Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God dekning, priser i hjt. Forhåndsinfo, rask respons fra kundeservice.
Hei Ole, Takker for tilbakemeldingen, og fint å høre at du er fornøyd med dekningen!
Så langt er min erfaring med Hudya, bare bra! Abonnementet er minst like bra som de dyreste. Hudya gir mer for pengene og har rask og behjelpelig kundeservice! Har egentlig ikke noe negativt å si, men synes at det er litt uoversiktlig å finne igjen databruken.
Hei Eivind! Takk for hyggelig tilbakemelding - supert å høre at du er fornøyd :) Vi jobber med å gjøre MinSide mer oversiktlig og det vil også komme en Mobil app i løpet av 2020. Hilsen Lene i Hudya
Overflytting fra tidligere abonnement gikk smertefritt. Rask respons hos kundeservice både på mail og telefon.
Hei Roger, Takk for omtalen, si ifra hvis du skulle ha spørsmål videre!
Først og fremst kundeservice. Aldri lang ventetid for å få kontakt. Alltid en person som har god kunnskap og som gir svar på spørsmål og veiledning på sparket. Jeg vil i tillegg nevne at jeg aldri har opplevet tekniske problemer.
Hei John, Takk for flott omtale. Hudya setter sine kunder og kundeservice høyt, og vi jobber hele tiden med å kunne gi den beste kundeopplevelsen og hjelpen til våre kunder. Hilsen Lene i Hudya
Er avhengig av Telenor-dekning, konkurransedyktig pris og en kundeservice jeg er fornøyd med. Hudya innfrir disse kravene.
Hei Svein, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, Hudya setter kunde fokus og service høyt. Dette er hyggelige ord Hilsen Lene i Hudya
Angrer ikke ett sekund på at jeg valgte å bytte til Hudya. Har byttet for både egen familie, og nå også for mine foreldre. God dekning, og veldig god hjelp å få på kundeservice! Eneste som jeg kunne ønsket meg i tillegg er en egen app for å ha god oversikt over eget kundeforhold/forbruk.
Hei Kiristi, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og har anbefalt oss videre til dine foreldre. Vi i Hudya har stort fokus på våre kunder og kundeservice, så slik omtale varmer. Vi jobber med å få opp en app, slik at dere som kunder kan administrere å følge med på deres forbruk. Hilsen Lene i Hudya
Ja det er helt greit for meg og betale halv pris og få svar når du ringer til din operatør. Godt Nytt År!
Hei Per, Takk for hyggelig tilbakemelding - vi har et stort fokus på å være tilgjengelig på telefonen, noe som har blitt mindre vanlig hos mange. Godt nytt år til deg også! Hilsen Thomas i Hudya