Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kontaktet selskapet, fikk beskjed om sende mln til et gitt nr. Ingenting har skjedd, har fremdeles samme problem, kan ikke motta MMS Dette var ok når Helipol var leverandør. Dette gidder jeg ikke mer, det er for dårlig.
Hudya tok over telipol og etter det har jeg ikkje vært fornøyd. Regningene gikk fra ca 300kr til 700.
Jeg har også blitt overfakturert 2 ganger. Kundemottak er ikke noen særlig bra heller.
Jeg har blitt overfakturert to måneder på rad. De prøver å ta betalt for data jeg ikke har brukt. Jeg har lagt frem dokumentasjon men de gir seg ikke. Dette er svindel og bedrageri. Jeg har selv jobbet i telebransjen og vet godt hva de holder på med. Å manipulere kundenes databruk og systematisk overfakturer slik Hudya gjør er strengt forbudt. Dette kommer det til å bli rettsak av og store medieoppslag om. Jeg har advokat på saken som har samlet over 100 lignende tilfeller allerede. Kundeservicen har vært elendig med null interesse i å ordne opp. Gjør deg selv en stor tjeneste og aldri ha noe med Hudya å gjøre.