Meny

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

3,9/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
5
av 37 innen
mobilselskap
77%
anbefaler
Scoopr Mobil

"useriøs selskap som har ikke kontroll på sine rutiner"

Omtale om Scoopr Mobil skrevet av Mykyta K for 31.08.2020 13.28

Scoopr Mobil har totalt 270 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Scoopr Mobil?
Mykyta K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"useriøs selskap som har ikke kontroll på sine rutiner"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det har oppstått feil med portering, har ikke forsøkt å løse problemet. Flyttet hele ansvaret til kunden.

Svar fra Scoopr Mobil
07.09.2020 11.36
Hei Mykyta, takk for din omtale.
Når det oppstår feil med portering, gjør vi det vi kan for å hjelpe våre kunder på best mulig måte for å unngå store ulemper ved slike feil. Ikke alle feil kan løses av oss, og vi må da sende saken videre, men vi gjør det vi kan for å løse problemet på best mulig måte for deg som kunde. Om du fortsatt opplever problemer, ta gjerne kontakt med kundeservice så hjelper vi deg gjerne.

Hilsen Lene
Bytt.no
"useriøs selskap som har ikke kontroll på sine rutiner" skrev Mykyta K om Scoopr Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Scoopr Mobil?
Gjør som Mykyta K og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Scoopr Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lokkepriser og elendig dekning (Stavanger sentrum)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Lokkepriser til 269,- før det plutselig blir til 299,-dagen en skal bytte sim-kort. Har så langt kun brukt abonnementet i Stavanger, og dekningen her er helt ubrukelig. Lover ikke godt for en mann fra nord-norske trakter. Pluss for hyggelig kundeservice

Svar fra Scoopr Mobil
07.09.2020 11.35
Hei Jørgen, takk for din omtale!

Vi opererer ikke med lokkepriser på våre abonnemneter, men det er korrekt at vi har gjort en prisendring på de fleste av våre abonnementer. Det er beklagelig at denne prisendringen ble foretatt etter din bestilling hos oss. Vedrørende din dekning kan dette ligge i innstillinger på din mobiltelefon, ta gjerne kontakt med kundeservice så hjelper vi deg gjerne.

Hilsen Lene
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Lave priser og bra kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet fra et annet selskap fordi prisene hadde økt der, og de hadde fjernet det billige abonnementet jeg hadde. Hudya hadde det billigste abonnementet med fri bruk og nok data. Overgangen var enkel, og da jeg hadde et lite teknisk problem nylig fikk jeg raskt hjelp. Det er også bra dekning, og jeg kan sende og mota MMS, noe jeg aldri fikk til med det gamle selskapet.

Svar fra Scoopr Mobil
07.09.2020 11.35
Hei Bjarne, og takk for din omtale!

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med våre produkter, kundeservice og hjelp ! Vi jobber hele tiden med å utvikle vår kundeservice for å kunne hjelpe våre kunder på best mulig måte, slike omtaler som dette tar vi med oss videre. Ta gjerne kontakt om det er noe vi kan hjelpe deg med ved en senere anledning.

Hilsen Lene
Jan T. E. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rask kundeservice, svarer på det man spør om, og mobilen er på nett!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hudya har utelukkende vært helt supert å ha med å gjøre. Kundeservice svarer på e-post i løpet av minutter, og når jeg har ringt har de ordnet ting med én gang. Det eneste som mangler med Hudya (og alle andre enn Telenor og Telia) er esim så jeg får klokka på nett, ellers er alt tipp topp.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08.28
Hei Jan, takk for din omtale!

Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med den hjelpen du har fått. Vi setter kundeservice veldig høyt, og jobber hele tiden med å bli enda bedre. Derfor setter vi ekstra stor pris på slike omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bruker mer data enn tidligere?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde 5 GB hos Telenor i mange år, og brukte nesten aldri opp 5gb. Kun når jeg var på hytta. men etter jeg byttet til hudya 10gb, og nå en vanlig måned med jobb og lite tid på hytta, så får jeg beskjed om at dataen er nesten brukt opp 10 dager før månedsskifte. Synes dette virker veldig rart! Virker ikke som at 1 GB er GB rett å slett. Utenom dette så virker hudya helt topp ellers.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08.25
Hei Geir, takk for din omtale.

Det vi ser når man bytter operatør er at mange får følelsen av at mobildataen forsvinner raskere hos en ny operatør enn tidligere. Ofte er dette fordi man har data Rollover oppspart og vil få følelsen av å ikke gå tom for mobildata, da man ofte har mer enn hva abonnementet originalt er på. Når du bytter operatør starter man på null i Rollover, og man vil da få følelsen av at det går mer mobildata enn normalt, selv om forbruket er det samme hos begge operatører. Ta gjerne kontakt med kundeservice på kundeservice@hudya.no eller 21 41 56 00, så tar vi gjerne en titt på ditt forbruk.
Scoopr Mobil har totalt 270 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR