Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hudya tok over telipol og etter det har jeg ikkje vært fornøyd. Regningene gikk fra ca 300kr til 700.
Jeg har også blitt overfakturert 2 ganger. Kundemottak er ikke noen særlig bra heller.
Jeg har blitt overfakturert to måneder på rad. De prøver å ta betalt for data jeg ikke har brukt. Jeg har lagt frem dokumentasjon men de gir seg ikke. Dette er svindel og bedrageri. Jeg har selv jobbet i telebransjen og vet godt hva de holder på med. Å manipulere kundenes databruk og systematisk overfakturer slik Hudya gjør er strengt forbudt. Dette kommer det til å bli rettsak av og store medieoppslag om. Jeg har advokat på saken som har samlet over 100 lignende tilfeller allerede. Kundeservicen har vært elendig med null interesse i å ordne opp. Gjør deg selv en stor tjeneste og aldri ha noe med Hudya å gjøre.