Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Scoopr har kjøpt opp selskapet Hudya som jeg bestillte abonnement hos med 1GB til 119 kr. De skulle heller ikke sette opp prisen. Skrur opp prisen til 149 kr rett etter at jeg har byttet til dem. Scoopr har deretter fakturert meg for 149 kr hele tiden selv om de på nettsiden deres står en mye lavere pris for samme tjeneste. Stjeler fra kundene!
Hei Merethe, takk for din omtale. Hudya byttet navn til Scoopr i 2020. Det ble i Mai 2020 meldt om prisendring på våre abonnementer. Årsaken til denne prisendringen er fordi vi ser en stor endring i markedet og forbruket hos forbrukeren. Prisendringene sørger for at vi fortsatt kan levere deg de samme mobiltjenestene og yte god kundeservice slik du er vant til. Ta gjerne kontakt med kundeservice, så kan vi se på ditt abonnement. Hilsen oss i kundeservice
Svarer ikke på mail. Flyttet mitt abonement som medførte kjempe høye kostnader. Svarer ikke på mail med spørsmål og forklaring på hva som har skjedd.
Hei Åsmund, Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med oss. Alle henvendelser blir besvart fortløpende som de kommer inn. Din henvendelse er nå besvart med forklaring på ditt forbruk. Vi endrer og bytter ikke abonnement på vegne av våre kunder uten samtykke. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice om du har ytterligere spørsmål, 418 00 000 eller [email protected] Hilsen oss i kundeservice
Jeg fikk raskt all informasjon og hjelp jeg ba om. Med den ansatte som tar seg tid til å ringe meg tilbake etter å ha lest og lært. Stor vennlig service. Det er bare uheldig at jeg ikke kunne være kunde denne gangen.
Hei Mac, og takk for din tilbakemelding! Det er flott å høre om din opplevelse med oss! Du er er hjertelig velkommen som kunde ved en senere anledning Hilsen oss i kundeservice
Sender meg inkasso og purringer 8 måneder etter at jeg sa opp kundeforholdet. Ved nyetablering virket SIM-kortet kun 1 måned. Ba om nytt SIM-kort. Dette var ikke kommet etter 3 måneder. Sa opp.
Fra fri samtale hos Sponzs, havnet jeg til 150 min fri hos Scoopr uten å merke det og sitter nå med 630,- "ekstra" samtale kostnad for januar. Vil ikke ha noe med dem å gjøre i overskuelig fremtid.
Hei Silvester, og takk for din omtale. Ved overflytting fra Sponz til oss, Mars 2020, ble man flyttet over til det samme abonnementet man hadde hos Sponz, ingen endringer ble gjort. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice så kan vi se på ditt forbruk og abonnement. Hilsen oss på kundeservice