett lureri. Jeg vet at 50 kr ikke er mye men det er prinsippet. og i disse tider valgte jeg dette abonomentet av hyuda pga økonomisk situasjon i pandemien. Ekstremt dårlig kundeservice og lureri.
Hei Audun, og takk for din omtale. Informasjon om prisendring utsendt av Hudya ble sendt i god tid før endringen ble gjeldende, denne informasjonen ble utsendt i August, dette er derfor innenfor de rammer som er gjeldende for en prisendring og varsling rundt dette. Det medfører riktighet at det ikke er noen endringer i priser eller vilkår fra Hudya til Scoopr, dette da en prisendring ble meldt fra om før endringer fra Hudya til Scoopr. Det er beklagelig at du sitter igjen med en slik opplevelse av vår kundeservice, det har ikke vært vår intensjon og vi tar dette med oss videre for å kunne bli bedre i møte med våre kunder. Din henvendelse ble løst på en god måte med kundeservice, med en løsning som passet for alle parter. Det er igjen beklagelig at du sitter igjen med dette inntrykket av vår kundeservice. Hilsen kundeservice
Positivt: God dekning, ingen brukerproblemer. Negativt: Økte prisen i slutten av August, endret navn fra Hudya til Scoopr noen uker etterpå. Skryter deretter av at prisen forblir de samme gjennom navneskiftet. Kundeservice svarer frekt og avisende når jeg spør om endringen på regningen. Ikke lenger det mest prisgunstige alternativet.
Hei Benjamin, og takk for din omtale! Informasjon om prisendring ble sendt i god tid før endringen ble gjeldende, denne informasjonen ble sendt i August, dette er derfor innenfor de rammer som er gjeldende for en prisendring og varsling rundt dette. Det medfører riktighet at det ikke er noen endringer i priser eller vilkår fra Hudya til Scoopr, dette da en prisendring ble meldt fra om før endringer fra Hudya til Scoopr. Det er beklagelig at du opplever møte med vår kundeservice slik du gjør, da dette ikke er vår intensjon. Vi tar med oss dette videre for å kunne bli enda bedre i møte med våre kunder. Hilsen kundeservice